Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،روز نخست از هفته سوم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر عصر امروز با دیدار تیم‌های استقلال و ماشین سازی در ورزشگاه آزادی پیگیری شد که نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آبی پوشان تهرانی که از دو دیدار گذشته خود صاحب یک پیروزی برابر مس رفسنجان و یک شکست برابر فولاد شده بودند، با این هدف که سه امتیاز خانگی را از آن خود کنند به مصاف ماشین سازی رفتند، اما در نیمه اول نتوانستند به هدف خود برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان محمود فکری در نیمه اول بخش زیادی از زمان بازی را در اختیار داشتند و حملاتی را روی دروازه تیم تبریزی پی ریزی کردند، اما حملات آن‌ها آنقدر زهردار نبود که بتواند دروازه ماشین سازی را با خطر جدی مواجه کند.

استقلال هر چند تلاش کرد در نیمه اول به گل دست پیدا کند، اما برای رسیدن به این مهم برنامه خاصی نداشت و ارسال از جناحین در دستور کار این تیم بود، اما هیچ ثمری برای شاگردان فکری نداشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال نیمه اول ماشین سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید

 دیدار چهارم تیم‌های بسکتبال کاله مازندران و ذوب‌آهن اصفهان در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال عصر امروز -دوشنبه- در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد که اصفهانی‌ها موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۱۰۰ – ۸۵ شکست دهند و با کسب سومین برد مقابل کاله راهی مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال شوند.

تیم کاله که در ۲ مسابقه ابتدایی نیمه‌نهایی به میزبانی ذوب‌آهن نتیجه را به اصفهانی‌ها واگذار کرده بود مسابقه سوم که ۲۵ فروردین در آمل برگزار شد را با نتیجه ۱۰۵ – ۸۰ به سود خود تمام کرد تا انگیزه و امید در این تیم و بین هواداران کاله برای رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی زنده شود و کار به دیدار چهارم بکشد.

در صورت پیروزی کاله در این مسابقه ۲ تیم باید دیدار پنجم را در اصفهان برگزار می‌کردند. اما ذوب‌آهن در دیداری پرحاشیه توانست کاله را شکست دهد و در مجموع بازی‌ها ۳ – ۱ کاله را شکست دهد تا در آمل و مقابل هواداران آملی جشن صعود را برگزار کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • ضرورت رعایت نکات ایمنی در شرایط جوی و دریایی ۲۸ و ۲۹ فروردین
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • ذوب‌آهن از آمل به نیمه‌نهایی رسید
  • تجهیز کارگاه ساخت و تولید دانشگاه آزاد خوی به ماشین‌آلات پیشرفته
  • هفته ۳۲ سری آ ایتالیا؛ توقف همه مدعیان، حادثه ناگوار برای بازیکن رم*
  • توقف یووه و بولونیا به سود میلانی‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت توربین‌های بادی نیروگاه خواف
  • اتفاق عجیب در اراک؛ کاروان استقلال با پرواز به تهران برگشت، سرپرست تیم با ماشین!