Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی هیات رییسه مجلس گفت: برخی افراد تصور می کنند حاشیه پردازی می‌تواند به آنها کمک کند و جای کم کاری‌شان در قبال مردم را بگیرد، در حالی که دیگر این روش ها پاسخگو نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خانه ملت، محمد حسین فرهنگی در واکنش به اظهارات سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که مدعی شده بود جلسات صحن و کمیسیون های مجلس مطابق پروتکل بهداشتی نیست، گفت: پروتکل های بهداشتی در مجلس، بهتر از ستاد کرونا اجرا می شود و اینکه یک عده مسائل فنی را به سوژه سیاسی تبدیل کنند، کار درستی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان در صحن فاصله گذاری را رعایت می کنند 

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراتر از فاصله هایی که پیش بینی شده، فاصله بین نمایندگان در مجلس رعایت می شود، بیان کرد: صحن علنی مجلس به سه مکان مجزا تقسیم شده و افراد باهم بیشتر از ۴ متر فاصله دارند و اقلام بهداشتی هم با دقت توسط همکاران استفاده می شود.

وی افزود: البته در رابطه با کمیسیون ها، نکاتی وجود داشت که امروز تصمیم گیری شد تا به شیوه فعلی جلسات کمیسیون ها برگزار نشود بلکه در ساعات مختلف و فضاهای بزرگ، بدون میهمانان زیاد برگزار شود، اینکه برخی علاقه‌مند هستند که جلسات مجلس تعطیل شود که البته خلاف قانون اساسی هست.

قانون اساسی اجازه تعطیلی مجلس در شرایط اضطراری را هم نداده است

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس اظهار کرد: در قانون اساسی حتی در شرایط اضطراری هم اجازه تعطیلی مجلس داده نشده و قانون صراحت دارد که کشور حتی یک روز هم نباید بدون مجلس باشد تا در چنین شرایطی  همچنان قوه مقننه بتواند تصمیم گیری کند؛ لذا مسئولان دولتی حواسشان به مشکلاتی باشد که برای مردم ایجاد شده است.

حاشیه سازی، کم کاری دولت در قبال مردم را جبران نمی کند 

وی با اشاره به آسیب هایی که به دلیل شیوع کرونا برای مردم ایجاد شده است، گفت: بخشی از درآمدهای مردم ازبین رفته و تمهیدات مناسبی هم برای تامین کالاهای اساسی خانوارها از سوی دولت لحاظ نشده است. در این مقطع برخی افراد تصور می کنند حاشیه پردازی می تواند به آنها کمک کند و جای کم کاری آنها در قبال مردم را بگیرد در حالی که دیگر این روش ها پاسخ گو نیست.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی نماینده مجلس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی

ایسنا/گلستان رئیس ستاد انتخابات گلستان از تایید اعتبارنامه ۶ نفر از منتخبین مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی در هیأت اجرایی شهرستان با تایید هیأت نظارت خبر داد.

سیدعلی مهاجر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان صبح  پنجشنبه ۶ اردیبهشت در جلسه ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی ضمن ارائه گزارشی از برگزاری دور اول انتخابات در استان اظهار کرد: هم‌دلی، هماهنگی و هم‌افزایی در خانواده انتخابات از جمله ستاد پیش‌گیری و رسیدگی به جرائم انتخابات که به خوبی نقش‌آفرین بود، باعث شد انتخاباتی در بالاترین سطح کیفی برگزار شود.

وی اضافه کرد: اقدامات پیشگیرانه‌ای که ذیل این ستاد با راهبری مدیرکل دادگستری استان انجام گرفت، کمک بسیاری در برگزاری موفق انتخابات بود که جای تشکر و قدردانی دارد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ۶ اعتبار نامه منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی که به عهده استان بود در هیأت‌های اجرایی شهرستان‌ها با تایید هیأت نظارت صادر شده است که در مرحله بعد باید به تأیید وزارت کشور و شورای نگهبان نیز برسد.

مهاجر تصریح کرد: دور دوم انتخابات را منحصر به شهرستان گنبد نمی‌دانیم و با تاکید استاندار، کل استان در کنار فرمانداری گنبد برای برگزاری انتخابات، به بهترین شکل هستند.

رئیس ستاد انتخاباتی گلستان ادامه داد: طبق قانون تنها کسانی می‌توانند در این دوره شرکت نمایند که یا در دور اول رای نداده باشند و یا در حوزه انتخابیه گنبد کاووس رای داده باشند و این خصوصیت توسط دستگاه‌های احراز هویت به سادگی قابل تشخیص خواهد بود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ مردم قم در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب فراجا
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • آمادگی ستاد انتخابات لرستان برای برگزاری دور دوم انتخابات
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • هشدار هواشناسی چهارمحال و بختیاری
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • در معابر لغزنده پایتخت فاصله طولی را رعایت کنید