Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر گفت: کسانی که باعث شدند در دیدار مقابل فولاد خوزستان الفاظ نامناسبی را به کار ببرم و آبرویم برود، نمی‌بخشم و به خدا واگذار می‌کنم.

محمود فکری در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ماشین سازی تبریز که در چارچوب هفته سوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با نتیجه یک بر صفر به سود آبی پوشان پایتخت پایان یافت، اظهار داشت: هنوز تیم آن طور که باید شکل نگرفته است و بعد از مسابقه با فولاد که بازی سختی را پشت سر گذاشتیم، نیاز مبرم به سه امتیاز دیدار مقابل ماشین‌سازی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرمربی استقلال تهران گفت: ماشین‌سازی امروز بازی بسته‌ای ارائه داد و همین مساله باعث شد یک مقدار کارمان سخت شود. اواخر نیمه نخست بازیکنان ما خوب ظاهر شدند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند. ضمن اینکه در نیمه دوم نیز خوب بازی کردیم. 

وی اضافه کرد: البته معتقدم هم در نیمه نخست و هم در نیمه دوم، داور می‌توانست به سود استقلال پنالتی اعلام کند اما باید منتظر بمانیم تا کارشناسان داوری اظهارنظر کنند. 

فکری گفت: در مجموع در دیدار مقابل ماشین‌سازی موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم و اگر می‌توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم، گل‌های بیشتری به ثمر می‌رساندیم اما مهم برای ما سه امتیاز بود که خوشبختانه به این هدف رسیدیم و امیدواریم در دیدارهای هفته‌های آینده هماهنگ‌تر عمل کنیم. 

سرمربی استقلال تهران در پاسخ به سوال دیگری درباره اتفاقات دیدار مقابل فولاد خوزستان در هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: در آن مسابقه از یک سو ناظر مسابقه و داور چهارم نباید اجازه می‌دادند فضا برای بی‌احترامی‌ها ایجاد شود و از سوی دیگر فوتبال ورزش جوانمردانه‌ای است و نباید یکدیگر را تحریک کرده و به هم توهین کنیم. 

فکری افزود: کسانی که باعث شدند در دیدار مقابل فولاد خوزستان الفاطی را بکار ببرم و آبرویم برود، نمی‌بخشم و به خدا واگذار می‌کنم. ضمن اینکه از کسانی که آن الفاظ را شنیدند، عذرخواهی می‌کنم. 

وی اضافه کرد: حق هر تیمی است که در یک فضای کاملا جوانمردانه فوتبال بازی کند. من و بازیکنانم و کادر فنی تیم، حق داریم در فضای سالم فوتبال بازی کنیم و فوتبال نیز یک ورزش کاملا جوانمردانه است. 

سرمربی استقلال افزود: در درجه اول از داور چهارم و ناظر بازی گلایه دارم زیرا نباید این فرصت را بدهند حریف از دقیقه یک بازی بی احترامی، تحریک و فحاشی کند و اگر حرفی زدیم بلافاصله فیلم بگیرند و پخش کنند. داور چهارم و ناظر مسابقه این فرصت را نباید به هیچ یک از دو تیم بدهند.

فکری گفت: از دقیقه یک مسابقه به داور چهارم و ناظر مسابقه تذکر دادم که نیمکت حریف مسموم است و هر تیمی مقابل فولاد بازی می‌کند چه امسال و چه سال‌های گذشته، دنبال این هستند بحث روانی نیمکت فولاد را کنترل کنند و این خیلی بد است و سازمان لیگ نباید چنین اجازه ای را برای حرکات ناشایست به تیم‌ها بدهد.

وی تأکید کرد: کار ناپسندی است که کسی را تحریک کرده و به او توهین کنیم و بعد دوربین بیاوریم و فیلم بگیرم و پخش کنیم. ما مسلمان و شیعه حضرت علی(ع) هستیم. کجای قران گفته آبروی یک نفر را با فیلمبرداری و پخش آن می‌توان برد؟!

سرمربی استقلال اضافه کرد: می‌خواهند بگویند محمود فکری فحاشی کرده است. همه ایران محمود فکری و نیمکت تیم فولاد و دوستان دیگر که هنوز پرونده‌های باز در کمیته انضابطی دارند، می‌شناسند.

وی گفت: از این رفتارها چه چیزی می‌خواهیم بدست بیاوریم. می‌خواهیم آبروی فکری را ببریم که چه بشود؟ مگر منِ محمود فکری کم جام دیدم یا کم رنگ برد و باخت را دیده‌ام؟ الحمدالله در نیمکت فولاد مربی‌هایی هستند که برد و باخت‌های مختلف را دیدند. آیا سه امتیاز این قدر ارزش دارد که انواع و اقسام کارها را انجام دهیم؟

فکری ادامه داد: در این یک هفته خودم، خانواده‌ام و بسیاری از دوستانم به خاطر اینکه الفاظی بکار بردم، سرشان را بالا نمی‌آورند. ولی چرا باید فضایی ایجاد کنیم تا آبروی هم را ببریم؟

وی گفت: من در حریم امن و منطقه فنی خودم بودم و در این منطقه که حریم امن من است نباید دوربین بگذارند و استراق سمع کنند. آیا در منطقه فنی من باید نامحرم حضور داشته باشد؟ اینها مسائلی است که در فوتبال‌مان داریم و واقعا متاسف هستم.

فکری افزود: کسانی را که باعث و بانی آبروریزی من شدند نمی‌بخشم و به خدا واگذار می‌کنم. همچنین از همه کسانی که این الفاظ را شنیدند عذرخواهی می‌کنم اما نه از کسانی که باعث و بانی این اتفاق بودند. در نزد خداوند، آبروی بنده‌هایش بسیار عزیز است و مطمئن باشید جواب کارهای خود را می‌گیرند./ ایرنا

بیشتر بخوانید:

بازگشت استقلال به مسیر پیروزی با سوپرگل میلیچ

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دیدار مقابل فولاد خوزستان سرمربی استقلال استقلال تهران داور چهارم ماشین سازی محمود فکری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم فوتبال استقلال عصر امروز در یک بازی دوستانه مقابل آریو اسلامشهر، یکی از تیم‌های حاضر در لیگ دسته اول آزادگان قرار گرفت و در نهایت با یک گل شکست خورد.

به نقل از ایرنا جواد نکونام، سرمربی استقلال در این مسابقه از بازیکنان نیمکت‌نشین و جوان استفاده کرد. این مسابقه از ساعت ۱۶ در کمپ زنده‌یاد ناصر حجازی و بنا به تصمیم کادر فنی استقلال پشت درهای بسته و بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

وحید بیاتلو که هدایت آریو اسلامشهر را برعهده دارد، پیش از شروع بازی با نکونام و اعضای کادرفنی استقلال خوش‌وبش کرد. احمد فیض کریم‌لو، بازیکن سال‌های دور استقلال که یکی از اعضای کادر فنی آریو محسوب می‌شود نیز مورد استقبال آبی‌پوشان تهرانی قرار گرفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899237

دیگر خبرها

  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • شکست استقلال مقابل آریو اسلاشهر در بازی دوستانه
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی:آماده بازی بودیم ولی به ورزشگاه راهمان ندادند،آیا گناه کردیم؟/ بودجه کل تیم ما به اندازه یک بازیکن فولاد است
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • تغییری که مقابل استقلال خطرساز شد(عکس)
  • استقلال و پرسپولیس به چه کسانی واگذار شدند؟
  • استقلال، سپاهان، پرسپولیس؛ جام به کدام می‌رسد؟
  • تاس فولاد بد نشسته، خوب بازی کن!