Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-19@19:56:10 GMT

ادعای تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۴۵۵

ادعای تحریم‌های جدید آمریکا در ارتباط با ایران

به گزارش تابناک به نقل از مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «الیوت آبرامز» نماینده دولت آمریکا در امور ایران امروز چهارشنبه مدعی شد که واشنگتن تا ساعاتی دیگر تحریم‌هایی را علیه چند نهاد که در توسعه برنامه موشکی ایران نقش دارند، وضع خواهد کرد.

به گزارش این رسانه، «الیوت آبرامز» در سخنان خود در رویداد مجازی مؤسسه بیروت در این باره گفت که کشورش در صدد است تا ۴ نهاد روسی و چینی را به دلیل ارتباط ادعایی آن‌ها با برنامه دفاع موشکی ایران در لیست سیاه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه اضافه کرد که آمریکا از طریق وضع تحریم به سیاست خصمانه خود علیه ایران ادامه داده و در هفته‌های آینده در ماه دسامبر و ژانویه سال آتی میلادی نیز فشار بیشتری را بر ایران وارد خواهد کرد.

این در حالیست که مقامات مختلفی در امریکا و سایر کشور‌های جهان تا کنون بار‌ها در خصوص بی اثر بودن تحریم‌های واشنگتن علیه تهران به این کشور هشدار داده اند.

وی روز جمعه هم گفته بود که آمریکا قصد دارد در هفته‌های باقی مانده تا پایان دولت ترامپ، تحریم‌های بیشتری علیه ایران اعمال کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا کامبوزیا پرتوی حسین دهقان تحریم های جدید نماینده دولت آمریکا در امور ایران الیوت آبرامز محدودیت های کرونایی وام یک میلیونی کرونا کامبوزیا پرتوی حسین دهقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند

مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که کشورش طی روز‌های آتی تحریم‌های جدید علیه ایران وضع خواهد کرد.

 

به گزارش ایسنا، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی آمریکا اعلام کرد که واشنگتن طی روز‌های آتی تحریم‌های جدیدی علیه ایران وضع خواهد کرد.

طبق گزارش رویترز، وی گفت: این تحریم‌ها برنامه موشکی، پهپادی ونهاد‌های حامی سپاه و وزارت دفاع ایران را شامل می‌شود. سالیوان خاطرنشان کرد: توقع داریم شرکا و هم‌پیمانانمان نیز از طرف خود تحریم‌هایی علیه ایران وضع کنند.

این مقام آمریکایی همچنین گفت:به تقویت پدافند هوایی و موشکی خود در خاورمیانه به منظور مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران ادامه می‌دهیم.

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط با عملیات«وعده صادق» تحریم کرد
  • انگلیس ۱۳ نهاد ایرانی را در ارتباط عملیات «وعده صادق» تحریم کرد
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • واشنگتن تحریم‌های جدید علیه ایران وضع می‌کند