Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سعید اسمعیل پور رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی آبان ماه سال جاری ۸۰ حریق و حادثه در شهر سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: از این تعداد ۳۵ مورد آتش‌سوزی و ۴۵ عملیات امداد و نجات بوده است که همگی آن‌ها به‌خوبی توسط آتش‌نشانان سمنانی پوشش داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بابیان اینکه تعداد هشت مورد از این حوادث آتش‌سوزی وامداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ دادند، افزود: بیشترین تعداد آتش‌سوزی‌های شهر سمنان را با ۱۵ مورد ساختمان‌های متروکه و ضایعات تشکیل می‌دهد و شش مورد دیگر حریق منزل مسکونی را شامل می‌شود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه بیشترین آمار حوادث مربوط با ۲۰ مورد به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور مربوط می‌شود، ابراز داشت: بعد از حبس در اماکن و آسانسور گرفتن حیوانات موذی ۱۳ مورد بیشترین حوادث آبان ماه سال جاری را تشکیل می‌دهد.

اسمعیل پور بابیان اینکه آتش‌سوزی‌ها و حوادث خوشبختانه فوتی در برنداشته است، در ادامه تصریح کرد: طی این حوادث درمجموع ۳۰ مرد و زن نجات یافتند.

او بابیان اینکه طی ماه گذشت سازمان آتش‌نشانی سمنان به دو هزار و ۴۷ تماس با سامانه ۱۲۵ پاسخ داده است، افزود: از این میزان تماس با مجموع ۳۹ ساعت و ۱۵ دقیقه عملیات اطفا وامداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۵۳ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امداد و نجات حوادث آتش سوزی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم محمد اسلامی درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: شامگاه یکشنبه ۳ اردیبهشت ماه حادثه حریق یک منزل مسکونی به مرکز فرماندهی اعلام شد و بلافاصله آتش نشانان ایستگاه‌های ۱۲، ۲۸ و ۳۸ به محل حادثه واقع در بلوار چراغچی اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد بیان کرد: این حریق در طبقه دوم یک منزل سه طبقه رخ داده بود و با توجه به اینکه ساکنین پس از وقوع حادثه از منزل خارج شده بودند، حریق خوشبختانه بدون خسارت جانی و مصدوم، با تلاش آتش نشانان اطفا شد.

وی با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست به محض وقوع حادثه موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۵ به آتش نشانی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • ۸ مصدوم در سه حادثه در کارون و اهواز
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • آتش سوزی مهیب در یک واحد صنعتی شهرک شکوهیه قم
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • مهار حریق گسترده در دامداری سمنان
  • حریق منزل مسکونی در بلوار چراغچی اطفا شد 
  • آتش سوزی بزرگ انبار گوگرد در مشهد 
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • آتش‌سوزی در پامنار