Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@02:14:55 GMT

عادل فردوسی‌پور از یک برنامه دیگر هم حذف شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۵۲۷

صراط:

قطعاً یکی از کسانی که اهالی فوتبال به شدت دلتنگش هستند عادل فردوسی‌پور است. بعد از حذف ۹۰ و گزارش‌های عادل دلخوش به دیدن فوتبال ۱۲۰ بودیم هرچند فردوسی‌پور فقط تهیه‌کننده برنامه بود. با شروع فصل جدید مسابقات فوتبال در اروپا در این فصل خبری از ۱۲۰ نیست و تا این لحظه فصل جدید این برنامه هم روی آنتن نرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبر ورزشی طی چند سال گذشته به غیر از ۱۲۰ عادل برنامه پرطرفدار مجله لیگ قهرمانان اروپا را هم برای شبکه ورزش به صورت هفتگی روی آنتن می‌برد و خودش گوینده اصلی این برنامه بود، اما آن‌طور که مشخص است این برنامه هم از عادل گرفته شده و پیمان یوسفی به جای عادل این برنامه را روی آنتن می‌برد.

البته برنامه مجله لیگ قهرمانان اروپا با صدای عادل در یکی از VOD‌های مطرح به صورت هفتگی پخش می‌شود، ولی به نظر می‌رسد برنامه‌های عادل را یکی یکی از او می‌گیرند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا عادل فردوسی پور شبکه ورزش صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، آیین تجلیل از عوامل برنامه سحرگاهی «سر سفره خدا» با حضور محمدصادق باطنی مدیر شبکه کودک، ساقی زینتی، حامد مدرس و دیگر عوامل و هنرمندان این برنامه امروز در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برگزار شد.

شهرام شکیبا اجرای این برنامه را بر عهده داشت که در سخنانی بیان کرد: انگار تقدیر من با این برنامه رقم خورده است که سال های قبل خودم از تقدیر شونده ها بوده ام و امسال در کنار عوامل حضور دارم.

وی اضافه کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری از مهمترین ماموریت هایی که برای خودش تبیین کرده، پرداخت به طیف نوجوان است و طبیعی است که با نوع نگاه این برنامه به آن بپردازد. برنامه ای که برای همه جزییاتش برنامه ریزی شده و برنامه ای نیست که یک هفته قبل از یک مناسبت یک باره کنداکتور آن را آماده کنند. این برنامه دغدغه ای یک ساله است که در ماه مبارک به نتیجه می رسد. من تجربه همکاری با این تیم را داشته ام و خاطرم است برای یکی از فصل ها در اربعین با این برنامه به کربلا رفتیم و واکنش های مردم خیلی عجیب بود. خود من مجبور بودم با چفیه سر و صورتم را بپوشانم تا بتوانم ساعتی را هم برای خودم باشم. احسان مهدی که دایم باید به طرفدارانش پاسخ می داد.

حسین شکیب راد مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱ و رییس فرهنگسرای رازی نیز در ابتدای این مراسم گفت: من برنامه ای داشتم که در آن نوعی همکاری با احسان مهدی بود و جالب این بود که در آن برنامه همه احسان مهدی را به عنوان بازیگر «سر سفره خدا» می شناختند. درباره «سر سفره خدا» هم می توانم بگویم که به صورت شبانه روزی شاهد این برنامه بوده‌ام از دکورسازی تا دیگر مواردی که نیاز به زمان و انرژی عوامل داشت.

صادق باطنی مدیر شبکه کودک و نوجوان با اشاره به اهمیت هویت محوری تصریح کرد: فکر می کنم الان هیچ مساله ای مهمتر از ساختن هویت نسل جدید نیست. برای اینکه بتوانید اثرگذاری هویتی داشته باشید باید کارهای مختلفی انجام دهید که از جمله آنها شکل گیری شبکه هواداران و دیگری خاطره سازی است. خاطره در جایی اهمیت پیدا می کند که خاطره جمعی بسازد و «سر سفره خدا» توانسته به خاطره جمعی چند نسل از روزه اولی ها تبدیل شود.

وی اضافه کرد: هشت سال از عمر این برند تلویزیونی می گذرد و در حال حاضر با حجم بسیار زیادی واکنش مواجه هستیم. تولید این برنامه بسیار هم سخت بود به ویژه که سحرگاهی بود.

شکیبا در ادامه با تایید سخنان باطنی بیان کرد: من از برخی که این برنامه را برای چند سال تعطیل کردند متعجب هستم. امیدوارم تصمیمات شخصی نگیریم.

باطنی نیز در بخش دیگر گفت: این برنامه ۲ سال ساخته نشده بود و این یعنی سه سال دیده نشدن. برنامه ما این است که این برنامه را در طول سال هم داشته باشیم و به زودی به آنتن بازگردیم.

کد خبر 6081097 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • (عکس) استایل جالب علی دایی و همسرش در عکس یادگاری کنار عادل فردوسی‌پور
  • «سر سفره خدا» در طول سال هم روی آنتن می رود/ عوامل تجلیل شدند
  • فصل جدید برنامه «چرخ» در راه آنتن شبکه چهار
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!
  • ناگفته‌های جنجالی داور بازنشسته در استودیو آنتن
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز دوشنبه ۲۷ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • فردوسی پور و میثاقی پس از سال ها با هم روبرو شدند + عکس | حضور همزمان در کنار خیابانی
  • (عکس) حضور عادل فردوسی پور در مراسم ختم همسر زنوزی