Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@11:26:03 GMT

تحریم های تازه آمریکا علیه ایران

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۵۴۸

تحریم های تازه آمریکا علیه ایران

نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران می‌گوید دولت این کشور تحریم‌های جدیدی را علیه نهادهای مرتبط با برنامه موشکی ایران وضع خواهد کرد.

به گزارش ایمنا، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران در یک رویداد مجازی موسسه بیروت گفت ایالات متحده قصد دارد چهار نهاد روسی و چینی را به دلیل ارتباط ادعایی آن‌ها با برنامه موشکی ایران در فهرست سیاه قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، «الیوت آبرامز» افزود واشنگتن به مجازات ایران از طریق تحریم ادامه خواهد داد و در هفته‌های آینده در دسامبر و ژانویه فشار بیشتری بر ایران وارد خواهد کرد.

منبع: فارس

کد خبر 457704

منبع: ایمنا

کلیدواژه: آمریکا ایران تحریم های اقتصادی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران برنامه موشکی ایران دونالد ترامپ جو بایدن برجام روسیه چین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام آمریکا در تمدید مجدد تحریم‌های نفتی علیه ونزوئلا را محکوم کرد.

کنعانی استفاده ابزاری از تحریم‌های غیرقانونی یکجانبه را که موجب وارد آمدن خسارات و لطمات غیرقابل جبران انسانی و اقتصادی به کشورها می‌گردد، ناقض اصول حقوق بین‌الملل، حقوق بشر و قوانین و مقررات بین‌المللی دانست و آن را مردود دانست.

کد خبر 6082873

دیگر خبرها

  • ایران تحریم‌های نفتی آمریکا علیه ونزوئلا را محکرم کرد
  • وضع دوباره تحریم‌های آمریکا علیه نفت ونزوئلا
  • کیهان: تحریم‌های جدید علیه ایران «فیک» است!
  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • بایدن : تحریم‌ ها و کنترل‌های صادراتی جدیدی را علیه ایران اعمال می‌کنیم / این تحریم‌ها، رهبران و نهاد‌های مرتبط با سپاه، وزارت دفاع و برنامه موشکی و پهپادی ایران را هدف قرار می‌دهند
  • تحریم‌های خصمانه جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران