Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،سیدباقر فتاحی رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون از پرداخت ۱۲ هزار میلیارد تومان تسهیلات توسط این بانک در سال جاری خبر داد و گفت:بر اساس تسهیلات تخصیصی طی هشت ماه امسال معادل میزان تسهیلات سال گذشته از سوی این بانک به مشتریان تسهیلات اعطاشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به تحریم‌های ثانویه اخیر آمریکا علیه نظام بانکی کشورمان افزود:طی دو ماه اخیر به دنبال اعمال تحریم‌های ثانویه بانک توسعه تعاون و ۱۴ موسسه مالی و بانکی دیگر کشورمان نیز شامل تحریم‌های ثانویه شد، که این موضوع بی‌تردید موانعی بر سر راه فعالیت‌های مالی و بانکی ایجاد می‌کند، ولی امیدواریم با گشایش‌های آتی شاهد رفع برخی چالش‌های موجود باشیم.

او با اشاره به ظرفیت‌های استان آذربایجان شرقی گفت: این استان به لحاظ ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی یکی از استان‌های برتر کشور محسوب می‌شود که امیدواریم با افزایش توان همکاران این استان به جایگاه واقعی خود برسد.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون اظهار داشت: انتظار داریم استان آذربایجان شرقی با این میزان ظرفیت جزو پنج استان برتر کشور قرار گیرد.

فتاحی ادامه داد: در حال حاضر فضای استان فضای کار به‌دوراز مسائل حاشیه‌ای است که بی‌تردید می‌توانیم در مدت چهار ماه باقی‌مانده از سال با انتخاب یک رویکرد توسعه محور شاهد بهبود شاخص‌های استان در سطح کشور باشیم.

او در ادامه به موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون اشاره کرد و افزود: موضوع افزایش سرمایه بانک توسعه تعاون به ۱۴ هزار میلیارد ریال خبر بسیار خوش برای این بانک است که بی‌شک زمینه توسعه فعالیت‌های بانک را بیش از پیش فراهم می‌کند.

اوادامه داد: یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های بانک در طول سال‌های گذشته دیده شدن است که خوشبختانه این امر در طول سال‌های اخیر محقق شده است و هم‌اکنون بانک توسعه تعاون در بسیاری از موضوعات تصمیم‌گیری کشور دیده می‌شود.

رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطرنشان کرد: بانک توسعه تعاون می‌تواند در طرح‌های عمرانی استانی مشارکت داشته باشد به این صورت که در صورت اخذ مجوز از سازمان برنامه و بودجه به منظور تابید تضمین بانک؛ مشارکت در روند اجرای طرح عمرانی محقق شود.

فتاحی اضافه کرد: این امر در راستای تکمیل پروژه‌های عمرانی تأثیر بسیار زیادی دارد که در صورت آمادگی مدیران ارشد استانی؛ این بانک آمادگی کامل برای مشارکت در طرح‌های عمرانی را دارد.

او در ادامه صدور اسناد خزانه را از دیگر ظرفیت‌های ویژه این بانک عنوان کرد و گفت: بعد از بانک ملی؛ بانک توسعه تعاون به عنوان بانک دولتی انتشار اسناد خزانه را عهده‌دار است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسکن ملی تسهیلات بانکی بانک توسعه تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود

 فرشید ایلاتی کارشناس مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: همزمان با شعار امسال  در خصوص جهش تولید با مشارکت مردمی یکی از مهم‌ترین فرصت‌ها برای حضور پر رنگ‌تر مردم در پروژه‌های مسکونی است گفت: در خصوص شعار جهش تولید با مشارکت مردم یکی از مهم‌ترین کار‌هایی که می‌توانیم انجام دهیم واگذاری زمین به مردم و نهضت مردمی‌سازی مسکن است.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند با استفاده از ظرفیت‌های مردمی از طریق پرداخت تسهیلات ساخت و تخصیص اراضی به متقاضیان زمینه را برای افزایش تولید مسکن فراهم کند.

ایلاتی با اشاره به اینکه  اجرای کوتاه مرتبه سازی و تخصیص اراضی به مردم می‌تواند زمینه را برای تحقق شعار دولت فراهم کند افزود: مهم‌ترین برنامه‌ای که در این راستا باید اجرا شود، گسترش کوتاه مرتبه سازی است.

او یادآور شد:خوشبختانه در برنامه هفتم  حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد به ظرفیت سکونتگاه‌ها در شهر‌ها و روستا‌ها افزوده خواهد شد.

ایلاتی توضیح داد: بر این اساس توزیع عادلانه زمین اجرا می‌شود که باعث خواهد شد افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند از امکان زمین بهره‌مند شوند، بتوانند با در اختیار گرفتن زمین ساخت تدریجی مسکن را پیش ببرند.

کارشناس  مسکن  با بیان اینکه  جهش تولید با مشارکت مردم در راستای اجرای اصل ۴۱ قانون اساسی است گفت:  تحقق این شعار یکی از مهمترین  برنامه‌ها در بهبو د و افزایش تولید مسکن در کشور خواهد بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • شرکت توسعه سیاحتی سپاهان، بازوی قدرتمند گردشگری اصفهان / مشارکت ویژه با بخش خصوصی
  • تحقق بیش از ۱۰۰ درصدی برنامه های جذب منابع و پرداخت تسهیلات و کاهش npl تا سطح ۳.۵ درصد
  • مشارکت مردم در تولید، چگونه؟| واعظ آشتیانی
  • بانک‌ها در توسعه امور زیربنایی جامعه مشارکت کنند
  • نوسازی مسکن روستایی تنها از طریق مشارکت‌های مردمی امکان پذیر می‌شود
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تعاونی‌ها زیر چتر حمایت بانک توسعه تعاون
  • هم افزایی و هم اندیشی بانک توسعه تعاون و سازمان تعاون روستایی در نخستین روز کاری سال جدید
  • تسریع در روند اجرای پروژه‌های مسکونی با مشارکت مردمی امکان پذیر می‌شود
  • رسانه و تبلیغات کلید تحقق شعار سال ۱۴۰۳