Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@11:53:13 GMT

ربیعی: انتظارم پیروز شدن بود اما نشد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۵۹۴

ربیعی: انتظارم پیروز شدن بود اما نشد

محمد ربیعی بعد از جدال با آلومینیوم گفت: انتظار داشتم این بازی را ببریم اما نشد.

به گزارش “ورزش سه” محمد ربیعی بعد از تساوی بدون گل مس مقابل آلومینیوم در نشست خبری گفت: خسته نباشید می‌گویم به مجموعه باشگاه آلومینیوم اراک  و خطیبی و همکارانش، بازی خوبی بود اما کیفیت زمین تاثیرگذار شد. به دلیل بارندگی زیر چمن گل بود و بعد از گرم کرد و در 10 -15 دقیقه ابتدایی مسابقه فشار زیادی به بازیکنان هر دو تیم وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آلومینیوم روش 5-4-1 داشت که دفاعی بود. تمام مسیرهای تهاجمی حریف را در اختیار داشتیم و تیم برتر میدان بودیم و می‌توانستیم در پاس ها و ضربات آخر بهتر عمل کنیم که نشد و موقعیت های گل بیشتری هم ایجاد کردیم. در ابتدای مسابقه هم اسلامی‌خواه را به دلیل مصدومیت در از دست دادیم.

 

وی در ادامه گفت: دو بازیکن دیگر هم به دلیل مصدومیت و کرونا نداشتیم اما در مجموع برای ما رشد است که بعد از دو مسابقه سخت ابتدای فصل، یک امتیاز در خانه حریف گرفتیم اما انتظارم بود که با توجه به بازی جسورانه و منظمی که داشتیم برنده می‌شدیم. به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم. تیم در مسیر رشدش حرکت می‌کند و روزبه روز بهتر خواهیم شد.

 

سرمربی مس رفسنجان در پایان گفت: خاطرات خوبی از اراک و مردمش دارم و همیشه به من لطف دارند. بعد از دو سه سالی که از این شهر رفتم هنوز به من لطف دارند و مردم بسیار خونگرمی مثل شهر رفسنجان دارد. برای فوتبال اراک خوشحالم که در لیگ برتر حضور دارد و امیدوارم مس رفسنجان و آلومینیوم این سطحی که هستند خوب نتیجه بگیرند.

محمد ربیعی (مربی) مس رفسنجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد ربیعی مربی مس رفسنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی فهرست ۱۱ بازیکن تیمش را برای مصاف با سپاهان اعلام کرد.

بر این اساس پارس جعفری- امیرحسین جدی، فریبرز گرامی، محمد قریشی، شایان مصلح، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی نیا، محسن آذرباد، گریگول چابرادزه، محمدحسین اسلامی و فردین یوسفی در مقابل سپاهان به مید ان می‌روند.

ذوب‌آهن در شرایطی با ربیعی پا به دربی اصفهان خواهد گذاشت که آمار متناقضی دارد. محمد ربیعی تاکنون به عنوان سرمربی موفق به کسب پیروزی یا حتی تساوی در نقش جهان نشده و از سوی دیگر تیم این مربی جوان در لیگ بیست و سوم بهترین نتایج بیرون از خانه را به نام خود زده است.

دیدار دو تیم از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه با سوت پیام حیدری در نقش جهان آغاز می‌شود.

کد خبر 6081259

دیگر خبرها

  • شکست اراکی‌ها مقابل حریف بالای جدولی 
  • کابوس آلومینیوم دوباره برای عالیشاه و پرسپولیس
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • اعلام آرا انضباطی دیدار آلومینیوم _ استقلال
  • محرومیت حریف استقلال از حضور تماشاگران
  • کاپیتان استقلال یک جلسه مجروم و ۳۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • فهرست بازیکنان ذوب آهن در دربی اصفهان اعلام شد
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • اعلام تیم داوری دیدار ذوب‌آهن و آلومینیوم
  • سپاهانی‌های سابق به خانه بازگشتند