Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صفی الله فغانپور، مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال درباره قانون اینکه مدیران فدراسیون که پرونده باز دارند، نمی‌توانند در انتخابات آتی شرکت کنند، بیان کرد: فدراسیون فوتبال هیچ ردیف بودجه‌ای در دولت یا وزارت ورزش و هیچ کجا ندارد.

او افزود: در فدراسیون و در بحث اساسنامه جدید بحث بازنشستگی مطرح نیست و فیفا نظرش این است که فدراسیون فوتبال نهاد خصوصی و غیردولتی است و وقتی غیر دولتی باشد قوانین بازنشستگی در فدراسیون فوتبال حاکم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فغانپور در پایان در خصوص تعلیق احتمالی فدراسیون فوتبال گفت: فیفا اگر متوجه اتفاقات اخیر شود، زیرا بحث یک قرارداد در میان بوده و آن (قرارداد مارک ویلموتس) و مربوط به ماجرای قضایی فدراسیون، فیفا و CAS است اگر چنین چیزی به فیفا گزارش شود، فوتبال ایران قطعا تعلیق می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مارک ویلموتس فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی

بازیکن تیم فوتبال استقلال به دلیل انتشار استوری توهین آمیز، به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

به گزارش میزان، بر اساس گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، و به نقل از  روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شرکت فرودگاه‌ها اعلام کرد: پروازها در این شهرها تعلیق شد
  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • مالکیت تنها مشکل استقلال برای مجوز حرفه‌ای
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار هافبک استقلال به کمیته انضباطی و اخلاق
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • لیگ برتر تا هفته پایانی بدون VAR/ دلیل مخالفت فیفا مشخص شد
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد
  • هدست فدراسیون با سیستم VAR ست نمی‌شود!