Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدارهای هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر والیبال امروز چهارشنبه با برگزاری شش دیدار در دو سالن خانه والیبال و فدراسیون به میزبانی تهران برگزار شد.

در حساس ترین دیدار هفته، دو تیم فولاد سیرجان و سپاهان مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در نهایت شاگردان تندروان در تیم سیرجان موفق شدند با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شوند و به صدر جدول رده بندی بازگردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در دیگر بازی مهم این هفته شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه موفق به شکست تیم لبنیات هراز آمل شدند.

اما در بازی شگفتی ساز هفته یازدهم، شاگردان آرش صادقیانی در تیم راهیاب ملل مریوان موفق شدند تیم شهرداری ورامین را که در رده پنجم جدول رده بندی قرار دارند را شکست دهند و نخستین برد خود را ثبت کنند.

تیم آذرباتری ارومیه نیز امروز موفق شد  نخستین امتیاز خود را در حالی مقابل تیم هورسان رامسر کسب کند که همچنان بدون پیروزی به کارش ادامه می دهد و با این شکست به رده چهاردهم سقوط کرد. راهیاب ملل مریوان با توجه به بردی که مقابل شهرداری ورامین بدست آورد به رده سیزدهم صعود کرد.

تیم پیکان تهران نیز همچنان در بحران قرار دارد و امروز  در حالی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل سایپای تهران مغلوب شد که محمد ترکاشوند سرمربی این تیم با حضور در خانه والیبال اعتراض خود را نسبت به برکناری اش از این تیم اعلام کرد.

علیرضا طلوع کیان امروز هدایت تیم پیکان تهران را به عنوان سرمربی برعهده داشت و همین امر اعتراض شدید محمد ترکاشوند را در پی داشت. باید در ادامه منتظر ماند و دید که آیا ترکاشوند می تواند به هدایت تیمش ادامه دهد یا خیر.

نتایج دیدارهای هفته یازدهم

شهرداری قزوین ۱- خاتم اردکان ۳

آذرباتری ارومیه ۲- هورسان رامسر ۳

لبنیات هراز آمل صفر- شهرداری ارومیه ۳

پیکان تهران صفر- سایپا تهران ۳

فولاد سیرجان ۳- سپاهان اصفهان صفر

شهرداری ورامین صفر- راهیاب ملل مریوان ۳

جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر والیبال در پایان هفته یازدهم

۱-فولاد سیرجان- ۹ پیروزی- ۲۸ امتیاز

۲- سپاهان – ۹ پیروزی – ۲۶ امتیاز

۳-شهرداری ارومیه – ۸ پیروزی- ۲۳ امتیاز

۴-سایپا- ۷ پیروزی- ۲۲ امتیاز

۵-شهرداری ورامین- ۶ پیروزی- ۱۸ امتیاز

۶-لبنیات هراز آمل- ۶ پیروزی – ۱۷ امتیاز

۷-شهداب یزد- ۶ پیروزی – ۱۷ امتیاز

۸-هورسان رامسر- ۴ پیروزی – ۱۲ امتیاز

۹-خاتم اردکان – ۳ پیروزی – ۱۱ امتیاز

۱۰- شهرداری گبند – ۳ پیروزی – امتیاز

۱۱-شهرداری قزوین – ۲ پیروزی – ۶ امتیاز

۱۲- پیکان تهران -۲ پیروزی – ۵ امتیاز

۱۳- راهیاب ملل مریوان – ۱ پیروزی- ۳ امتیاز

۱۴- آذرباتری ارومیه- بدون پیروزی – ۱ امتیاز

کد خبر 5080884 ساناز سلیمان آبادی

منبع: مهر

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس محمود فکری والیبال تیم فوتبال فولاد خوزستان لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس فدراسیون کشتی یحیی گل محمدی ماشین سازی تبریز تیم فوتبال ماشین سازی کارلوس کی روش تیم فوتبال پیکان تهران راهیاب ملل مریوان شهرداری ورامین هفته یازدهم پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا

تیمهای ملی فوتسال افغانستان و تاجیکستان همراه تیم ملی فوتسال ایران در جمع 8 تیم برتر قاره آسیا قرار گرفتند.

به گزارش طرفداری، برای اولین بار سه تیم فارسی زبان قاره آسیا همراه هم در جمع 8 تیم برتر مسابقات فوتسال جای گرفتند. برای اولین بار در یک رشته تیمی این اتفاق در قاره آسیا رخ می دهد. از سوی دیگر ژاپن که تیم قهرمان دوره گذشته بود، این بار با تساوی برابر تاجیکستان و شکست برابر تیم قرقیزستان از دور رقابت ها حذف شد.

ایران تیم برتر فوتسال آسیا و مدعی اصلی قهرمانی در این تورنمنت است. تیم تاجیکستان هم استثنایی کار کرد و با تساوی برابر ژاپن بزرگ و حذف کردن این تیم، به عنوان تیم اول گروه راهی مرحله دوم بازیها شد. اما صعود تیم افغانستان به لطف عملکرد ایران رخ داد.

تیم ملی ایران در بازی اول، افغانستان را 3-1 و در بازی دوم بحرین را 5-3 برد اما برابر کویت که تیم بهتری بود نتیجه بهتری گرفت و بازی فوق العاده ای ارائه داد و 4-0 برنده شد. وقتی ایران 3-0 جلو بود، افغانستان که 2-1 برابر بحرین عقب بود 2 گل زد و 3-2 پیش افتاد و اگر بازی ایران و کویت 3-0 هم تمام می شد، کویت به عنوان تیم دوم صعود می کرد. اما ایران گل چهارم را هم در حالی که نیازی به نتیجه بهتر نداشت، زد و با برد 4-0 باعث صعود افغانستان و حذف تیم کویت از مسابقات جام ملتهای فوتسال آسیا شد.

 در مسابقات یک چهارم نهایی هم تاجیکستان با نتیجه 2-1 از سد افغانستان گذشت و ایران هم 6-1 قرقیزستان را مغلوب کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • هوشمندسازی به خوبی در شهر تهران پیش نرفت/ آینده جهان به سمت تکنولوژی و فناوری است
  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • مدعیان جامانده به دنبال جام؛ در انتظار خلق شگفتی
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آتش بازی دمبله و امباپه در لوشامپیونه
  • پاری‌سن‌ژرمن برد و در آستانه قهرمانی قرار گرفت
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • ساعت دقیق بازی ایران و قرقیزستان امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی