Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@03:33:07 GMT

۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تکاب توزیع شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۷۱۱

۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان تکاب توزیع شد

امام جمعه تکاب روز چهارشنبه در آیین اهدای این اقلام گفت: رزمایش کمک‌های مومنانه یک مجاهدت مالی در حیات جامعه اسلامی بوده که از سوی ملت ایران به عنوان  نماد آشکار پیام الهی در رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان و مستضعفان است.

حجت الاسلام علی رحیمی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در جهان بسیاری از کشورها در موضوع رسیدگی به وضعیت مالی بیماران و تامین مایحتاج ضروری خانواده ها با مشکلات فراوانی روبه‌رو بودند اما در نظام مقدس جمهوری اسلامی که برپایه ارزش های انسانی و الهی بنا نهاده شده، این مساله با مجاهدت عظیم بسیج و اجرای رزمایش کمک های مومنانه به نحو مطلوبی مدیریت شده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه‌داد: مجموعه عظیم بسیج و سپاه در رزمایش کمک‌های مومنانه مخلصانه و مجاهدانه در صحنه حضور یافتند و نشان دادند رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان را فراموش نکرده‌اند.

وی بیان کرد: تلاش‌ها و مجاهدت‌های مجموعه بسیج و سپاه تکاب و سایر نهادها و ارگان‌ها از جمله فرمانداری در تهیه و تامین بسته‌های معیشتی کمک به نیازمندان در این شرایط سخت و دشوار قابل تقدیر است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب نیز در این آیین گفت: بسته‌های معیشتی مرحله جدید رزمایش کمک های مومنانه سپاه شامل ۱۴ قلم کالای اساسی و مواد غذایی مورد نیاز خانوار ازجمله برنج، روغن، حبوبات، ماکارونی، رُب گوجه فرنگی و کنسرو ماهی است که برای تهیه هریک از آنها ۱۲ میلیون ریال با مشارکت قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) آذربایجان‌غربی هزینه شده‌است.

سرهنگ وهاب عباس فام افزود: این تعداد بسته معیشتی که نسبت به مرحله‌های قبلی رزمایش کمکهای مومنانه سپاه افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته توسط حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج شهری و روستایی بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از بیماری کووید ۱۹ توزیع می‌شود.

وی بیان کرد: امسال تاکنون بیش از ۱۱ هزار بسته معیشتی از سوی ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب بین نیازمندان این شهرسیتان توزیع شده‌است.

سرهنگ عباس‌فام ادامه داد: در هفته بسیج امسال همچنین ۱۲هزار عدد ماسک بهداشتی در اختیار اقشار مختلف تکاب قرار گرفته است.

۲۹ آبان تا ۵ آذر به‌نام هفته بسیج در کشورمان نام‌گذاری شده است.

تکاب با ۸۱ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون، ادارات و نهادهای مختلف از جمله بسیج و موسسه‌های خیریه و گروه‌های جهادی نسبت به رسیدگی وضعیت معیشتی نیازمندان اقدام کرده‌اند.

برچسب‌ها تکاب ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی رزمايش پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکاب ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی رزمايش تکاب ویروس کرونا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کمک های مردمی رزمايش اخبار کنکور رزمایش کمک های مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۰ بسته‌ معیشتی در رشت
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • توزیع بسته‌های معیشتی
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس