Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پیشین سپاه محمد رسول‌الله تهران گفت: در فتنه‌های داخلی در سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ دشمن تمام توان خود را گذاشته بود تا ما را از داخل آشفته کند، اما حضور بسیجیان ترفند آنان را نقش بر آب کرد. خبرگزاری میزان - سردار محمدرضا یزدی امروز در یک گفت‌وگوی رادیویی با شبکه فرهنگ، ضمن گرامیداشت هفته بسیج درباره اینکه در چه شرایطی امام (ره) فرمان تشکیل بسیج مستضعفان را صادر کردند، گفت: در روز‌ها و سال‌های ابتدای انقلاب، نیازمند یک حرکت تمام عیار با ویژگی‌های یک مسلمان کامل بودیم و امام (ره) نیز به دنبال این بودند تا نمونه و الگویی از یک فرد مسلمان را به مردم و جهانیان نشان دهند که یک ایرانی مسلمان چگونه می‌تواند در تمام صحنه‌ها از خودگذشتگی و ایثار داشته باشد، خلاقیت به کار گیرد، ابتکاراتش را هر روز نسبت به گذشته بیشتر کند، به آینده امیدوار باشد و برای مردم، کشور و نیازمندان مفید واقع شود لذا ایشان بسیج را برای دفاع از کشور، مردم و اسلام پایه گذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: در حقیقت امام (ره) به دنبال آن بودند تا با ایجاد این نهاد، مشکلات کشوری که از بیرون دشمنان زیادی دارد و از داخل نیز افرادی مترصد فرصتی هستند تا خود را به بیگانگان بفروشند را مرتفع و خود مصون باشد.

فرمانده پیشین سپاه محمد رسول الله تهران با بیان اینکه امروز شاهد آنیم که هر کجا که بسیج حضور دارد در آن صحنه موفق هستیم، اظهار داشت: امام (ره) جمله تاریخی دارند که در آن می‌فرمایند؛ اگر تفکر بسیجی در کشور طنین انداز شود چشم طمع جهان خواران و دشمنان از کشور ما کوتاه خواهد شد.

سردار یزدی به ثمرات تشکیل بسیج مستضعفان اشاره کرد و بیان داشت: ثمره تشکیل بسیج در روز‌های اول، دفاع از مردم در مقابل کسانی بود که قصد داشتند کشور را به چند پاره تقسیم کنند که حضور چشم گیر بسیجیان توانست نقشه دشمنان را بر آب کند، در دوران دفاع مقدس نیز به اقرار همه نظامیان و سیاسیون، اگر بسیج نبود قطعا نمی‌توانستیم در مقابل دشمن تا دندان مسلح که از حمایت ۳۶ کشور برخوردار بود پیروز شویم و پس از تخریب‌های دوران جنگ نیز این بسیجیان بودند که در عرصه بازسازی کشور بسیار فعال عمل کردند.

وی افزود: همچنین موفقیت واکسیناسیون فلج اطفال را مدیون بسیج هستیم و این بسیجیان بودند که ریشه فلج اطفال را در کشور خشکاندند، در زمینه مقابله با دشمنان در نزدیکی مرزهایمان مشاهده می‌کنیم که چگونه داعش را ساخته بودند تا بعد از سوریه و عراق با توان بالایی به سمت ایران روانه شوند که در اینجا نیز بسیجیان مان وارد دفاع از مرز‌ها و حتی خارج از مرز‌های کشور شدند تا دشمن را در دوردست‌ها زمین گیر کنند.

فرمانده پیشین سپاه محمد رسول الله تهران یادآور شد: در فتنه‌های داخلی نیز، دشمن در سال‌های ۸۸، ۹۶ و ۹۸ همه توان خود را گذاشته بودند تا ما را از داخل به هم بریزند که با حضور بسیجیان نیز این ترفند آن‌ها نیز نقش بر آب شد.

وی افزود: در ماجرای زلزله در کرمانشاه و سیل گلستان و امثالهم نیز این بسیجیان بودند که توانستند خیلی سریع مشکلات مردم را حل کنند، در ماجرای کرونا نیز از اولین روز‌ها شروع به ضد عفونی کردن معابر، تولید ماسک و مواد ضدعفونی، گان و شیلد و ... کردند و امروز نیز کمک‌های مومنانه در سراسر کشور اگر به این گستردگی در حال انجام است به دلیل حضور نیرو‌های بسیجی در عرصه‌های مختلف است.   بیشتر بخوانید: فرمانده سپاه تهران: در قالب «طرح شهید محمدی» با مسببان شهدای امر به معروف برخورد جدی خواهیم کرد
انتهای پیام/ برچسب ها: محمدرضا یزدی سپاه محمد رسول الله بسیج

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محمدرضا یزدی سپاه محمد رسول الله بسیج سپاه محمد رسول الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ مرکز مستقل بسیج اروندکنار امروز در آیینی آغاز به کار کرد و نخستین فرمانده مرکز مقاومت بسیج اروندکنار با حضور سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان معرفی شد. 
اروندکنار پیش از این پایگاه بسیج داشت.

فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان با بیان اینکه اقدام به موقع و رشادتمندانه نیرو‌های مسلح به ویژه هوافضای سپاه پاسداران موجب خرسندی ملت ایران شد گفت: امروز دغدغه‌ی بسیاری از مردم در گوشه و کنار دنیا اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم فلسطین است که در عصر کنونی و دنیای مدعی به هیچ عنوان قابل قبول نیست.
سردار حسن شاهوارپور با اشاره به اینکه ریاکاران اروپایی و آمریکایی مسبب اصلی جنایات بر علیه مردم غزه هستند افزود: ۶ ماه است که ملت فلسطین زیر بمب و خمپاره به شهادت می‌رسند و هیچ کدام از دولت‌های اروپایی آن را محکوم نکرده اند.
وی  با بیان اینکه رژیم جعلی و صهیونیستی بلاخره نابود می شود و محکوم به فروپاشی است ادامه داد: مردم فلسطین سالهاست که مقاومت می کنند و پیروز میدان خواهند بود.
فرمانده سپاه ولی عصر خوزستان همچنین به نگرانی مسلمان و غیر مسلمانان و حمایت آنان از مسئله فلسطین اشاره کرد و گفت: امروز همه آزادی خواهان دنیا طرفدار مظلومیت فلسطین هستند چرا که مردم مظلوم نوار غزه سالهاست برای احقاق حقوق خود در حال مقاومت هستند.
او افزود: ما در جبهه مقاومت همچنان در مقابل تجاوزات اسکتبار جهانی ایستاده ایم همانگونه که ۸ سال دفاع مقدس مقابل بعثی‌ها ایستادگی کردیم چرا که مردم نیز پشتیبان نیرو‌های مسلح هستند.
سردار شاهوار پور در ادامه اروندکنار را پیشانی مرز‌های آبی و خشکی کشور دانست و گفت: اروندکنار آخرین پایگاه زمینی ما در منطقه جنوب غرب هست که مردمی مرزدار و ولایتمدار دارد و ما باید به این منطقه رونق دهیم و فضای اشتغال بیشتری فراهم شود، اینجا منطقه ای پر از نعمت‌های خدادادی است که باید سازوکار حاکمیتی در این منطقه فعال شود تا شاهد مهاجرت مردم نباشیم.
در پایان این مراسم سروان سید محمدحسین معمر، به عنوان فرمانده مرکز بسیج اروندکنار معرفی شد.
او سابقه ۲۰ ساله در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارد و پیش از این جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شادگان بوده است.

دیگر خبرها

  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه در مناطق سیل زده تا پایان خدمت رسانی
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • حضور یگان‌های امدادی سپاه تا پایان عملیات خدمت رسانی در مناطق سیل زده
  • فعالیت مرکز مستقل بسیج اروندکنار آغاز شد
  • آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • سردار سلیمانی: ایران در عملیات وعده صادق گوشه‌ای از توانمندی‌های خود را به کار گرفت
  • مراسم اختتامیه جشنواره ملی مدرسه عشق در گیلان
  • شبکه بزرگ فرهنگی بسیج با حضور جوانان شکل گرفته است