Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: برگزاری هر گونه جلسه با بیش از ۱۵ نفر در فضای بسته ممنوع است و برگزاری جلسه‌ها با این تعداد از افراد در صحن علنی و کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی نیست.

به گزارش ایرنا؛ علی رضا رییسی روز چهارشنبه درباره برگزاری جلسه‌های صحن علنی یا کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی با تعداد نفرات بیش از ۱۵ نفر در فضای بسته افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در شهرهای قرمز، برگزاری هر گونه جلسه با بیش از ۱۵ نفر در فضای سربسته ممنوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین حداقل فضا نیز به ازای هر نفر باید چهار مترمربع باشد، یعنی کف فضا ۶۰ متر است، اما این به این معنی نیست که افراد در فضای دو هزار متری می‌توانند با تعداد بیش از ۱۵ نفر حضور داشته باشند. حتی در این فضا هم باید حداکثر ۱۵ نفر حاضر شوند.

رییسی ادامه داد: با اعضای هیات رییسه مجلس شورای اسلامی جلسه گذاشتیم و همه موارد را مطرح کردیم. قرار بر این بود که در سالن‌های فرعی مجلس که حدود ۱۷ یا ۱۸ سالن می‌شوند، در هر کدام از این سالن‌ها تا سقف ۱۵ نفر حضور داشته باشند و در صحن علنی حداکثر ۱۵ نفر حضور داشته باشند.

معاون وزیر بهداشت گفت: این موضوع برای دولت و قوه قضاییه نیز وجود دارد و در همه جلسه‌های هیات دولت رعایت می‌شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: متاسفانه اکنون در خبرها و تصاویر مشاهده می‌شود که تقریبا نصف افراد در صحن علنی نشسته‌اند و دستور حضور حداکثر ۱۵ نفر در فضای بسته نقض شده است. گاهی در تلویزیون نیز مشاهده می‌شود که در برگزاری کمیسیون‌ها هم افراد حاضر بیشتر از ۱۵ نفر هستند. این مشکل هم در برگزاری صحن علنی و هم جلسه‌های کمیسیون‌ها به صورتی که اعلام شده، اجرایی نمی‌شود.

رییسی افزود: اینکه گفته می‌شود بر اساس پروتکل‌های بهداشتی اجرا می‌شود، پروتکل بهداشتی همین نکته حضور حداکثر ۱۵ نفر در جلسه در فضای بسته است و آنچه در حال حاضر اتفاق افتاده، از نظر پروتکل‌های بهداشتی مورد تایید نیست.

معاون بهداشت وزارت بهداشت اظهار کرد: مسئولان باید در این زمینه فرهنگ سازی کنند و این مسائل باید رعایت شود. این سیستمی که در مجلس در حال اجراست بر اساس مصوبه ستاد ملی و پروتکل‌های بهداشتی تصویب شده نیست.

لینک کوتاه: asriran.com/003B9H

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا پروتکل های بهداشتی حداکثر ۱۵ نفر کمیسیون ها صحن علنی بر اساس جلسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح چهارشنبه در اولین جلسه ستاد برگزاری دهه کرامت استان تهران که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این استان و با حضور نمایندگان دستگاه‌ها برگزار شد، ضمن تبریک دفاع مشروع و موفقیت آمیز سپاه مقتدر و نیروهای مسلح در هدف قرار دادن مراکز نظامی رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل گفت: باید همه در تبیین این اقدام مهم و بی نظیر تلاش کنند.

محمودی افزود: مناسبت‌های دینی و انقلابی یکی از این فرصت‌های تبیین است که باید به خوبی از آنها استفاده شود.

رئیس ستاد دهه کرامت استان تهران با اشاره به اهمیت دهه کرامت از ۲۱ الی ۳۱ اردیبهشت ماه افزود: باید همه دستگاه‌ها و فعالان مردمی جهت گرامیداشت این ایام پر سرور و تکریم مقام دختران برنامه ریزی مناسب را داشته باشند.

وی با اشاره به دبیری ستاد توسط مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران خواستار توجه جدی به این مناسبت مهم شد.

در این جلسه حجت‌الاسلام عالمی مدیر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران نیز طی سخنانی از همگان خاصه تشکل‌ها و فعالان مردمی خواست در برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم دهه کرامت همت گمارند.

در ادامه این جلسه محوریت برنامه‌ها در بقاع متبرکه استان تهران به ویژه امام زاده‌های خانم، برگزاری برنامه‌های معنوی با حضور خادمیاران رضوی، برنامه‌های ویژه در مدارس، دانشگاه‌ها و ورزشگاه‌ها، فضاسازی تبلیغی مناسب و تهیه محتواهای تبلیغاتی از جمله برنامه‌های پیشنهادی بود که مقرر شد، برنامه‌های دستگاه‌ها و مجموعه‌ها ارائه شود.

کد خبر 6080628

دیگر خبرها

  • تقلب در سرجلسه کنکور با کنترل فضای سایبری به صفر می‌رسد
  • تاکید یک مقام تبلیغی برتکریم مقام دختران استان تهران طی دهه کرامت
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • ضرورت اجرای دقیق قانون تازه تصویب ساماندهی تجارت مرزی
  • مدیران دولتی مقابله با قاچاق را در اولویت قرار دهند
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله با قاچاق به کار گرفته شود
  • مبارزه با قاچاق امری «فرادستگاهی» است
  • رئیسی: همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق به کار گرفته شود
  • تأکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق
  • تاکید رئیسی بر به کارگیری همه ظرفیت‌ها برای مقابله بی‌امان با قاچاق