Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: از یکم تا چهارم آذرماه همزمان با اعمال محدودیت‌های جدید یک هزار و ۲۸۹ خودرو توسط دوربین‌های ثبت تخلف در استان جریمه شدند.

او با اشاره به تردد‌های انجام شده در استان افزود: مجموع تردد‌های انجام شده ۷۹۱ هزار و ۸۰ تردد بوده که ۷۱ هزار و ۲۷ تردد ورودی و ۷۶ هزار و ۷۹ تردد در خروجی‌های استان به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

تردد در محور‌های مواصلاتی چهارمحال و بختیاری روان است

روشن با اشاره به میزان تردد‌های انجام شده در استان از ۲۴ تا ۲۷ آبان‌ماه اضافه کرد: خودرو‌های ورودی ۱۱۶ هزار و ۹۵ خودرو، خروجی‌ها ۱۲۶ هزار و ۵۳ خودرو و مجموع تردد‌های انجام شده یک میلیون و ۲۰۹ هزار و ۱۱۷ تردد بوده است.

او ادامه داد: میزان کل تردد‌های در همین مدت نسبت به قبل از اعمال محدودیت‌ها ۳۴.۶ درصد، ورود خودرو به استان ۳۸.۸ درصد وخروج خودرو ۳۹.۶ درصد کاهش داشته است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دوربین ثبت تخلف حمل و نقل جاده ای تردد های انجام شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به تخلفات ساکن و عدم آگاهی شهروندان از این نوع تخلف، گفت: توقف در فاصله ۱۵ متری تقاطع‌ها، شیرهای آتش نشانی و مراکز امدادی ممنوع است.

به گزارش مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی، در خصوص تعریف تخلفات ساکن توضیح داد و افزود: تخلف ساکن عبارت است از اینکه، راننده خودرو خود را در محلی نامناسب و غیرمجاز پارک کرده و یا در داخل خودرو می‌نشیند که باعث بروز بی نظمی و ایجاد ترافیک در عبور و مرور برای دیگر خودروها در آن محدوده می‌شود.

وی ادامه داد: در ماده ۱۶۳ آئین نامه راهنمایی و رانندگی به صراحت به این موضوع اشاره دارد، و محل‌هایی که توقف در آنها ممنوع اعلام شده را بیان داشته است.

سرهنگ شریفی گفت: شرکت‌کنندگان در آزمون آئین نامه هم به این نکته توجه داشته باشند که اگر سوالی در این خصوص بود، بدانند که توقف در حریم تقاطع‌ها در فاصله ۱۵ متری ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: حتی شیرهای آتش نشانی هم حریم دارند و توقف در حریم آنها به منظور دسترسی آتش‌نشانان در مواقع اضطراری ممنوع است.

وی گفت: اطراف چراغ‌های راهنمایی و رانندگی، ورودی و خروجی مراکز امدادی مانند آتش نشانی و بیمارستان‌ها در فاصله ۱۵ متری آنها نیز ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مردم عادی دیگر اجازه گزارش تخلف حجاب را ندارند؟ «حمل با جرثقیل» در حضور راننده ممنوع شد!/ ارسال پیامک برای رانندگان متخلف

دیگر خبرها

  • برخورد قانونی با ۶۰هزار خودرو در سمنان/ تخلفات رانندگی رشد داشت
  • جریمه نقدی و محرومیت برای سرمربی آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی برای سرمربی تیم آلومینیوم اراک
  • جریمه نقدی و محرومیت برای مجتبی حسینی
  • مادر و دختر قاچاقچی ارز در شیراز، نقره داغ شدند
  • خودرو‌ها در این شرایط دچار تخلف ساکن می‌شوند
  • جریمه ۱۰۸ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهد ارزی
  • ۲۴ واحد متخلف در اصفهان ۶ میلیارد ریال جریمه شدند
  • لزوم ضابطه‌مند کردن داشتن معاینه فنی تهران برای تردد در پایتخت 
  • قاچاقچی دام زنده ۱۶ میلیارد ریال جریمه شد