Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-23@18:25:32 GMT

آتش سوزی خیابان ولیعصر مهار شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۸۶۴

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه قدیمی در خیابان ولیعصر خبر داد.

خبرگزاری میزان- سیدجلال ملکی گفت: ظهر امروز یک مورد حادثه آتش سوزی در یک منزل مسکونی واقع در خیان نظام آباد، خیابان ولیعصر به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی تهران اعلام می‌شود.

وی افزود: آتش نشانان سریعاً از دو ایستگاه آتش نشانی همراه با خودرو حامل تجهیزات تنفسی و کمتر از ۴ دقیقه به محل اعزام می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: آتش نشان مشاهده می‌کنند که محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه قدیمی تقریباً به وسعت ۸۰ متر است که تمام طبقات، راه پله‌ها، بالکن و نمای ساختمان شعله ور است.

وی گفت: در این ساختمان حجم زیادی از انواع ضایعات، البسه قدیمی و پارچه و مواردی مانند پشم شیشه وجود داشت که این‌ها کاملاً شعله ور شده بودند.

ملکی افزود: بنابراین اظهارات اهالی محل کسی در منزل حضور نداشت و با توجه به حجم دود غلیظی که از خانه متصاعد می‌شد آتش نشانان عملیات را فوراً آغاز کردند.

خوشبختانه این حادثه مصدومیت نداشت. از انتشار آتش به ساختمان‌های کناری جلوگیری شد و در ساعت ۱۶:۱۰ کار به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: هشدار رییس کمیسیون سلامت شورا درباره ساختمان‌های ناایمن تهران

انتهای پیام/

برچسب ها: حادثه آتش سوزی آتش نشانی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حادثه آتش سوزی آتش نشانی آتش نشانی آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش‌سوزی در مجتمع ۶ طبقه در بلوار جمهوری اسلامی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدجواد سجادی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی گفت: شامگاه دوشنبه 3 اردیبهشت‌، ساعت 23:22 آتش‌سوزی آپارتمان 6 طبقه در بلوار جمهوری اسلامی به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله 5 دستگاه خودرو اطفای حریق و یک دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه 18 نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام شدند، افزود: واحدهای عملیاتی بلافاصله به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه منفی ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ابراز کرد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

به گفته سجادی، در این حادثه یک نفر از آتش‌نشانان دچار دودزدگی و مصدومیت شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مهار آتش در خودروی سواری
  • نجات ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم
  • آتش سوزی انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • جزییات آتش‌سوزی در انبار بیمارستان امام حسین
  • انبار داروی بیمارستان امام حسین دچار حریق شد
  • آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
  • آتش‌سوزی در انبار داروی بیمارستان امام حسین
  • مهار آتش‌سوزی مهیب یک مجتمع مسکونی در کرمان
  • مهار آتش سوزی یک باب مغازه در بندرعباس