Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@22:07:13 GMT

ادعای تازه رژیم صهیونیستی علیه ایران

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۶۹۱۲

ادعای تازه رژیم صهیونیستی علیه ایران

به نوشته روزنامه جروزالم‌پست، کوهن در پاسخ به یک نماینده حزب لیکود گفت: «ایران در راستای تلاش برای اثرگذاری بر افکار عمومی اسرائیلی‌ها در اینجا فعالیت کرده است.»

جروزالم‌پست نوشته الی کوهن با اشاره به «حساس بودن یافته‌ها» از ارائه جزئیات بیشتر در این خصوص خودداری کرد. 

23311

کد خبر 1459672.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: ایران و اسرائیل بنیامین نتانیاهو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۶۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با شرکت در برنامه گفتگوی ویژه خبری صدا و سیمای آذربایجان غربی ابعاد حمله موشکی سپاه به مراکز حساس رژیم صهیونیسی و پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را تشریح کرد و گفت: ایران در عملیات وعده صادق تنها از فناوری دهه هشتادی موشکی و پهبادی خود استفاده کرده است.

سردار سرتیپ‌ پاسدار مجید ارجمندفر در این برنامه با اشاره به اینکه در عملیات اخیر بر علیه مواضع رژیم صهیونیستی از توان دفاعی بیست سال پیش یعنی دهه هشتاد جمهوری اسلامی ایران استفاده شده است ادامه داد: در صورتی که رژیم منحوس صهیونیستی خطای دیگری را بر علیه تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران مرتکب شود پاسخ کوبنده‌تر و سریعتری خواهیم داد. 

وی با بیان اینکه در عملیات وعده صادق تنها پایگاه‌های نظامی رژیم منحوس صهیونیستی مورد هدف قرار گرفت افزود: در این عملیات هیچ یک از منافع مردمی مورد حمله قرار نگرفت و مردم عادی در امان بودند. 

جانشین فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) همچنین مهمترین پیامد‌های داخلی و خارجی پاسخ موشکی و پهبادی ایران به تجاوز رژیم منحوس صهیونیستی به کنسولگری ایران را نیز برشمرد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • استعفا دردسر تازه رژیم صهیونیستی
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • قطعنامه جانبدارانه پارلمان اروپا علیه ایران
  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان علیه رژیم صهیونیستی
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی