Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته منبع امنیتی عراق، یک شرکت آمریکایی در راستای آماده سازی اراضی اطراف فرودگاهی در منطقه الحریر که از آن به عنوان پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی استفاده می شود، در حال عملیات است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از المعلومه،منابع امنیتی در عراق گزارش دادند که یک شرکت آمریکایی به منظور توسعه زیر ساخت های فرودگاه «شقلاه» واقع در استان اربیل آغاز به کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به گفته یک منبع امنیتی این شرکت آمریکایی در راستای آماده سازی اراضی اطراف این فرودگاه در منطقه الحریر که از آن به عنوان پایگاه نظامی اشغالگران آمریکایی استفاده می شود، در حال عملیات است.

وی افزود: نیروهای آمریکایی از طریق نصب سامانه های موشکی و راداری قصد دارند حضور خود را در این پایگاه و اقلیم کردستان عراق تثبیت کنند.

گردانهای حزب الله عراق: هیچ تغییری در موضع ما در خصوص اشغالگران آمریکایی ایجاد نشده استوی در پایان اشاره کرد: هدف از توسعه این پایگاه نظامی این است که از آن به عنوان بزرگترین پایگاه آمریکایی ها در عراق و خاورمیانه (غرب آسیا) استفاده شود. علاوه براین توسعه فرودگاه این منطقه نیز نشان دهنده این امر است که الحریر میزبان تمامی پهپادها و جنگنده های آمریکایی (و ائتلاف) سرتاسر جهان باشد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اشغالگران آمریکایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا

وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) به دولت عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهایش هشدار داد و تهدید کرد «پاسخ خواهد داد».

به گزارش ایسنا، این وزارتخانه روز سه شنبه در اظهاراتی مطبوعاتی اعلام کرد شبه‌نظامیان برای اولین بار از چهارم فوریه تاکنون دو حمله نافرجام را علیه نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه انجام دادند.

به نقل از بغداد الیوم، پنتاگون از دولت عراق خواست تمام اقدامات لازم را برای دفاع از نیروهای آمریکایی مستقر در عراق انجام دهد و اعلام کرد در صورت ادامه حملات شبه‌نظامیان، همانند گذشته در دفاع از نیروهای خود تردید نخواهد کرد.

خبرگزاری رویترز روز دوشنبه از حمله پهپادی به پایگاه آمریکایی «عین‌الاسد» در عراق خبر داد.

روز یکشنبه نیز پایگاه «خراب الجیر» آمریکا در عمق سوریه با پنج موشک مورد هدف قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خروج نظامیان آمریکایی از نیجر؛ پیروزی استراتژیک برای روسیه
  • اولین تصاویر از محل وقوع تیراندازی و حریق در اربیل + فیلم
  • هشدار پنتاگون به عراق درباره ادامه حملات علیه نیروهای آمریکا
  • پایگاه‌های اشغالگران صهیونیست زیر آتش سنگین حزب‌الله
  • دریای کاسپین: اهداف استراتژیک و چالش‌های جدید برای روسیه
  • مذاکرات بغداد و اربیل برای از سرگیری صادرات نفت شمال
  • رویترز: حمله به نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه
  • نیروهای آمریکایی در عراق و سوریه هدف حمله قرار گرفتند
  • آغاز حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق
  • حمله پهبادی به پایگاه عین‌الاسد در عراق