Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت‌الله کریمیان جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام شامگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: با مشارکت سپاه استان، بسیج حقوق دانان و ستاد دیه ایلام و جلب رضایت شکات و پرداخت مبلغ بیش از ۱۰۰ میلیون تومان، ۱۱ زندانی جرائم غیر عمد از زندان آزاد شدند و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ضمن تبریک روز بسیج و تقدیر از ارائه خدمات زندانبانی اسلامی به جامعه مددجویان و همچنین حمایت از خانواده‌های آنان، خواستار مساعدت‌های بیش از پیش کمک‌های مومنانه خیرین و مردم فهیم استان به منظور حمایت و آزادی زندانیان جرائم غیر عمد هستیم. 

بسیج و سپاه دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت هستند

مجید احسانی مدیرکل زندان‌های ایلام نیز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار داشت: همکاری و تعامل بسیجیان و سپاه امیرالمومنین(ع) استان قابل تحسین و تقدیر است و همواره در امر اعطای سبد کالا، اعزام گروه جهادی پزشکان، کمک‌های مومنانه، آزادی زندانیان و حمایت از خانواده‌های زندانیان پیشگام بوده و دست یارای سنگربانان اصلاح و تربیت هستند. 

وی افزود: ستاد دیه استان ضمن جلب رضایت شکات و پرداخت بدهی‌های مالی زندانیان جرائم غیر عمد تا کنون عملکرد مطلوبی داشته است و پیش از این ۷۵ زندانی مالی را از ابتدای سال تا کنون آزاد کرده است.

مدیرکل زندان‌های ایلام به حمایت و نگاه ویژه مسوولین ستاد دیه کشور به استان ایلام اشاره و تصریح  کرد: برای آزادی تعداد بیشتری از زندانیان مالی تا پایان سال جاری برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته است.

وی ادامه داد: زندانیان مهریه استان ایلام انگشت شمار هستند که با همت ستاد دیه و مسوولین زندان و همچنین تلاش مراجع قضایی، درصدد آزادی و رفع مشکلات آنان هستیم.

انتهای پیام/ 970813

منبع: فارس

کلیدواژه: ایلام آزادی بسیج سپاه ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی

کریم‌الله محبوبی اُناری گفت: دانش‌آموزان با واریز ۴۰ میلیون ریال به حساب ستاد مردمی دیه در پویش دانش‌آموزی مدارس استان برای آزادی زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد شرکت کردند و باقیمانده بدهی این زندانی نیز توسط نیکوکاران استان فراهم و امروز زندانی مذکور آزاد شد.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل افزود: تا فرا رسیدن دهه کرامت امسال، هفت زندانی جرایم غیرعمد دیگر با کمک دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه غیر دولتی علامه دهخدا از زندان‌های استان اردبیل آزاد خواهند شد.

به گفته او، در حال حاضر ۲۰۰ زندانی جرایم غیرعمد واجد شرایط کمک ستاد مردمی دیه در زندان‌های استان هستند و امیدواریم با کمک مردم نیکوکار استان زمینه آزادی آنها نیز فراهم شود.

محبوی افزود: شماره حساب‌های ۵۰۱۲۱۲۱۲۷۰ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۳۲۳۷۴۷۷ نزد بانک ملت و شماره حساب ۰۱۰۴۶۰۲۰۱۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۷۴۲۹۳ نزد بانک ملی آماده دریافت کمک‌های شهروندان نیکوکار و سخاوتمند است.

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان اردبیل تصریح کرد: ۳۴۷ زندانی جرایم غیرعمد و مالی در سال ۱۴۰۲ با کمک این ستاد و خیرین، مشاوره مددکاران و همت روسای زندان‌ها، اندرزگاه‌ها و کارکنان اجرای احکام دادگستری‌ها آزاد شده‌اند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی تا پایان اردیبهشت
  • دانش‌آموزان یک دبستان بدهی ۲ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • آزادی ۲۵۰ زندانی در آذربایجان غربی تا آخر اردیبهشت
  • آزادی زندانی غیرعمد با کمک مالی دانش‌آموزان اردبیلی
  • آزادی یک زندانی به همت دانش‌آموزان اردبیلی
  • افزایش استفاده از پابند الکترونیکی برای زندانیان خوزستان
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • افزایش دو و نیم برابری کمک خیران برای آزادی زندانیان
  • کمک مؤسسه خیریه محبان ام البنین کبیر یزد به آزادی یک زندانی
  • کتک کاری زندانی های اسرائیلی در بازداشتگاه نیتسان + فیلم