Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-23@06:54:48 GMT

تازه ترین دستورات رئیس جمهور به وزیران

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۱۳۴

تازه ترین دستورات رئیس جمهور به وزیران

به گزارش جماران؛ در جلسه روز چهارشنبه هیات وزیران که به منظور رعایت مصوبه ستاد ملی کرونا به دو صورت حضوری و مجازی تشکیل شد، بحث و بررسی درخصوص راهکارهای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، در دستورکار قرار گرفت.

در این جلسه که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور برگزار شد،‌ راهکارهای اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی، مورد بحث و بررسی قرار گرفت و رئیس جمهور دستورات لازم را به دستگاه های ذی ربط صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این جلسه نیز وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گزارشی از وضعیت بهداشتی کشور در شرایط ایجاد محدودیت های جدید ارائه کرد. 

تخصیص اعتبار برای راه‌اندازی، بهسازی و ایمن نمودن اردوگاه های زندانیان

با تصمیم هیات وزیران و به منظور پیشگیری و مقابله با حوادث غیرمترقبه، مبلغ ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای راه‌اندازی، بازسازی، بهسازی، تجهیز و ایمنی‌سازی هفت اردوگاه زندانیان به سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور اختصاص یافت.

بر اساس این تصمیم، سازمان مزبور موظف است ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام کار، گزارش عملکرد اعتبار  فوق را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه کشور و مدیریت بحران کشور ارسال نماید. 

راهکارهای دولت برای اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال

با توجه به رشد روزافزون جمعیت و رشد ساخت و ساز مسکن و توسعه اشتغال و لزوم کنترل و مدیریت مصرف گاز در کشور، هیات وزیران تصمیماتی را به منظور اصلاح الگوی مصرف مشترکان گاز طبیعی در ایام سرد سال (۱۶ آبان لغایت ۱۵ اسفند) اتخاذ کرد.

به موجب تصمیم دولت، مشترکان گاز طبیعی بخش خانگی که مصرف گاز آنها در دوره زمانی مذکور در هر سال، نسبت به دوره مشابه سال های ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ در میانگین دمای یکسان طول دوره صورتحساب، بیش از ۱۰ درصد کاهش یابد، مشمول تخفیف (پاداش صرفه جویی) معادل ۱۵ درصد گاز بهای صورتحساب دوره خواهند شد.

همچنین در صورت افزایش مصرف، مطابق مصوبه دولت و بر اساس درصدی که تعیین شده است، به میزان گازبهای آنها افزوده خواهد شد.

لازم به ذکر است،‌ افزایش مصرف گاز در ساختمان های اداری نیز مشمول این افزایش قیمت خواهد شد.

اخبار مرتبط روحانی خطاب به امیر قطر: باز کردن پای رژیم صهیونیستی عامل ناامنی و بی ثباتی در منطقه خواهد بود خبر مهم روحانی در مورد دستورات ویژه رهبر معظم انقلاب و نحوه حضور کارمندان دستور جدید روحانی برای واکسن کرونا روحانی: شورای‌ عالی هماهنگی اقتصادی تاکنون 226 طرح اقتصادی را مصوب کرده است روحانی: اصلاح ساختاری بودجه، مبنای بودجه 1400 خواهد بود روحانی: وارد موج سوم کرونا شدیم/ تمام افرادی که بیرون می‌آیند حتما باید کارت شناسایی همراهشان باشد روحانی: اگر این دولت خبیث آمریکا نبود، ناوگان ما کاملا نوسازی شده بود

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99 حسن روحانی مقام معظم رهبری قیمت گاز هیات وزیران سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لیگ برتر 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور عازم پاکستان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در سفر ۲ روزه خود پس از استقبال رسمی از سوی نخست وزیر پاکستان، با محمد شهباز شریف دیداری خصوصی خواهد داشت و به اتفاق وی نشست مشترک هیات‌های عالیرتبه دو کشور را برگزار خواهند کرد.

رئیس جمهور در این سفر همچنین با آصف‌ علی زرداری همتای پاکستانی خود ملاقات خواهد داشت و علاوه بر آن با سفر به برخی شهرهای دیگر این کشور با علما، نخبگان، تجار و فعالان اقتصادی نیز دیدار و گفت‌ وگو می‌کند.

سفر به شهر لاهور قلب فرهنگی پاکستان و شهر کراچی به عنوان قلب اقتصادی این کشور از دیگر برنامه‌های آیت‌الله رئیسی در ادامه سفر خود به پاکستان خواهد بود

دیگر خبرها

  • رئیس جمهور عازم پاکستان شد
  • دستورات جدید رئیسی درباره عفاف و حجاب
  • عباس عبدی بررسی کرد؛ تفاوت سه سال اول دولت رئیسی با روحانی
  • درآمد خالص ملی سرانه در دولت روحانی ۳۰ درصد کم شد/ در دولت رئیسی ۱۴ درصد بهبود یافت
  • عباس عبدی: شاخص‌های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب‌تر از ۳ سال اول دولت روحانی است
  • شاخص های ۳ سال اول دولت رئیسی عقب تر از ۳ سال اول دولت روحانی است /سندچشم انداز ۲۰ ساله ایران ناکام بود
  • نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن
  • مراسم ترحیم معاون اول احمدی نژاد بی حضور رییس جمهور پیشین
  • تصاویر | تشییع پیکر پرویز داوودی
  • جعفرزاده: نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن /مردم دارند له می شوند، آخر مگر این میز چقدر ارزش دارد؟!