Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@13:54:53 GMT

بخش خبری ۲۰:۳۰ مورخ پنجم آذر ۹۹ + فیلم

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۱۸۸

بخش خبری ۲۰:۳۰ مورخ پنجم آذر ۹۹ + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، بخش خبری ۲۰:۳۰ به موضوعات مختلفی همچون بیماری کرونا و اعمال طرح محدودیت های رفت و آمد برای خودروها پرداخته است.

 

 

 

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/  .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیست و سی ویروس کرونا انتخابات آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت

شاگردان محسن کاوه در بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا و گزینشی المپیک، بار دیگر تمرینات خود را از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‌های ملی دنبال خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی قهرمانی آسیا روزهای 23 و 24 فروردین در بیشکک برگزار شد که تیم ملی کشتی آزاد ایران مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

پس از آن نیز رقابت‌های کشتی آزاد گزینشی قاره‌ای نیز 31 اردیبهشت ماه در قرقیزستان به انجام رسید که یونس امامی و امیرعلی آذرپیرا موفق به کسب سهمیه المپیک شدند.

حالا تیم ملی کشتی آزاد 5 سهمیه المپیک را گرفته و در وزن 57 کیلوگرم با علیرضا سرلک در مسابقات گزینشی جهانی به دنبال کسب آخرین سهمیه المپیک خواهد بود.

دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد نیز از پنجم اردیبهشت ماه در کمپ تیم‎‌های ملی آغاز می‌شود. به نظر می‌رسد در لیست اردونشینان، نام مربی جایگزین احسان لشگری نیز مشخص شود.

رحمان عموزاد در 65 کیلو، یونس امامی در 74 کیلو، امیرعلی آذرپیر در 97 کیلو و امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم نفراتی هستند که حضور آنها به عنوان ملی‌پوش در المپیک 2024 قطعی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مورخ مشهور اسرائیلی: در یک قدمی شکست هستیم
  • سلمانِ نون‌خ: لطفا کمی صبر کنید
  • واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد
  • شکست تیم فوتبال آلومینیوم از ذوب آهن
  • آلومینیوم مغلوب ذوب آهن اصفهان
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • آغاز دور جدید تمرینات تیم ملی آزاد از پنجم اردیبهشت
  • اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس
  • برنامه روز پنجم بازی‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • کشتی‌گیر بوشهری در مسابقات بین المللی پنجم شد