Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@13:10:58 GMT

بازگشت حسینی به جایی که دوستش ندارد(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۲۹۳

بازگشت حسینی به جایی که دوستش ندارد(عکس)

سیدحسین حسینی بعد از مدت ها بار دیگر طعم نیمکت نشینی در استقلال را چشید.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی از زمانی که با مهدی رحمتی در استقلال رقابت تنگاتنگی داشت هرگز به نیمکت ذخیره های استقلال نرفته بود. او اما مقابل ماشین سازی این اتفاق را بار دیگر تجربه کرد.


حسینی در ابتدای لیگ بیستم با وجود حضور رشید مظاهری در جمع شاگردان محمود فکری اما ترجیح داد در استقلال بماند و رقابت کند تا دوباره جایگاهش را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دروازه بان در هفته اول لیگ مقابل مس رفسنجان در غیاب رشید مظاهری که قراردادش ثبت نشد درون دروازه ایستاد و کلین شیت هم کرد. حسینی در بازی با فولاد نیز دروازه بان اول آبی ها بود اما بعد از شکست تلخ استقلال فکری ترجیح داد بعد از مدت ها حسینی را نیمکت نشین کند.


در بازی عصر چهارشنبه استقلال مقابل ماشین سازی رشید مظاهری اولین بازی اش را برای آبی ها انجام داد و این به منزله نیمکت نشینی حسینی در استقلال بعد از حدود یک سال و چند ماه بود. حسینی حالا برای بازگشت به ترکیب اصلی استقلال کار سختی دارد و همین مساله سبب می شود شاهد رقابت جذابی میان او و مظاهری در ادامه راه باشیم. خصوصا اینکه رشید هم در نخستین حضورش عملکرد خوبی داشت و کلین شیت کرد و دروازه اش را بسته نگه داشت.

 

استقلال تهران سید حسین حسینی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران سید حسین حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس

به گزارش همشهری آنلاین علیرضا بیرانوند که بعد از بازی مقابل ترکمنستان در دوم فروردین از ناحیه مچ دست دچار مصدومیت شدید شده بود، پس از چند هفته گچ دست خود را باز کرد.

او که روز گذشته اولین تمرین خود بدون دست گچ‌گرفته را در این ماه سپری کرده بود، امروز علاوه بر تمرینات اختصاصی در بخشی از تمرینات دروازه‌بانی در ورزشگاه کاظمی نیز حاضر بود.

تصویر خندان علیرضا بیرانوند کنار دروازه می‌تواند برای پرسپولیس در کورس قهرمانی امیدبخش باشد.

سرخ‌ها سه روز دیگر در چارچوب جام حذفی باید در اراک به مصاف آلومینیوم بروند و باید دید وضعیت بیرانوند برای این مسابقه چگونه خواهد بود.

کد خبر 846787 برچسب‌ها ویژه ورزشی عليرضا بيرانوند

دیگر خبرها

  • کاش کاظم صدیقی را هم مثل حسینی، دروازه بان استقلال یک جلسه محروم می کردید!
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • مهم ترین تصویری که پرسپولیسی ها منتظرش بودند | یک بازگشت خبرساز + عکس
  • بیرانوند بالاخره در محلی که دوستش دارد (عکس)
  • آمار خوب «کنت» در فولاد/ چشم پوشی ویسی از دروازه بان اتریشی
  • پدیده فصل گذشته دروازه‌بانی آماده چالش با استقلال
  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی انتظارمی کشور از سیدحسین حسینی
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی