Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@11:41:06 GMT

شهادت یک مأمور ناجا در شهرکرد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۳۳۷

شهادت یک مأمور ناجا در شهرکرد

یکی از مأموران کلانتری چالشتر در شهرکرد حین انجام مأموریت و دستگیری متهمان تحت تعقیب، مصدوم و سپس به شهادت رسید.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، عوامل کلانتری چالشتر در شهرکرد برای دستگیری 2 نفر متهم تحت تعقیب به محل اختفای آن‌ها اعزام شدند.

یکی از متهمان حین دستگیری به وسیله سلاح شکاری به سمت نیروها تیراندازی کرد که در نتیجه آن استوار "امین محمد یوسفی" بر اثر شلیک ساچمه از ناحیه شکم و پا مجروح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با تلاش سایر نیروها ضارب و همدست وی دستگیر شدند و سلاح بکار رفته نیز کشف شد.

این در حالی بود که مصدوم به بیمارستان منتقل شد ولی گزارش های دریافتی حاکی از آن است که نظامی نامبرده با وجود تلاش تیم پزشکی در اثر شدت جراحت های وارده به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

با توجه به دستگیری ضارب تحقیقات کماکان ادامه دارد و موضوع در دست بررسی است.

کد خبر 457723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهادت نیروی انتظامی ناجا شهرکرد درگیری با اشرار شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان

 سرهنگ  احمد آذر کیش  اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان سراوان در راستای مطالبات مردمی و ارتقاء میزان امنیت اجتماعی جامعه در قالب اکیپ‌های پیش بینی شده اقدام به پاکسازی مناطق آلوده و جرم خیز این شهرستان کردند.

 وی افزود: پلیس سراوان با بکارگیری تمام توان و تجهیزات موجود در یک هفته گذشته موفق به دستگیری ۱۷ نفر سارق، دستگیری و جمع آوری ۳۶ نفر خرده فروش و ۷۶ نفر معتاد متجاهر، ۸۲ نفر اتباع بیگانه غیر مجاز، کشف ۲ دستگاه خودرو و ۵ دستگاه موتورسیکلت مسروقه، ۸۶ دستگاه خودرو و ۳۵ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک را در راستای افزایش امنیت عمومی توقیف و همچنین ۵ نفر قاچاقچی موادمخدر دستگیر شدند که در این طرح منجر به کشف ۲ کیلو ۴۰۰ گرم انواع موادمخدر و یک قبضه سلاح جنگی گرینوف با ۲ جعبه نوار و ۴ تیغه خشاب و ۴۹۷ عدد فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح کلاش به همراه مهمات مربوطه همچنین یک قبضه سلاح شکاری از دیگر اقدامات اجرایی این طرح بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • استقرار نیروها و تجهیزات خدمات شهری همزمان با شروع بارندگی در مشهد
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • آمریکا: برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای تلاش می‌کنیم
  • دستگیری زنی که شوهر خود را با سلاح سرد به قتل رساند
  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • دستگیری ضارب دانش‌آموزان آملی
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • دستگیری سارق زورگیر در شاهرود
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی