Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:44:10 GMT

واکنش‌ها به مرگ مارادونا؛ خداحافظ نابغه

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۴۰۲

واکنش‌ها به مرگ مارادونا؛ خداحافظ نابغه

دیگو آرماندو مارادونا؛ اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در ۶۰ سالگی به دلیل سکته قلبی، فوت شده است. فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار یک توییت خبر درگذشت دیگو مارادونا را تایید کرد.

به گزارش مشرق،دیگو آرماندو مارادونا؛ اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال در ۶۰ سالگی به دلیل سکته قلبی، فوت شده است. فدراسیون فوتبال آرژانتین با انتشار یک توییت خبر درگذشت دیگو مارادونا را تایید کرد و نوشت: «خداحافظ دیگو.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
تو در قلب دنیای فوتبال جاودانه خواهی بود.»

به دنبال درگذشت مارادونا باشگاه ها و بزرگان فوتبال نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد. باشگاه بارسلونا با انتشار یک توییت به درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و نوشت: «بابت همه چیز متشکریم دیگو.» باشگاه بوکاجونیورز با انتشار یک توییت به درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و نوشت: «تا ابد ممنونیم، دیگو ابدی.»

باشگاه لیورپول با انتشار یک توییت به درگذشت مارادونا واکنش نشان داد و نوشت: «عظمت حقیقی فوتبال. روحت قرین آرامش، دیگو مارادونا.» باشگاه رئال مادرید در سایت رسمی خود به این خبر واکنش نشان داد: «باشگاه رئال مادرید، رئیس باشگاه و هیئت مدیره از شنیدن خبر درگذشت اسطوره واقعی جهان فوتبال، دیگو مارادونا متاثر هستند. باشگاه به خانواده، دوستان، هم تیمی های سابق او و هواداران فوتبال در سراسر جهان تسلیت می گوید؛ مخصوصا آرژانتینی ها. او میراثی چشمگیر از خودش بر جای گذاشت و الگویی بود برای تمام هواداران فوتبال در دنیا.» باشگاه منچستریونایتد با انتشار یک توییت نوشت: «فوتبال یکی از بزرگترین نمادهایش را از دست داد. روحت قرین آرامش دیگو مارادونا»

روماریو در توئیتر نوشت: «دوست من از دنیا رفته. مارادونای افسانه ای! آرژانتینی که با توپ زیر پایش دنیا را فتح کرد. قبلا هم چندین بار گفته ام، بین بازیکنانی که در زمین دیدمشان، او بهترین بود.» ایکر کاسیاس در توئیتر خود به این خبر واکنش نشان داد: «روزی ناراحت کننده برای فوتبال. در آرامش بخواب نابغه این ورزش.»

گری لینکر آقای گل جام جهانی ۱۹۸۶، در واکنش به خبر درگذشت دیگو مارادونا نوشت: «اخبار منتشره از آرژانتین حاکی از درگذشت دیگو مارادونا است. با فاصله بهترین بازیکن نسل من و مسلماً بهترین بازیکن تمام ادوار بود. پس از یک زندگی پربار اما پر از مشکل، امیدوارم که سرانجام در دستان خدا آرامش پیدا کند. روحت قرین آرامش دیگو.»

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ مشرق فوتبال اسطوره آرژانتینی دیگو مارادونا آرژانتین درگذشت دیگو مارادونا انتشار یک توییت درگذشت مارادونا واکنش نشان خبر درگذشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!

مدیرعامل پیشین استقلال در واکنش به ماجرای پاداش گرفتن خودش در بردها گفت: مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان!

به گزارش مشرق، انتشار لیستی از دریافتی‌های علی فتح‌الله‌زاده در فضای مجازی بهانه‌ای شد تا با او تماس بگیریم. بسیاری از مدیران استقلال در ادوار گذشته حقوق و پاداش می‌گرفتند و فتح‌الله‌زاده هم خودش می‌گوید در ۶ ماه آخر این کار را کرده اما ۲۰ سال قبلی را هیچ‌کس ندیده و نمی‌گوید.

مصاحبه با مدیرعامل سابق استقلال می‌تواند به رفع ابهامات کمک کند.

در فضای مجازی نوشته‌اند که شما بابت بردهای استقلال پاداش می‌گرفتید.
خب مگر مدیران قبل از من نمی‌گرفتند؟ فقط من پول گرفتم؟ اولاً که بازیکن به طور متوسط ماهی یک میلیارد می‌گرفت و من ۵۸ میلیون تومان. نکته دوم اینکه من فقط در ۶ ماه آخر حضورم حقوق می‌گرفتم که آن هم به خاطر بیمه و مالیات بود.

چطور؟
ببینید من اگر لیست حقوق را رد نمی‌کردم، بازنشسته محسوب می‌شدم و نمی‌توانستم مدیرعامل باشم و سازمان بازرسی ایراد می‌گرفت. ضمن اینکه من ۲۰ سال در استقلال هیچ حقوق و مزایایی نداشتم و پولی نگرفتم. حتی ماشین و خانه‌ام را به خاطر استقلال فروختم که البته هیچ منتی نیست اما هیچ‌کس این چیزها را نمی‌گوید و لیست نمی‌کند. الان وسط هزار تا مشکل آقایان یادشان آمده که من حقوق و پاداش می‌گرفتم. لااقل انصاف داشته باشید و آن ۲۰ سال را هم بگویید. چرا فقط آمار ۶ ماه را بیرون می‌دهید؟ ضمن اینکه من کار غیرقانونی نکردم و هرچه بوده، قانونی بوده و به خاطر بیمه و مالیات.

فکر می‌کنید چرا ناگهان این لیست بیرون آمده است؟
این دیگر به وجدان آقایان برمی‌گردد. حتماً الان هم مشکل استقلال من هستم!

فکر می‌کنید استقلال بتواند در کورس رقابت با پرسپولیس قهرمان شود؟
بله، انشاءالله قهرمان می‌شویم. بنده شانس استقلال را بیشتر می‌دانم اما بچه‌ها باید ۶ بازی باقی‌مانده را به چشم فینال ببینند و بسیار باهوش و کم‌اشتباه باشند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعات در خصوص نقل‌وانتقالات
  • رمضان قدیروف خود را سرحال در باشگاه نشان داد
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • کتاب در فروردین؛ رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ عنوان جدید
  • رشد ۱۵ درصدی تولید و انتشار ۲۸۲۵ کتاب جدید در فروردین ۱۴۰۳
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • واکنش‌ها به ال‌کلاسیکو: همه چیز تمام شد (عکس)