Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-03-28@20:11:06 GMT

دلار در صرافی‌ها وارد کانال ۲۳هزار تومان شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۴۰۳

دلار در صرافی‌ها وارد کانال ۲۳هزار تومان شد

به گزارش اکوفارس، طبق نرخ‌های اعلام شده توسط کانون صرافان، نرخ خرید دلار در تابلوی صرافی‌ها وارد کانال ۲۳هزار تومان شد.

بر این اساس در ساعت (۱۷:۰۰) نرخ فروش دلار در صرافی‌ها بین ۲۴۱۰۰ تا ۲۴۵۰۰ و نرخ خرید آن بین ۲۳۵۰۰ تا ۲۴۲۰۰تومان در نوسان است.

در بازار آزاد هم قیمت فروش دلار به ۲۵هزار تومان کاهش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۴۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!

به گزارش "ورزش سه"، آلفونسو دیویس باید در روزهای آینده تصمیم بگیرد. او از قبل این را می‌داند و اکنون مسئله امضای قرارداد جدید با باشگاه آلمانی یا نگاه قطعی به سانتیاگو برنابئو است.

بایرن مونیخ می‌خواهد ابهامات را برطرف کند و مشکلی که یک سال در مورد تمدید و یا جدایی آلفونسو دیویس وجود دارد را حل کند. آنها برای فروش دیویس ۷۰ میلیون یورو می‌خواهند. رقمی که بسیار بعید است رئال مادرید آن را قبول کند.

باشگاه آلمانی تابستان گذشته با خرید گریرو پرتغالی سمت چپ خط دفاعی خود را تقویت کرد اما می‌داند که اگر دیویس پیشنهاد تمدید را نپذیرد مجبور است او را بفروشد و دوباره برای خرید یک دفاع کنار دیگر به بازار برود.

چیزی که بایرن به آن فکر نمی‌کند تغییر نوع معامله است. آنها به مبادله یا گنجاندن بازیکن توسط رئال در پیشنهادشان فکر هم نمی‌کنند. وقتی که زمان خداحافظی با دیویس فرا برسد، باشگاه آلمانی بهترین گزینه ممکن برای منافع خود را انتخاب خواهد کرد که قطعا فروش با مبلغی بالا است. همانطور که گفته شده هیچ احتمالی برای قرار گرفتن میگل گوتیرز در پیشنهاد رئال برای خرید دیویس وجود ندارد. گوتیرز بازیکن خیرونا است اما رئال می‌تواند او را بازیابی کند، با این حال خبری از فروش فوری او نخواهد بود.

اگر بایرن گوتیرز را بخواهد باید با خیرونا مذاکره کند و سپس اگر انتقال احتمالی انجام شود، نیمی از پول آن به سفیدپوشان مادرید خواهد رسید.

درخواست ۲۰ میلیون یورویی

طبق ادعای بیلد، دیویس از بایرن مونیخ دستمزدی ۲۰ میلیونی می‌خواهد اما باشگاه آلمانی نمی‌خواهد از پیشنهاد ۱۲ میلیونی‌اش فراتر برود. حالا همه چیز به مدافع کانادایی بستگی دارد که پیشنهاد بایرن را بپذیرد و یا به دنبال توافق با رئال مادرید باشد.

دیگر خبرها

  • پلیس : مردم هنگام خرید خودشان رمز کارت را وارد کنند
  • اولتیماتوم بایرن به دیویس: تمدید کن یا برو!
  • ۷ مجوز سرمایه گذاری خارجی جدید در استان مرکزی صادر شد
  • طرح کاشت نهال گردوی ژنوتیپ 7 با قیمت 80 هزار تومان
  • فوری؛ خرید و فروش مسکن متوقف شد/ ترکش دلار ۶۰ هزار تومانی، بازار مسکن را فلج کرد
  • کالا‌هایی که با خروج ۱۶ میلیارد دلار به نرخ ۲۸۵۰۰ وارد کشور شدند/ ۲۲۹ میلیون دلار برای واردات چای علی‌رغم حواشی دبش!
  • ۱۶ میلیارد دلار کالای اساسی وارد کشور شد
  • توفان بورس و ابهام در بازار ارز / در خرید دلار و سکه احتیاط کنید!
  • ترخیص ۱۱ هزار و ۲۳۶ خودروی وارداتی در سال ۱۴۰۲
  • ترخیص قطعی ۱۱ هزار و ۲۳۶ دستگاه خودرو سواری از گمرکات