Web Analytics Made Easy - Statcounter

تروریست‌های وابسته به ترکیه، امروز (چهارشنبه)، تعدادی از خانه‌های غیرنظامیان سوریه در منطقه «ابو راسین» در شمال استان «الحسکه» (شمال شرق سوریه) را به آتش کشیدند.

منابع محلی به خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) گزارش دادند که این تروریست‌ها پس از به آتش کشیدن خانه‌ها، وسایل‌های داخل آن از جمله اثاث منزل، دستگاه‌های برقی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را به سرقت برده‌اند.

منابع یادشده گزارش دادند که این تروریست‌ها به دستور ترکیه بدترین شکل جنایت را علیه اهالی منطقه اعمال می‌کنند و با فشار بر آنها در پی آن هستند که برای تغییر بافت جمعیتی منطقه آنها را از این مناطق خارج کنند.

روز دوشنبه نیز طبق گزارش خبرگزاری رسمی سوریه، مزدوران وابسته به ترکیه اموال داخل کلیسای «مار توما» در منطقه «الکنائس» در رأس العین (شمال شرق سوریه) به سرقت بردند تا با حمایت ترکیه آنها را به خارج از سوریه قاچاق کنند.

 نیروهای ترکیه با انتقال خانواده گروه‌های مسلح تحت حمایت خود به شمال سوریه (مناطق چشمه صلح)، قطع آب اهالی این مناطق، و آتش زدن محصولات کشاوزری مدت‌هاست که در تلاش بوده‌اند بافت جمعیتی این مناطق را بتدریج تغییر دهند.


* فارس       

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رژیم صهیونیستی سحرگاه امروز سه‌شنبه خانه‌ای را در شمال رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار داد که بر اثر آن ۱۵ نفر از جمله ۴ کودک شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

همچنین بر اثر بمباران گروهی از ساکنان محله «السعودی» در غرب رفح، یک فلسطینی شهید و تعدادی دیگر مجروح شدند و نیروهای امدادی نتوانستند تعدادی از مجروحان را که حال بیشتر آنها وخیم بود، به علت تداوم حملات هوایی رژیم اشغالگر منتقل کنند.

به گفته منابع محلی، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به خانه ای در نزدیکی ورزشگاه النجوم در منطقه مصبح در شمال رفح شماری شهید یا زخمی شدند.

خبرنگار المیادین در غزه گزارش داد که اشغالگران خانه ای را در منطقه «برکة الوز» در اردوگاه مغازی در مرکز نوار غزه بمباران کردند و جنگنده های اسرائیلی نیز شهر دیرالبلح در مرکز نوار غزه را هدف حمله قرا دادند.

کد خبر 6062548

دیگر خبرها

  • ورود گردشگران به این مناطق گردشگری ممنوع شد
  • ارتش سوریه حمله تروریست‌ها را خنثی کرد
  • دفع حملات تروریست‌ها توسط ارتش سوریه
  • بیانیه ارتش سوریه درباره حمله هوایی آمریکا به دیرالزور
  • جزئیات حملات آمریکایی‌ها به مناطق مسکونی در غرب استان دیرالزور + نقشه میدانی و عکس
  • حملات هوایی آمریکا به چند منطقه درشرق سوریه چند شهید و زخمی بر جا گذشت
  • ببینید | حمله جنگنده‌های آمریکایی به سوریه
  • حمله به شرق سوریه ۵ زخمی برجای گذاشت +فیلم
  • ببینید | جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی
  • جنایت جدید صهیونیست‌ها در رفح با ۱۵ شهید و ده‌ها زخمی+ فیلم