Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری "فلسطین الیوم"، مأموران زندان "عوفر" به بند "۲۲" این زندان یورش برده و زندانیان را ضرب و جرح کرده‌اند.

حمله ماموران به زندان ها و آازار و اذیت و ضرب و جرح فلسطینیان دربند اتفاقی تازه نیست و  زندانبانان هر از گاهی برای ارعاب و فرونشاندن خشم و عقده های خود به زندانیان حمله می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نخستین باری نیست که زندان‌بانان رژیم صهیونیستی اقدام به هتاکی به اسیران فلسطینی می‌کنند، پیش از این نیز «محمد منصور» اسیر فلسطینی زندان «مجدو» رژیم صهیونیستی به بهانه آموزش تجوید و ترتیل قرآن به زندانیان از سوی نظامیان اسرائیلی مورد ضرب و جرح قرارگرفته بود.

هم‌اکنون حدود ۱۱ هزار اسیر فلسطینی در شرایطی اسفبار در زندان‌های اشغالگران صهیونیست به سر می‌برند و نظامیان صهیونیست بدترین شیوه‌های مجازات و توهین را  علیه آن‌ها اعمال‌می‌کنند.

مقاومت و ایستادگی بر سر باورها و مبارزه جوانان علیه اشغالگری رژیم آپارتاید همواره خشم و کینه ماموران و مزدوران رژیم صهیونیستی را برانیگیخته  و اذیت و آزار مردم ، تخریب خانه ها و حمله به جوانان در شهرها از جمله روش های ارتش و ماموران برای سرکوب مردم است.

در تازه ترین اقدام رژیم صهیونیستی در ادامه تجاوزگری ، تخریب منزل مسکونی در حال ساخت شهروندان فلسطینی در منطقه جنوبی شهر "الخلیل" کرده است.

جنایت صهیونیست‌ها به این جا نیز ختم نشد و نیروهای ارتش اشغالگر این رژیم مانع از عبور آمبولانسی شدند که حامل جوان زخمی فلسطینی بود که در منطقه "الغور" در شرق کرانه باختری رود اردن به دست دژخیمان صهیونیست زخمی شده بود.

این جوان در جریان یک تجمع اعتراض آمیز در منطقه "اغوار شمالی" در شرق کرانه باختری هدف شلیک گلوله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود و برای درمان راهی بیمارستان می‌شد که نظامیان صهیونیست مانع عبور این آمبولانس شدند.

برچسب‌ها کرانه باختری رژیم صهیونیستی فلسطین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرانه باختری رژیم صهیونیستی فلسطین کرانه باختری رژیم صهیونیستی فلسطین اخبار کنکور رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز

پلیس رژیم صهیونیستی قصد دارد مسجد الاقصی را در مقابل هجوم گروه‌های افراطی صهیونیستی از روز پنجشنبه به مدت ۱۶ روز ببندد و دلیل آن ترس از شرایط امنیتی با توجه به جنگ فعلی است.

براساس گزارش القدس العربی، این اقدام برای جلوگیری از دامن زدن به تنش و خشم مردمی در قدس اشغالی و کرانه باختری، به ویژه پس از آن که فلسطینیان از اعتکاف در الاقصی در طول روز‌هایی عید عبری پوریم صهیونیست‌ها (جشن ایرانی کشی) منع شدند، است. 

 اختلافات داخلی به وضوح در بیانیه‌ها و اقدامات کابینه اشغالگر در مورد عملیات محدود کردن ورود به مسجد الاقصی در ماه رمضان ظاهر شده است. ایتامار بن غفیر، وزیر افراطی امنیت داخلی خواستار ممنوعیت ورود فلسطینیان به مسجدالاقصی شده بود، اما کابینه صهیونیستی با این درخواست بن غفیر مخالفت کرد.

این درحالی است که شهرک‌نشینان صهیونیست هر از چندگاهی به سرکردگی و تحریک مقامات تندرو رژیم تل آویو به مسجد الاقصی یورش می برند و تلاش دارند که وضعیت این مکان مقدس را تغییر دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • مقام صهیونیست خواستار حمله به کرانه باختری مانند غزه شد
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • قصد صهیونیست‌ها برای بستن مسجدالاقصی به مدت ۱۶ روز
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز
  • جنایت صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • جنایت صهیونیست ها در به شهادت رساندن بیش از ۵۸۰۰ دانش آموز در غزه
  • ۷ شهید و زخمی در حمله صهیونیست‌ها به جنین
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • حمله تل آویو به سخنان رئیس جمهور کلمبیا