Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@10:11:18 GMT

پلمب 448 نانوایی متخلف در مشهد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۶۶۳

پلمب 448 نانوایی متخلف در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از وبدا، مهندس علی اصغر حسنی اظهار کرد: از ابتدای شیوع کرونا ۴۱ هزار و 94 فقره بازرسی از نانوایی‌های مناطق زیرپوشش این دانشگاه انجام و 448 نانوایی متخلف در این مدت پلمب شدند.

مدیر سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۴ هزار نانوایی در مناطق زیرپوشش این دانشگاه فعالیت دارند که به‌ صورت مستمر تحت نظارت و بازرسی قرار دارند و چنانچه عدم رعایت اصول بهداشتی در نانوایی که یکی از محل‌های انتقال ویروس کرونا به شمار می‌رود مشاهده شود برخورد قانونی با متخلفان آن نانوایی صورت می‌پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: براساس دستورالعمل‌های تعیین شده پرداخت هزینه نان با استفاده از کارت‌خوان و صرفاً توسط خود مشتری باید انجام شود، از سوی دیگر در هر نانوایی باید یک فروشنده برای دریافت وجه نقد به کار گرفته شود و این فرد به هیچ عنوان نباید در حوزه‌های تهیه و توزیع نان در تماس و ارتباط مستقیم باشد.

حسنی با اشاره به اینکه این مجموعه در زمینه حفظ سلامت مردم که مهم‌ترین وظیفه و مسئولیتش است با هیچ کسی تعارف ندارد، گفت: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی در حوزه نانوایی‌ها موضوع را به شماره‌های ۱۹۰ و ۱۹۱ اطلاع‌رسانی کنند تا بلافاصله مورد پیگیری قرار گرفته و با متخلفان برخورد قانونی پذیرد.

انتهای پیام/ 70031

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب 448 نانوایی متخلف در مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز گفت:دربازدید‌های صورت گرفته کارشناسان نظارت دامپزشکی از مراکز گردشگری، هتل‌ها و رستوران‌ها در شهرستان طرقبه شاندیز، سومین واحد رستوران متخلف نیز به دلیل تخلفات بهداشتی دامپزشکی و با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پلمب شد.

دیگر خبرها

  • کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب هر ١١ روز یک واحد صنفی مشاور املاک و خودرو متخلف در کرمان
  • پلمب ۵ مطب غیرمجاز دندانپزشکی و زیبایی زیرزمینی در تبریز
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلالان
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز
  • مطب دندانپزشک قلابی در بروجرد برای بار سوم پلمب شد
  • آغاز برخورد با متخلفان در فوتبال؛ محرومیت در انتظار دلا‌لان
  • ۲۲ عطاری متخلف در قم طی سال گذشته پلمب شدند
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد