Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دنیای اقتصاد، تحقیقات میدانی از بازار رهن و اجاره مسکن در مناطق نیمه جنوبی پایتخت نشان می‌دهد در این مناطق تنوعی از فایل‌ها برای انواع مستاجران وجود دارد؛ به این ترتیب که هم فایل‌های عرضه شده به‌صورت رهن کامل و هم به‌صورت ترکیبی از رهن و اجاره ماهانه یافت می‌شود. هر چند قیمت‌های پیشنهادی ارائه شده از سوی موجران در مناطق و حتی محلات مختلف متغیر است، اما بررسی آخرین فایل‌های عرضه شده طی حدود یک هفته گذشته حاکی از آن است که عموما کف قیمت‌های پیشنهادی برای رهن کامل در محدوده ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان برای واحدهای مسکونی ۴۰ تا ۹۰ مترمربع در برخی مناطق مورد بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این نرخ‌های پیشنهادی در مناطق جنوبی‌تر بهتر یافت می‌شود.

قیمت رهن کامل پیشنهادی در مناطق میانی پایتخت

در عین حال با جست‌وجوی فایل‌های مختلف در برخی محلات، قطعا قیمت‌های پیشنهادی برای رهن کامل با نرخ‌های کمتر از محدوده ۱۰۰ میلیون تومان هم وجود دارد.

اما مستاجرانی که احتمالا بودجه کمتری برای پرداخت ودیعه دارند، باید جست‌وجوی واحدهای مسکونی به‌صورت ترکیبی از رهن کامل و پرداخت اجاره ماهانه را در دستور کار قرار دهند.

سقوط قیمت مسکن با تداوم کاهش قیمت دلار

نرخ‌های پیشنهادی پرداخت اجاره ماهانه موجرانی که به‌صورت ترکیبی از رهن و اجاره ملک خود را به واسطه‌های ملکی عرضه کردند و پول پیش کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان را پیشنهاد دادند، غالبا در مناطق نیمه جنوبی پایتخت بین یک تا ۳‌میلیون تومان است که در این نوع فایل‌ها هم نرخ‌های پیشنهادی برای اجاره در خارج از این محدوده یافت می‌شود.

کد خبر 567700 برچسب‌ها مسکن اجاره

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: مسکن اجاره قیمت های پیشنهادی میلیون تومان رهن و اجاره رهن کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجاره بها در استان مدیریت شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مهران فاطمی در نشست شورای مسکن استان گفت: اجاره بهایی که هر کسی بدون حساب و کتاب مشخص می‌کند، متاسفانه فشار بیش از حدی را به مردم وارد کرده است.   وی افزود: می‌طلبد تا بازرسان و مراجع زیرربط این موضوع را به طور جد در دستور کار خود قرار دهند.   استاندار یزد با اشاره به اینکه قریب به ییکسال دیگر تا عمر دولت سیزدهم بیشتر باقی نمانده است، افزود: یکی از خدمات رسانی این دولت مسئله مسکن بود که باید این موضوع به خوبی به سرانجام برسد و تحویل متقاضیان شود.   بالاترین مقام اجرایی استان در ادامه از مدیران بانک‌ها خواست تا هر چه سریع‌تر وضعیت پرداخت تسهیلات مسکن را بررسی و نتیجه را به ما اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • اجاره آپارتمان های در مناطق۲۲گانه تهران چقدر است ؟ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + جدول
  • (ویدیو) وضعیت مناطق سیل‌زده جنوب سیستان‌وبلوچستان
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اجاره بها در استان مدیریت شود
  • تحویل هزار و ۴۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تهران تا پایان سال
  • رکوردشکنی قیمت اجاره مسکن در دولت رئیسی
  • قیمت پیشنهادی آپارتمان در منطقه ۵ تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • رهن کامل خانه در شهرک غرب تهران چند؟
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق