Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین در 60 سالگی درگذشت. آخرین مصاحبه رسمی دیگو مارادونا به مناسبت تولد خود با روزنامه کوریره دلو اسپورت انجام شد. پس از آن دیگو مارادونا به دلیل ابتلا به بیماری هماتوم مغزی تحت عمل جراحی قرار گرفت و ساعاتی پیش نیز به دلیل ایست قلبی - تنفسی درگذشت.

دیگو مارادونا در آخرین مصاحبه خود با کوریره دلو اسپورت گفته بود:

کادوی تولد برای خودم نمی خواهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقط دوست دارم این ویروس قاتل از بین برود. امیدوارم این ویروس، مردم را در آرامش رها کند؛ به خصوص مردم و بچه ها در کشورهایی که نمی توانند از خود به خوبی دفاع کنند. همچنین امیدوارم در آرژانتین و کل جهان، ویروس گرسنگی و کم کاری که شان و منزلت انسان را پایین می آورد، از بین برود.

از آنجایی که نمی توانم در مورد فوتبال صحبت نکنم؛ امیدوارم خیمناسیای من پس از 90 سال قهرمان شود. همچنین امیدوارم ناپولی به زودی به اسکودتو برسد.

همچنین بخوانید:

باشگاه ناپولی: خداحافظ دیگو؛ همیشه در قلب ما می مانی زمزمه ها در ایتالیا: تغییر نام استادیوم سن پائولو به دیگو مارادونا دیگو مارادونا در سن 60 سالگی درگذشت / فوری مارادونا: کادوی تولد نمی خواهم؛ فقط امیدوارم این ویروس قاتل از بین برود

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بین برود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طعنه خداداد عزیزی به جواد خیابانی روی آنتن زنده ؛ مچ گیری از یک جمله حین گزارش بازی (فیلم) کاشته دیدنی طارمی روی تیر دروازه ترکمنستان (فیلم) برخورد ضربه سر سیلوا به تیر دروازه پرسپولیس (فیلم)

دیگر خبرها

  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس ۲۰۲۴ حضور داشته باشم
  • سرمربی تیم ملی والیبال: می‌خواهم با ایران در پاریس 2024 حضور داشته باشم
  • یک مصاحبه قدیمی در مورد قاتل جادوگر آمریکایی؛ دیوید تیلور را می‌برم و به المپیک می‌روم!
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست
  • رونالدو نابغه نیست، فقط مسی، پله، مارادونا
  • تجدیدچاپ پنج‌کتاب بنیاد فارابی برای نمایشگاه کتاب
  • مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید (فیلم)
  • مهارت‌های باورنکردنی مارادونا که ندیده اید | ویدئو
  • دبیر ستاد امر به معروف: بسیاری از فیلم‌های درگیری هنجارشکنان حجاب که اخیراً در فضای مجازی پخش می‌شود قدیمی است و دارند به اسم درگیری‌های امسال بازنشر می‌کنند