Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@06:11:27 GMT

لوگوی ناپولی برای مارادونا سیاه شد/عکس

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۷۱۶

لوگوی ناپولی برای مارادونا سیاه شد/عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ لوگوی باشگاه ناپولی در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و توییتر از آبی به رنگ سیاه تغییر کرد. بالای صفحه توییتر ناپولی هم نوشته شده: من مارادونا را دیدم...

256 251

کد خبر 1459730.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"،   رئال مادرید امشب در دیدار برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه اتحاد روبروی منچستر سیتی به میدان برود تا تکلیف دیگر تیم صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این مسابقات مشخص شود.

دیدار رفت این دو تیم هفته گذشته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به میزبانی رئال برگزار شد و شاگردان پپ گواردیولا و کارلو آنجلوتی پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی ۳-۳ دست پیدا کردند و حالا هر دو تیم به دنبال کسب پیروزی برای حضور در جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها هستند.

بازیکنان رئال مادرید روز گذشته برای حضور در این بازی اسپانیا را به مقصد انگلیس و شهر منچستر ترک کردند و شب گذشته هم برای انجام تمرین آخر در ورزشگاه این تیم حاضر شدند. تصاویر منتشر شده از این تمرین توجه بسیاری از کاربران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرد.

ستاره‌های رئال مادرید در حالی وارد زمین شدند که حاضر نشدند پایشان را روی لوگوی سیتی بگذارند و همگی از کنار این لوگو عبور کردند یا اگر دیر متوجه این لوگو که روی زمین نقش بسته بود شدند سعی کردند از روی آن بپرند تا به این شکل به تیم حریف احترام گذاشته باشند.

دیگر خبرها

  • شاگردان آنچلوتی از روی لوگوی منچسترسیتی رد نشدند!
  • امتناع بازیکنان رئال مادرید از پا گذاشتن روی لوگوی منچسترسیتی هنگام ورود به زمین اتحاد / فیلم
  • واکنش بازیکنان رئال مادرید به لوگوی منچسترسیتی +ویدئو
  • احترام جالب بازیکنان رئال به لوگوی سیتی (عکس)
  • ورود آرسنال به کورس شلوغ خرید پدیده جدید فوتبال اوکراین
  • پاسخ جالب توییتر رسمی باشگاه بایرلورکوزن به پیام تبریک کارلو آنچلوتی
  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • جواد خیابانی: فیلم من و مارادونا را خودم هم ندارم؛ از روی کامپیوترم پاک شده است! / فیلم
  • خیابانی: به مارادونا قول دادم فیلم من و او قبل از مرگ هر دوی ما پخش نشود / فیلم
  • ستاره لیل در رادار ناپولی؛ جاناتان دیوید جانشین ویکتور اوسیمن می‌شود؟