Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسگری (ع)، منتخبین خانه مطبوعات استان قم با صدور بیانیه‌ای ضمن قدردانی از اعتماد جامعه خبری و مطبوعاتی قم، همچنین زحمات هیئت مدیره قبلی، عزم و همت خود را برای فراهم کردن پایگاهی برای صمیمیت و همدلی همه اصحاب رسانه قم اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

مطبوعات و رسانه‌ها به عنوان یکی از ارکان مهم پیشرفت هر کشور نقش مهمی در آگاهی بخشی به مردم و تصمیم سازی برای مدیران جامعه دارند که به همین سبب گاهی از آنها به عنوان رکن چهارم مردم سالاری یاد می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به منظور دستیابی و صیانت از این جایگاه رفیع اتحاد و انسجام جامعه خبری و رسانه‌ای برای نقش آفرینی مؤثر امری حیاتی و بی‌جایگزین است. ناگفته نیست، فراگیرترین تشکل صنفی این قشر فرهیخته و آمیخته با فرهنگ و سیاست و جامعه «خانه مطبوعات» است که تبلور بخش این نگاه بلند است.

این تشکل صنفی در استان قم نزدیک به دو دهه قبل به همت پیشکسوتان رسانه‌ای تأسیس شده و در طول سال‌های فعالیت خود تجربه‌های گرانبهایی برای نسل امروز رسانه‌های قم اندوخته است.

ارائه خدمات صنفی اعم از آموزشی، رفاهی و فرهنگی به خبرنگاران و جامعه رسانه‌ای قم از جمله اقدامات قابل تقدیر ادوار گذشته خانه مطبوعات قم بوده است که با زحمات هیئت مدیره ادوار مختلف محقق شده است.

منتخبین انتخابات هیئت مدیره خانه مطبوعات قم در دوره جدید ضمن قدردانی از اعتماد جامعه خبری و مطبوعاتی قم به واسطه رأی آنان در این انتخابات و همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در برگزاری انتخابات، از تلاش‌های هیئت مدیره محترم در دوره اخیر که عمدتاً از اساتید و پیشکسوتان رسانه‌ای قم هستند تقدیر مجدد به عمل آورده و حضور آنها را در کنار خود، فرصتی مغتنم برای ارتقا سطح کیفی و ارائه خدمات بهتر به خبرنگاران قم می‌دانند و بر این باور است که سرمایه‌های کم نظیر جامعه رسانه‌ای قم اعم از ویژگی‌های بومی و انقلابی شهر مقدس قم و نیروی انسانی توانمند و خبره رسانه‌ای در این استان، می‌تواند قم را به جایگاه الگو بخشی در مسائل ملی اصحاب رسانه برساند.

منتخبین اهالی رسانه قم در نخستین گام تلاش خواهند کرد صرفاً با نگاه صنفی و همچنین با استفاده از تمام ظرفیت‌های جامعه خبری قم، در چارچوب اساسنامه همراه با شفافیت و دقت در اطلاع رسانی مقررات، موانع عضویت برخی از فعالین رسانه‌ای استان را رفع کرده و ضمن ارتقا خدمات رفاهی و آموزشی در کنار تسهیل در برقراری ارتباط بیش از پیش با اعضای خانه، نسبت به عملکرد خویش پاسخگوی بهتری باشند و مطالبات خبرنگاران قم را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

منتخبین دوره جدید با افتخار اعلام می‌دارند عزم و همت ما بر آن خواهد بود تا خانه مطبوعات پایگاهی برای صمیمیت و همدلی و همچنین تکریم و خدمت برای همه اصحاب رسانه قم اعم از مدیران و خبرنگاران شاغل در رسانه‌های مکتوب و مجازی گردد.

در این مسیر قطعاً مشارکت و مساعدت اصحاب رسانه در آنچه برشمردیم در پویایی و هم افزایی خانه مطبوعات و نیل به بایسته‌ها و شایسته‌ها مؤثر خواهد بود.

هیئت مدیره منتخب اعضای خانه مطبوعات استان قم در آغاز راه خدمت رسانی از کلیه خبرنگاران، پیشکسوتان، صاحب نظران جامعه‌ای رسانه‌ای استان قم دعوت به عمل می‌آورد ما را در این مسیر یاری نمایند تا ان‌شاءالله بتوانیم خانه مطبوعاتی در شأن و برای «همه» اهالی رسانه قم داشته باشیم.

امضا کنندگان: مهدی بخشی سورکی، سید مهدی حسینی، یوسف شعبانعلی، علی شعبانی، حسین طالب علی، فاطمه عسگری، سیدسعید سیدهاشمی، محمد حسین همتی نژاد، فخرالدین یوسف پور

کد خبر 5080942

منبع: مهر

کلیدواژه: قم خانه مطبوعات قم انتخابات خانه مطبوعات ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بارش باران گرگان بوشهر کمک مومنانه بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج خانه مطبوعات اصحاب رسانه جامعه خبری هیئت مدیره رسانه ای رسانه قم استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه

آیت‌الله علیرضا اعرافی در دیدار نوروزی با فرمانده سپاه استان قم، از خدمات سپاه حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی‌ و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار محمدرضا موحد با حضور در دفتر آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، فرارسیدن سال جدید و تقارن آن با بهار قرآن و معنویت را تبریک گفت.

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در این دیدار، گزارشی از اقدامات سپاه استان قم در سال 1402 ارائه و همچنین مهم‌ترین برنامه‌های سال 1403 سپاه استان در عرصه‌های مختلف را تشریح کرد.

سردار موحد بر آمادگی کامل سپاه امام علی‌بن‌ابی‌‌طالب(ع) برای زمینه‌سازی جهت تحقق شعار سال و بهبود وضعیت عمومی جامعه تأکید کرد.

آیت‌الله اعرافی نیز در این دیدار با اشاره به تلاش‌های سازنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تأمین امنیت پایدار، نسبت به خدمات سپاه استان قم در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و خدمات‌رسانی‌ و محرومیت‌زدایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واعظ آشتیانی: تهمت زدن و انگ زدن حاصل خوبی برای جامعه و کشور ندارد
  • تایید ثبت‌نام ۸۸ هنرمند و خبرنگار مرکزی متقاضی مسکن
  • با اجرای قانون شفافیت مالی تا حدودی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • با اجرای قانون شفافیت مالی از اسراف در انتخابات جلوگیری شد
  • درخشش یک مازندرانی در جشنواره ملی کتاب و رسانه
  • سانسور صدای فلسطین به روایت آمار و ارقام
  • تقدیر رییس جمهور از برگزاری محفل قرآنی امام حسنی‌ها
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تقدیر مدیر حوزه‌های علمیه کشور‌ از خدمات مختلف سپاه
  • اذعان رسانه اسرائیلی به شکاف عمیق در جامعه صهیونیستی