Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@17:38:13 GMT

(ویدئو) معجزه‌های مارادونا در زمین فوتبال

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۸۱۱

(ویدئو) معجزه‌های مارادونا در زمین فوتبال

‍‍‍‍‍‍

دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین و جهان در ۶۰ سالگی به دلیل حمله قلبی در خانه‌اش در بوئنوس آیرس درگذشت. مارادونا قبلا به دلیل لخته شدن خون در مغزش در بیمارستان بستری شد و جراحی کرد، اما دو هفته پیش از بیمارستان مرخص شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فرارو

کلیدواژه: دیگو مارادونا فوتبال فیفا مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مصطفی خاوری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرودشت ابتدا با اشاره به مهمترین مطالبات مردم این شهرستان گفت: با توجه به وسعت و جمعیت شهرستان مرودشت و رجوع مردم شهرهای اطراف به این شهر برای درمان و کار و …، بیمارستان دوم مرودشت مطالبه جدی مردم است.

وی افزود: بیمارستان شهید مطهری مرودشت به عنوان بیمارستان قطب شمال فارس پذیرش بیماران زیادی را بر عهده دارد که گاه با کمبودهایی مواجه است و احداث بیمارستان دوم این شهر مطالبه جدی مردم است.

خطیب جمعه مرودشت گفت: رفع مشکلات زیست محیطی و مهم‌تر از همه حل مساله فاضلاب مرودشت که رفع این معضل باعث جلوگیری از آلودگی آب‌های زیرزمینی، ارتقای بهداشت و استفاده دوباره از آب در صنعت می‌شود نیز باید در دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

حجت الاسلام مصطفی خاوری در ادامه با اشاره به مسائل منطقه خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق نمایش اقتدار ما و ضربه‌ای کاری به دشمن صهیونیستی بود که تصور می‌کرد هیچکس نمی‌تواند با آنها درگیر شود.

خاوری افزود: علاوه بر این عملیات وعده صادق که رمز پیروزی آن ایمان پاسداران و تلاش و مبارزه با دشمنان خدا بود هیمنه این رژیم پوشالی و جنایتکار و غاصب را درهم فرو ریخت و عزت و احترام ایران در منطقه و جهان را دوچندان نموده و مردم همه کشورها را خوشحال کرد.

کد خبر 6082563

دیگر خبرها

  • فاضلاب و بیمارستان مطالبه جدی مردم مرودشت است
  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • معجزه استقلال خوزستان در سیرجان؛ ۲گل بعداز ۹۰
  • ژست های ژورنالی علیرضا نیکبخت واحدی کنار زمین فوتبال (عکس)
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • پیشرفت ۹۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۰۵ تختخوابی
  • اجرای سه قانون جدید فوتبال در آمریکا؛ وقت‌کُشی به پایان می‌رسد؟
  • گوشه ای از توان پهپادی و موشکی ارتش ؛ از پهپادهای کرار و آرش تا نمایش موشک‌‎های زمین به زمین + ویدئو
  • بازگشت روماریوی برزیلی به زمین مسابقه!
  • هفته بیست و چهارم لیگ برتر| مأموریت مهم پرسپولیس در آبادان/نفت به دنبال معجزه برای فرار از سقوط