Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سیدحسین میری فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج و رسالت بسیجی بودن همیشه در بزنگ‌های انقلاب نقش ویژه و تأثیرگذار داشته است.

وی گفت: در اهمیت بسیج همین بس که رهبری معظم انقلاب در وصف آن فرمودند «تا بسیج است، نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد؛ این یک رکن اساسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین به نقش تأثیرگذار بسیج در ایام کرونا اشاره و بیان کرد: از ابتدای شیوع ویروس خطرناک کرونا بسیج با بکارگیری تمامی ظرفیت‌ها به صحنه آمد و در کنار مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه هستند و به جرأت می‌شود اذعان کرد که گروه‌های جهادی بسیج بیشترین حضور در خط مقدم مبارزه با کرونا را داشته‌اند.

میری درباره عملکرد این حوزه در ایام کرونا، افزود : حوزه مقاومت بسیج کارگری شهرستان ورامین بنا به امر امام خامنه‌ای مدظله العالی توانسته است به موازات سایر مؤسسات، هیئات و نهادهای دیگر در خصوص کمک به اقشار آسیب‌دیده از ویروس کرونا با تمام توان پای کار باشد و در کمک‌های مؤمنانه شامل یک‌هزار بسته ارزاق و ۱۸۰۰ عدد کارت هدیه به کارگران خط تولید، فصلی و ساختمانی، پخش ۶ هزار پرس غذای گرم بین کارگران، خدمات عکاسی،  ویزیت رایگان به همراه بستری کارگران بی‌بضاعت که نیاز به بستری در بیمارستان داشتند را انجام دهد.

وی عنوان کرد: ۶۰۰ میلیون تومان وام قرضه الحسنه یک میلیون تومانی بین کارگران خط تولید با هماهنگی صندوق‌های قرض الحسنه ورامین انجام شده است و در این بین نیز ۱۰ تن هندوانه در روز تاسوعا پخش شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین تصریح کرد: از اقدامات مهم دیگر حوزه کارگری در ایام کرونا تهیه ویلچر رایگان برای خانواده‌های نیازمند، ضدعفونی و سم‌زدایی واحدهای تولیدی در قالب گروه‌های جهادی بسیج، پخش ۲۰۰ هزار نان رایگان بین نیازمندان و ۳۰ هزار ماسک رایگان بین کارگران خط مقدم تولید از جمله مواردی بوده که توسط این حوزه در سال جاری انجام گرفته است.

میری به کارهای انجام گرفته در سال جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده اشاره کرد و افزود: در سال جاری هر هفته با هماهنگی رؤسای ادارات و نهادها در روزهای پنجشنبه با حضور در کارخانجات تولیدی ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، برای رفع مشکلات آن‌ها گامی هر چند کوچک، برداشته می‌شود.

وی تصریح کرد: متأسفانه تولیدکنندگان درد و دل‌های زیادی در خصوص مشکلات تولید دارند و این عزیزان به همراه کارگران در خط مقدم جنگ اقتصادی هستند و از این رو ما در بسیج کارگری بنا را بر حمایت از این عزیزان گذاشته‌ایم و در این راه از زحمات همه عزیزان خصوصاً امام‌جمعه موقت ورامین، فرمانده و جانشین سپاه ناحیه ورامین، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری ورامین و مدیرعامل‌های شهرک صنعتی سالاریه و خیرآباد، چرمشهر و ملاآقایی برای کمک به رفع مشکلات تشکر می‌کنیم.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج کارگران و کارخانجات ورامین معرفی تولیدکنندگان و محصولات تولیدی شهرستان ورامین را در کشور و خارج از کشور مهم دانست و اضافه کرد: توانسته‌ایم با ارتباط با شبکه تلویزیونی ایران کالا در چندین نوبت در کارخانجات تولیدی به طور مستقیم با تولیدکنندگان و عزیزان کارگر محصولات تولیدی را به همه کشور معرفی کنیم که تأثیرات آن در شبکه فروش کارخانجات با فراگیری شبکه فروش در کل کشور و خارج آن مشهود است.

میری مشارکت در برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی را دیگر فعالیت‌های این حوزه دانست و گفت: توانسته‌ایم در مناسبت‌های ملی و مذهبی از جمله مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد، هفته حقوق بشر آمریکایی، شهادت شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت، هفته دفاع مقدس و بسیج در واحدهای تولیدی با دعوت از سخنرانان مطرح مراسم بصیرت‌افزایی برگزار کنیم.

وی در پایان با تقدیر از تولیدکنندگان در همکاری با این حوزه، خاطرنشان کرد: با حضور امام‌جمعه موقت ورامین، فرمانده و جانشین سپاه ناحیه و مدیر عامل‌های شهرک‌های صنعتی ورامین تاکنون ۲۱ پایگاه بسیج در کارخانجات تولیدی راه‌اندازی و در دست اقدام داریم که خوشبختانه با استقبال گسترده کارگران برای عضویت در پایگاه‌های بسیج کارگری مواجه شده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: کارگران بسیج ورامین مقاومت بین کارگران خط مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش توزیع جهیزیه در میبد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبدگفت: همزمان با دوم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و به همت قرارگاه اقتصاد مقاومتی، بسیج سازندگی و نیرو‌های جهادی و خیران، دومین رزمایش توزیع جهیزیه بین زوج‌های جوان کمتر برخوردار در شهرستان میبد برگزار شد.
سرهنگ مصطفی آقایی گفت: در این رزمایش ۵ سری جهیزیه به ارزش هرکدام ۳۰۰ میلیون تهیه و توزیع شد. 
آقایی افزود: این شش قلم کالای جهیزیه‌ها شامل یخچال، ماشین لباس شویی، جارو برقی، اجاق گاز، سرویس قابلمه و دیگر اقلام اساسی آشپزخانه است.

دیگر خبرها

  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • دیدار ۴۶ کارگر استان گیلان با رهبر انقلاب
  • بازدید رئیس شبکه دامپزشکی فریمان از کارخانجات خوراک دام فریمان
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • کارخانه هایی که بسیج کارگری دارند تعطیل نشده اند
  • توزیع کارت بیش از یک میلیون کنکوری
  • بازگشت خط تولید در ۱۲۰۰ بنگاه اقتصادی با مشارکت بسیج کارگری
  • مرغ در بازار امروز چند؟
  • اهدای ۵۰۰ بسته حمایتی همزمان با هفته کار و کارگر در البرز
  • رزمایش توزیع جهیزیه در میبد