Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-16@10:32:05 GMT

واکنش چهره های مطرح جهان به خبر درگذشت مارادونا

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۸۵۴

واکنش چهره های مطرح جهان به خبر درگذشت مارادونا

چهره های مطرح جهان اعم از فوتبالیست، بازیگر و سیاست مدار به خبر درگذشت اسطوره آرژانتینی دنیای فوتبال واکنش نشان دادند.

به گزارش شریان نیوز،دیگو آرماندو مارادونا، سرمربی و بازیکن فوتبال ۳۰ اکتبر سال ۱۹۲۰ متولد شد. مارادونا یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال و ستاره دهه هشتاد میلادی به‌شمار می‌رفت.

مارادونا بازیکن تیم ملی آرژانتین و باشگاه بارسلونا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با حضور خود در تیم ملی آرژانتین توانست دوبار این تیم را به فینال جام جهانی برساند و یکبار هم قهرمانی را برای آرژانتین به ارمغان بیاورد.

ساعتی پیش نشریه آرژانتینی کلارین، خبر درگذشت این اسطوره فوتبال را رسانه‌ای کرد. مارادونا در ۶۰ سالگی و به علت حمله قلبی درگذشت. در پی انتشار این خبر چهره‌های داخلی و خارجی، با انتشار تصاویر مارادونا در صفحاتشان از وی یاد کردند.

در ادامه بخشی از پست‌های چهره‌ها را مشاهده می‌کنید:

"مارادونا همچنان با ماست زیرا او جاودانه است."

"او خیلی زود رفت اما میراثی بدون محدودیت و یک جای خالی را برجای گذاشت که هرگز پر نخواهد شد."

"یکی از بهترین دوستانم را از دست دادم، یک روز در جایی بالاتر از آسمان‌ها با دیگو فوتبال بازی خواهیم‌ کرد."

"یک قهرمان برای کل کشور و فوتبال.

یکی از بزرگترین بازیکنان فوتبال ، ما خوش شانس بودیم که در تیم خودمان از وجود او بهره بردیم.

دیه گو آرماندو مارادونا، برای همیشه جاودانه شد.

روحش شاد"

"هر دوره ای شماره ۱۰های عالی بزرگی دارد، اما تعداد کمی از آنها به آن دوره معنا دادند. مارادونا فقط یک حریف بزرگ نبود، او بزرگترین بازیکن بود. سیائو ، دیگو"

"امروز ما یکی از بزرگان همیشه فوتبال را از دست دادیم
در ارامش باشی دیگو مارادونا"

"ممنون برای همه چیز دیگو."

"هیچ وقت تماشای دیگو مارادونا را به عنوان ۸ ساله در جام جهانی مکزیک فراموش نمی کنم."

 

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!

به گزارش همشهری‌آنلاین، تساوی سپاهان ‌برابر نساجی و شکست تراکتور مقابل ذوب‌آهن، امیدهای این دو تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر از بین برد. جالب اینجاست که هواداران سپاهان و تراکتور، این هفته شدیدترین شعارها را علیه مورایس و خمس سر دادند و خواهان برکناری این دو مربی شدند. با این حال، مهم‌ترین چالش این دو باشگاه برای قطع همکاری با مربیان خارجی، مبالغ قراردادهایشان است و باید دید در فاصله ۷بازی تا پایان لیگ، نیمکت ۲تیم سپاهان و تراکتور دستخوش چه تغییراتی خواهد شد.

با توجه به حضور سپاهان و تراکتور در جام‌حذفی، مدیران این دو باشگاه دوست ندارند فرصت قهرمانی در این جام را هم به‌راحتی از دست بدهند و شاید تغییر کادر فنی شوک مثبتی به این دو تیم پرطرفدار بدهد.

چالش سخت سپاهان

مورایس یک فصل دیگر با سپاهان قرارداد دارد و مبلغ قرارداد این مربی هم برای سال آینده بسیار سنگین است، این در حالی است که مربی پرتغالی با وجود نتایج ضعیف حاضر به استعفا نیست و به‌نوعی در انتظار اخراج است تا از باشگاه سپاهان غرامت بگیرد. مورایس در این اواخر با برخی ‌بازیکان سپاهان هم دچار مشکل شده و به‌نوعی کنترل تیم از دستش خارج شده است. از طرفی برخی حاشیه‌ها در زندگی شخصی این مربی پرتغالی هم باعث شده از سوی هواداران سپاهان با شدیدترین انتقادها روبه‌رو شود.

محمدرضا ساکت، مدیرعامل سابق سپاهان بعد از جدایی محرم نویدکیا با قراردادی سنگین مورایس را به اصفهان آورد ولی این مربی فصل گذشته در قهرمان‌کردن سپاهان ناکام ماند و امسال هم تقریبا قهرمانی در لیگ را از دست داده است. حالا از اصفهان خبر می‌رسد که مدیران سپاهان در تلاش برای قطع همکاری با مورایس هستند تا حداقل از لحاظ مالی با کمترین ضرر مواجه شوند. البته راضی‌کردن مورایس برای توافق دوطرفه کار آسانی نیست ولی مدیران سپاهان می‌خواهند هرطور که شده با سرمربی پرتغالی برای فسخ قرارداد به توافق برسند. در حال حاضر جدی‌ترین گزینه سپاهان برای ادامه فصل یحیی گل‌محمدی است و سپاهانی‌ها معتقدند با این مربی می‌توانند در جام‌حذفی قهرمان‌ شوند.

خمس توافق می‌کند؟

مدیران تراکتور هم بعد از نتایج ضعیف خمس درصدد توافق با این مربی برای فسخ قرارداد هستند. تماشاگران تراکتور بعد از شکست ‌برابر ذوب‌آهن، با الفاظی بی‌سابقه علیه این مربی شعار دادند و با این وضعیت، ماندن مربی اسپانیایی می‌تواند مشکلات تراکتور را بیشتر کند. مدیران تراکتور قرار است نشست مهمی را با سرمربی تیم برگزار کنند و در مورد قطع همکاری با خمس به توافق برسند. این در حالی است که خمس ۲فصل دیگر با تراکتور قرارداد دارد و باید دید چه واکنشی به پیشنهاد باشگاه نشان خواهد داد. مدیران باشگاه تراکتور هم برای جانشینی خمس، به فکر عقد قرارداد با گل‌محمدی هستند.

کد خبر 844197 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها یحیی گل محمدی ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • جهان فوتبال به یک رقابت بزرگ جدید احتیاج دارد
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم
  • واکنش آزمون به حمله قلبی بازیکن رم + عکس
  • واکنش چهره‌های ورزشی به پاسخ موشکی ایران
  • ویدیو/ رالی جذاب و نفس‌گیر بین دو نابغه تنیس روی میز جهان
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!
  • نگاهی به تکل ها و خطاهای خشن انجام شده روی دیگو مارادونا / فیلم
  • باارزش‌ترین بازیکنان بالای 30 سال حال حاضر فوتبال جهان / شاهزاده هری در صدر
  • دروازه‌بانی که قید منچستریونایتد فرگوسن را زد و خدا را بر فوتبال ترجیح داد!‍
  • چهره ماندگار فارس درگذشت