Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، پیام حضرت آیت‌الله علوی گرگانی مرجع تقلید شیعیان به مناسبت هفته بسیج و سفارش معظم له به مسئولین در جهت تلاش برای حل مشکلات معیشتی مردم به این شرح است:

باسمه‌تعالی

نگاه به گذشته انقلاب و تاریخ چهل‌ساله آن نشان می‌دهد که هر زمان فرهنگ بسیجی و همیاری عمومی و مردمی در میان آحاد ملت و مسئولین ما وجود داشته است موفقیت‌های درخشان کسب‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیجی بودن و داشتن فرهنگ بسیجی به لباس و عنوان و مدرک و امثال آن نیست بلکه عمل همراه با تعهد و ایثار و اخلاص و ایمان راسخ و تبعیت از دستورات ولایت‌فقیه انسان را در زمره خیل عظیم بسیجیان قرار می‌دهد.

حضور نیرو‌های متعهد درصحنه کمک به مردم در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و کمک‌های مؤمنانه در جریان بیماری کرونا و حضور پزشکان مخلص و بسیجی درصحنه درمان و کمک به بیماران نمونه‌های بارز فرهنگ بسیجی است.

امروزه مردم باوجود تحریم‌ها و بیماری فراگیر کرونا دچار مشکلات حاد اقتصادی و تنگنا‌های شدید معیشتی هستند و از مسئولین خود نارضایتی جدی دارند، لذا به سران سه قوه و زیرمجموعه‌های آن‌ها توصیه می‌کنم برای برون‌رفت از این مشکلات همت و تلاش خود را افزایش داده و با تقویت فرهنگ بسیجی در درون خود و نزدیکی به سطح زندگی مردم و دوری از تشریفات زائد و اصلاح قوانین دست‌وپا گیر و تفکر مدیریتی و قطع امید به خارج به حل مشکلات مردم بپردازند و به نیرو‌های جوان و نخبه بهاداده تا بر مشکلات فائق آیند.

امید است خداوند فرج حقیقی را برای مستضعفین فراهم نماید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سران سه قوه مشکلات معیشتی فرهنگ بسیجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی

روزنامه فایننشال تایمز آمریکا امروز دوشنبه تایید کرد مقاومت اسلامی در لبنان (حزب الله) هفته گذشته از تاکتیک‌های جدیدی علیه رژیم صهیونیستی استفاده کرد، اما هنوز پیشرفته‌ترین قابلیت‌های موجود در زرادخانه خود را نشان نداده است.

در همین راستا هفته گذشته شیخ نعیم قاسم، معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد که این جنبش به هرگونه تخطی رژیم صهیونیستی پاسخ خواهد داد. معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان افزود: پشتیبانی ما برای غزه است و لبنان می‌داند که اگر در برابر آنچه که امروز در این باریکه رخ می‌دهد سکوت کند، نفر بعدی خواهد بود.

با وجود تغییر تاکتیک حزب‌الله اما همچنان این جنبش علیه رژیم صهیونیستی از تمام توان خود استفاده نمی‌کند. بار‌ها رسانه‌های غربی اعلام کردند زرادخانه موشکی حزب‌الله که گل سرسبد نیرو‌های مقاومت در منطقه است، بیش از ۱۱۰۰۰ فروند موشک، راکت و انواع تسلیحات نظامی را داراست. از سویی دیگر فایننشنال تایمز اعلام کرد تخمین زده می‌شود که حزب الله ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ نیروی نظامی در اختیار داشته باشد.

در این میان نیرو‌های زبده یگان رضوان همیشه باعث هراس رژیم صهیونیستی هستند. در همین راستا «یوسی یهوشواع» تحلیلگر امور نظامی رسانه صهیونیستی «یدیعوت آحارونت» که به منابع امنیتی عالی رتبه در تل آویو دسترسی دارد، اعتراف کرده، تا زمانی که یگان رضوان در مرز لبنان وجود دارد، ساکنان شمال (شهرک نشینان صهیونیست) که تخلیه شده‌اند و شمار آنها بیش از دویست هزار نفر است، امیدی به بازگشت به خانه‌های خود ندارند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • دستاورد‌های سپاه نتیجه به‌کارگیری نیرو‌های جوان است
  • زلنسکی: برای جنگ مدرن، به سربازان جوان تازه‌نفس نیاز داریم
  • تغییر تاکتیک حزب‌الله مقابل رژیم صهیونیستی
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی توسط وزارت نیرو
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • اخذ مجوز جذب یک هزار نخبه علمی/۶۰ نفر استخدام شدند
  • مطالبه تاسیس بیمارستان شهر جدید سهند از استاندار آذربایجان شرقی
  • تلاش مسئولان برای گره گشایی از مشکلات جامعه و رسیدگی به مطالبات مردم
  • تامین امنیت جامعه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی و برخورد با مخلین امنیت از خدمات دستگاه قضایی است
  • دیدار غیررسمی سران کانادا و لهستان برای کمک به اوکراین