Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@10:28:35 GMT

المیادین: سفر نتانیاهو به بحرین به تعویق افتاد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۷۸۸۷

به گزارش خرداد به نقل از ایرنا، این شبکه خبری بدون اشاره به منابعی که این خبر را دریافت کرده است، گزارش داد این سفر به درخواست دولت منامه به تعویق افتاده است.
همزمان باراک راوید خبرنگار پایگاه عبری زبان واللا نیز توییت کرد، براساس اطلاعتی که توسط مقامات ارشد اسرائیلی در اختیار وی قرار گرفته، مسئولان بحرینی از نتانیاهو خواسته‌اند سفرش به منامه را به تعویق بیاندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این خبرنگار افزود: بحرین به دنبال آن است که سفر نتانیاهو به منامه در آینده و به عنوان بخشی از سفر مشترک نخست وزیر اسرائیل به امارات صورت گیرد.
دفتر نتانیاهو و مقام‌های بحرینی، تاکنون خبر لغو سفر نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منامه را تأیید یا تکذیب نکرده‌اند.
«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (سه شنبه) از تصمیم خود برای سفر به بحرین خبر داد.
به گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دولت منامه از وی دعوت رسمی کرده تا به بحرین سفر کند.
نتانیاهو دیروز پس از تماس تلفنی‌ با ولیعهد بحرین اعلام کرد، رسماً برای سفر به منامه دعوت شده است و او هفته آینده به این کشور سفر خواهد کرد. او علاوه بر بحرین قرار بود به امارات نیز برود.
به دنبال اعلام سفر نتانیاهو به بحرین، جریان‌های انقلابی، سیاسی و مخالفان بحرینی از مردم این کشور خواستند تا خشم خود را از سفر نتانیاهو به کشورشان نشان دهند.
خبر لغو سفر نتانیاهو به منامه، یک هفته (۲۸ ابان ماه) پس از سفر عبداللطیف الزیانی وزیر امورخارجه بحرین به سرزمین‌های اشغالی صورت می‌گیرد.
بحرین به همراه امارات و با نظارت آمریکا، ۱۵ سپتامبر (۲۵ شهریورماه) توافق با رژیم صهیونیستی را در کاخ سفید امضا کرد، اقدامی که موجی از خشم را در میان کشورهای اسلامی به ویژه گروه‌های فلسطینی به دنبال داشت. برچسب ها: المیادین ، نتانیاهو ، بحرین

منبع: خرداد

کلیدواژه: المیادین نتانیاهو بحرین سفر نتانیاهو رژیم صهیونیستی نخست وزیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است

به گزارش «تابناک» به قنل از خبرگزاری صدا و سیما، رجب طیب اردوغان گفت که «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر اسرائیل و سران این رژیم تنها مقصران تنش‌های اخیر در خاورمیانه هستند.

اردوغان همچنین گفت که نتانیاهو به دنبال ایجاد یک جنگ منطقه‌ای است. او همچنین گفت نخست‌وزیر اسرائیل در تلاش است برای ماندن در قدرت جنگ در غزه را طولانی کند.

انتقاد‌ها از نتانیاهو بعد از عملیات ۷ اکتبر موسوم به «طوفان‌الاقصی» و جنگی که او در غزه آغاز کرد به شدت بالا گرفته است. اردوغان از حمله اسرائیل به ساختمان کنسولی ایران در سوریه به عنوان آخرین مورد از تنش‌آفرینی‌های اسرائیل یاد کرد و گفت کشور‌هایی که در جنگ غزه ساکت بودند در این اتفاق به حمایت از اسرائیل پرداختند.

دیگر خبرها

  • نگرانی رژیم صهیونیستی از حکم بازداشت نتانیاهو
  • نتانیاهو: اگر اختلافات را کنار نگذاریم از درون فرو می‌پاشیم
  • نتانیاهو از ترس بازداشت دست به دامن انگلیس و آلمان شد
  • رمزگشایی از سکوت و استیصال نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی
  • حماس: نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • دهن‌کجی نتانیاهو به هم‌پیمانان غربی: تصمیمات‌مان را خودمان اتخاذ می‌کنیم
  • اهداف سفر وزیر خارجه انگلیس به رژیم صهیونیستی دعوت به خویشتنداری
  • نتانیاهو آقای شکست؛ ۱۷ باخت بزرگ نخست‌وزیر جنجالی
  • اردوغان: اسرائیل تنها مقصر تشدید تنش در خاورمیانه است