Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی،  اظهار کرد: براساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چندروز آینده، نیمه ابری در بعضی از ساعات ابری و در برخی مناطق به ویژه بخش‌های شمالی استان و ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام هشدار نارنجی برای استان تهران در دو رروز آینده، گفت: با توجه به احتمال وزش باد نسبتاً شدید و وقوع کولاک در مناطق شمالی استان درخواست داریم تا مردم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و دستگاه‌های امدادرسان نیز آماده‌باش هستند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده کمینه دما در استان را آبعلی با دمای ۸- و ورامین با دمای ۱۴+ به خود اختصاص دهد.

جلالی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش ۱.۸ میلی‌متری در ایستگاه ژئو فیزیک تهران بودیم که بالاترین میزان در استان تهران بود.

وی درپایان نیز خاطرنشان کرد: دمای فعلی تهران ۷ درجه سانتی گراد، سرعت باد آرام و رطوبت نیز ۷۶ درصد است.

انتهای پیام/۶۷۰۶۶/م/س

منبع: فارس

کلیدواژه: استان تهران هواشناسی برف دما استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۷۹۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران ، اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی شاهد آسمانی صاف تا آفتابی همراه با افزایش تدریجی دمای هوا در استان مازندران هستیم.

وی افزود: طی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری این افزایش دما محسوس‌تر خواهد بود که در دامنه‌ها با وزش باد گرم همراه خواهد بود.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: در ساعات بعدازظهر روز شنبه هفته آینده با عبور موج ضعیف نیز شاهد افزایش ابر و رگبارهای پراکنده و وزش باد در ارتفاعات استان هستیم.اسدی گفت: دریای مازندران طی روزهای پیش‌رو به‌صورت موج کوتاه پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • وزش باد در خراسان رضوی شدت می‌گیرد
  • پیش بینی وزش باد در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش ۵ تا ۸ درجه‌ای دمای هوا در خراسان رضوی
  • پیش بینی افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • پیش بینی وزش باد و گرد و خاک در آبادان
  • تداوم باران در سیستان و بلوچستان
  • هوای قم هفته آینده بارانی می‌شود
  • پیش بینی بارش خفیف باران در زنجان
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران