Web Analytics Made Easy - Statcounter

بتول سرکانی گفت: ۱۹۰ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در بسیج جامعه زنان کردستان به صورت مجازی در حال برگزاری است.

بتول سرکانی مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان از برگزاری ۱۹۰ عنوان ویژه برنامه هفته بسیج در بسیج جامعه زنان خبر داد و اعلام کرد: این برنامه‌ها در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان‌های استان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی رزمایش کمک‌های مومنانه، توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان، توزیع بسته‌های نوشت‌افزار و اهدای جهیزیه را از جمله برنامه‌های بسیج جامعه زنان سپاه کردستان در هفته بسیج دانست.

 

وی عنوان کرد: همچنین در این هفته ۴۱ برنامه نمادین به مناسبت چهل و یکمین سالگرد هفته بسیج در سطح حوزه‌ها و پایگاه‌های شاخص استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شده است.

 

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس کردستان راه‌اندازی ۶ مهدکودک در مناطق حاشیه‌نشین، دیدار با خانواده معظم شهدا و کادر درمان و افتتاح مانور بزرگ فرهنگی اجتماعی با برپایی مددکاری  را از دیگر برنامه‌های این هفته در استان ذکر کرد.

 

سرکانی اضافه کرد: برگزاری مسابقه کتابخوانی و برگزاری نشست‌های فرهنگیان خواهر و سبک زندگی فاطمی نیز از دیگر فعالیت‌های بسیج جامعه زنان استان است.

 

وی گفت: برگزاری یادواره شهدا، برگزاری مسابقات بومی و محلی، اجرای نشست‌های روشنگری و برگزاری کارگاه معاصرسازی سبک زندگی فاطمی از دیگر برنامه‌هایی است که با برنامه‌ریزی بسیج جامعه زنان سپاه بیت‌المقدس در سطح استان برگزار می‌شود.

 

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس بسیج جامعه زنان هفته بسیج کردستان بسیج جامعه زنان سپاه هفته بسیج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد پیشکاری پیش از ظهر پنج شنبه در اولین جلسه شورای هماهنگی ادارات تابعه وزارت کار در استان در سال‌جاری با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر، اظهار کرد: در سال گذشته با همکاری و همیاری ادارات تابعه وزارت کار در استان و همچنین تشکلات کارگری و کارفرمایی موفقیت‌هایی در حوزه‌های مختلف کسب شده که نشان از تعامل این ادارات با شرکای اجتماعی خود دارد.

وی، به وظایفی که هر کدام از ادارات و تشکل‌ها در قبال شعار سال مد نظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دارند پرداخت و افزود: انتظار می‌رود تشکل‌ها در راستای تحقق شعار سال قدم برداشته و هر آنچه که در توان دارند برای محقق کردن جهش تولید با مشارکت مردم انجام دهند تا الگویی مناسب برای آحاد مختلف جامعه شکل بگیرد و فرهنگ مشارکت مردمی را در جامعه تبیین کنند.

پیشکاری با بیان اینکه فرهنگ‌سازی تجلیل از کارگران باید در جامعه تبیین شود، اظهار داشت: خدمت به جامعه شریف کارگران موجب افتخار است و دارای اجر معنوی و اخروی است و ما باید به این خدمتگزاری افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه آموزه‌های دینی ما به ما آموخته که کارگران را مورد تکریم و احترام قرار دهیم، اظهار کرد: جامعه مرهون تلاش و همت تمامی کارگران است و باید ادارات دولتی و بخش خصوصی در هفته کارگر حضور پر رنگ داشته و خدمات این قشر زحمتکش به سمع و نظر مردم برسد.

‌مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی کردستان ضمن تشریح برنامه‌های پیشنهادی گرامیداشت هفته کارگر، گفت: تجلیل از خانواده شهدای کارگر و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، اعزام کارگران برای دیدار با مقام معظم رهبری، انعکاس دستاوردهای دولت در زمینه خدمت رسانی به جامعه کارگران و کارفرمایان، دیدار تشکلات کارگری استان با نماینده ولی فقیه و استاندار، دیدار با کارگران آسیب دیده، حضور در نماز جمعه و برپایی میز خدمت، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، نشست خبری و تجلیل از کارگران، ورزشکاران و کارفرمایان نمونه، از جمله برنامه‌های پیشنهادی قابل اجرا در این هفته است.

‌گفتنی است؛ در این نشست هر یک از مدیران ادارات تابعه وزارت کار در استان و نمایندگان تشکلات کارگری و کارفرمایی به ارائه دیدگاه‌های خود در خصوص تدوین برنامه‌های هفته کارگر پرداختند و بر همکاری و تعامل همه جانبه با دبیرخانه کمیته گرامیداشت هفته کارگر در استان اعلام آمادگی همه جانبه کردند.

کد خبر 6081786

دیگر خبرها

  • همایش بزرگداشت دکتر زهرا شجاعی 13 اردیبهشت در قم برگزار می شود
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • اختصاص ۱۳۰ مرکز برای برگزاری آزمون‌های نهایی در کردستان
  • شرکت بیش از۲هزار کردستانی در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
  • تشریح ویژه برنامه‌های هفته معلم
  • برگزاری رژه نیرو‌های مسلح به مناسبت روز ارتش در سنندج + فیلم
  • آماده باش نیروهای امدادی و درمانی برای یادواره عملیات بازی دراز
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • آیین گرامیداشت روز ملی گندم و نان در آذربایجان غربی برگزار می شود