Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@19:30:14 GMT

شناسایی گلوگاه‌های سیلابی گلستان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۰۸۹

شناسایی گلوگاه‌های سیلابی گلستان

ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان گفت: تهیه نقشه‌های رودخانه‌ها و نقاط حادثه‌خیز مانند پل‌های غیراصولی و نیز مخازن و منابع آبی به تفکیک شهرستان‌ها به همراه سایر جزییات در دست بازبینی و اقدام است تا به ستاد بحران استان و شهرستان‌ها اعلام شود.

سیدمحسن حسینی با اعلام این خبر اظهار کرد: برای پروژه‌های فصل مدیریت بحران حوزه آب منطقه‌ای گلستان، اولویت‌بندی‌ها انجام و به اداره کل مدیریت بحران استان گلستان با نیاز اعتباری به مبلغ ۲۱۶۷ میلیارد تومان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه گفت: از زمان سیلاب ۹۸ تاکنون بیش از ۵۰۰ کیلومتر لایروبی و ساماندهی رودخانه‌ها و مجاری آبی اولویت‌دار در استان انجام شده و همچنان ادامه دارد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای گلستان خاطرنشان کرد: در سیلاب فروردین‌ماه امسال، ۶.۳ کیلومتر اجرای دایک حفاظتی و ۷.۷ کیلومتر ترفیع و تقویت دایک‌های حفاظتی و ۶ کیلومتر لایروبی اضطراری و در سیلاب تیرماه امسال حدود ۸ کیلومتر لایروبی اضطراری در رودخانه‌های گلستان انجام شد.

به گزارش ایسنا به نقل از آب منطقه‌ای گلستان، حسینی با اشاره به شروع سال آبی جدید و آغاز بارش‌ها و احتمال وقوع سیلاب در استان، بیان کرد: آبگیری مخازن سدهای استان نیز در فصل پاییز آغاز می‌شود، اما ظرفیت‌سازی برای سیلاب‌های احتمالی در دستور کار این شرکت قرار دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سیل گلستان شرکت آب منطقه ای گلستان سیل گلستان آب منطقه ای گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵

مهدی مالمیر معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه۱۵ در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا اظهار داشت: ساماندهی کودکان کار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی یک ضرورت مهم و البته یک خواسته به جای مردمی است که باید از سوی دستگاه‌های مسئول جدی‌تر گرفته شود تا شاهد کمرنگ شدن این معضل و پیامدهای آن در سطح جامعه باشیم.

مالمیر در ادامه افزود: به همین منظور طرح سامان بخشی اجتماعی به منظور جمع‌آوری معتادان متجاهر، کارتن خواب‌ها، زباله گردها، متکدیان و کوکان کار با همراهی و مشارکت شهرداری منطقه ۱۵ و یگان‌های انتظامی، راهور، دادستانی در منطقه اجرایی شد.

مالمیر گفت: بر همین اساس طی مانورهای انجام شده و با هدف سامان بخشی اجتماعی تعداد ۳۶ کودک زباله گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه شناسایی شدند.

وی اظهار کرد: کودکان کار و زباله گرد پس از شناسایی جهت ارائه خدمات مددکاری به پایگاه خدمات اجتماعی منطقه معرفی شده و در صورت نیاز به مددکاری ارجاع داده می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید از سیلاب در مرز بین المللی ریمدان + ویدئو
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • همه آمدند/ زنجیره انسانی از گلوگاه تا رامسر در حاشیه خزر
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • بند خاکی قازنقایه جزو بزرگترین بند های خاکی گلستان است
  • برگزاری ۳۷۴ پاتوق گفت وگو در گلستان
  • اجراي موفقیت‌آمیز ۲ هزار و ۲۰۰ كیلومتر توپكرانی در نفت و گاز گچساران
  • زمینه سازی‌های لازم برای مواجهه با سیل انجام شد
  • رشد ١۴ درصدی بارگیری ریلی در راه‌آهن اراک
  • شناسایی ۳۶ کودک زباله‌گرد و ۱۹ کودک کار در منطقه ۱۵