Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@21:56:27 GMT

هراس از رسیدن خبر مرگ مارادونا به کارلوس بیلاردو

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۱۴۴

هراس از رسیدن خبر مرگ مارادونا به کارلوس بیلاردو

مربی تیم ملی آرژانتین در جام های جهانی 1986 و 1990 هنوز نمی داند که دیه گو مارادونا امروز از دنیا رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، دکتر کارلوس بیلاردو توانست به کمک نبوغ دیه گو مارادونا آرژانتین را قهرمان جام جهانی 1986 کند. او آلبی سلسته را به فینال جام جهانی 1990 هم رساند ولی تیم او با شکست از آلمان نایب قهرمان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

بیلاردو که بیش از یک سال در بستر بیماری است، هنوز از مرگ دیه گو مارادونا مطلع نشده است. اسطوره فوتبال آرژانتین ساعاتی پیش در سن 60 سالگی از دنیا رفت و دنیای فوتبال را در سوگ فرو برد اما خانواده بیلاردو تلویزیون منزل او را خاموش کرده اند تا او متوجه مرگ مارادونا نشود. 

یکی از نزدیکان بیلاردو به کلارین گفت:« دیه گو برای کارلوس مثل پسری بود که هرگز نداشت. او بارها از دیه گو در مقابل انتقادات دفاع کرد و همواره حامی او بود. اطمینان داریم که اگر از مرگ او مطلع شود، حالش بدتر خواهد شد و قصد داریم فعلا او را از این خبر به دور نگاه داریم. از مرگ دیه گو شوکه شده ایم. او شخصیتی استثنایی بود.»

 

 

 

مارادونا آرژانتین کارلوس بیلاردو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین کارلوس بیلاردو دیه گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب به نقل از شبکه المسیره، سید عبدالملک الحوثی شامگاه دوشنبه در سخنانی گفت ملت یمن در دهمین سالگرد تجاوز نظامی آمریکایی سعودی اماراتی، با توانمندی های نظامی پیشرفته ای برای حمایت از یمن و پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و مقابله با توطئه های دشمنان می‌آید.

وی افزود تجاوز به یمن با برنامه ریزی آمریکایی انگلیسی بریتانیایی و اجرای ائتلاف(سعودی اماراتی) آغاز شد، این تجاوز از همان ابتدا وحشیانه، خائنانه و بدون توجیه و هرگونه مقدمات، وحشیانه و جنایاتکارانه و برای تحقق اهداف خطرناک صورت گرفت.

الحوثی گفت از همان ابتدای جنگ تلاش می شد تا تمام منطقه در آغوش عبری(صهیونیستی) قرار گیرد.

وی افزود تجاوز به یمن در چارچوب طرح فراگیر در منطقه برای بازترسیم آن تحت فرماندهی رژیم اسرائیل و حذف مساله فلسطین صورت گرفت و یکی از اهداف این جنگ این بود تا رژیم اسرائیل بتواند رهبری منطقه را برعهده بگیرد، همان طور که در برنامه عادی سازی یا «معامله قرن» آشکار بود.

الحوثی گفت ائتلاف دشمن، ملت یمن را از طریق محاصره و گرسنه نگه داشتن وتوطئه ها علیه پول ملی هدف قرار داد و طی 9 سال جنگ، 274 هزار و302 بار یمن را هدف حملات هوایی خود قرار داد  و البته این آمار کامل نیست.

رهبر انصارالله ادامه داد که تجاوزات به یمن به ویرانی 613 هزار و992 منزل و 186 مرکز دانشگاه منجر شد.

الحوثی اظهار داشت ائتلاف متجاوز طی سالهای جنگ، 1843 مسجد با وجود مقدس بودن خانه های خدا را ویران کرد، همچنین 472 بیمارستان هم در طول سالهای جنگ ویران شد.

وی درباره خسارتها و تلفات ائتلاف سعودی اماراتی ومزدورانشان گفت تعداد کشته ها
و مجروحان ائتلاف دشمن و مزدورانش به 282 هزار و 879 کشته و زخمی رسید.

الحوثی گفت خسارتهای ائتلاف دشمن به 18 هزار و 379 ادوات و تجهیزات نظامی رسید.

وی افزود نیروی دریایی یمن، 38 عملیات بسیار بزرگ در ایجاد بازدارندگی در برابر دشمن انجام داد و تعداد عملیات یگان موشکی هم به 1828 عملیات رسید.

وی آمار عملیاتهای پهپادی علیه متجاوزان را 12 هزار و 9 عملیات تهاجمی و شناسایی اعلام کرد که 997 مورد از این عملیاتها خارج ازمرزهای یمن انجام شد.

الحوثی تاکید کرد دشمن در رسیدن به اهداف خود در این جنگ شکست خورد و در اشغال عمق جغرافیایی  راهبردی کشورمان با وجود سیطره بر بخش وسیع از کشور ناکام ماند.

وی افزود توسعه توانمندی های نظامی همچنان مساله مهم و اساسی برای تحقق پیروزی و بیرون راندن دشمن و بازپس گیری سرزمینهای اشغالی شده است.

وی از کشورهای متجاوز خواست در محاسبات اشتباه خود و سیاستهای خصمانه علیه یمن بازنگری کنند.

رهبر انصارالله گفت ملت یمن بسیار به امنیت ملی عربی و امنیت امت اسلام و تفاهم و صلح پایبند و علاقه مند هستند.

وی خواستار ثبات امنیت در کشورهای عربی و اسلامی بر اساس امت واحده شد.

رهبر انصارالله گفت از مصایب بزرگ امت اسلام این است که گروهی از کشورهای عربی، امکانات خود را در خدمت توطئه های آمریکایی اسرائیلی قرار داده اند، این در حالی است که دشمنی اسرائیل با اعراب معروف و آشکار است.

وی بر تمایل یمن به تفاهم و صلح با تمام کشورهای عربی و اسلامی تاکید کرد و گفت یمن هیچ رویکرد خصمانه در خصوص هیچ کشور عربی ندارد.

 الحوثی تصریح کرد تکفیری ها در برابر تجاوز رژیم اسرائیل به نوار غزه رسوا شدند، چرا که هیچ موضع جدی حتی در سطح صدور فتاوا از خود نشان ندادند.

وی افزود این در حالی است که یمن در حال حاضر در رویارویی مستقیم با محور شرارت سه جانبه آمریکا، اسرائیل و انگلیس قرار دارد.
 
رهبر انصارالله از عربستان وامارات خواست از مرحله کاهش تنش به مرحله تحقق صلح فراگیر منتقل شوند .

وی به کشورهای عربی توصیه کرد خود را از تبعیت کورکورانه از آمریکا آزاد کنند.
 
الحوثی از تمام کسانی که در کنار یمن در طول جنگ ظالمانه 9 ساله علیه آن ایستادند و از آن حمایت کردند به ویژه ایران، حزب الله، عراق و تمام آزادگان جهان تقدیر و تشکر کرد.

الحوثی درباره فلسطین هم تاکید کرد که عملیات نظامی یمن برای یاری ملت فلسطین همچنان ادامه خواهد یافت.

وی تصریح کرد یمن طرحها و برنامه های بسیار مهم در آینده برای وارد کردن ضربات بسیار تاثیرگذار به اشغالگران اسرائیلی یا آمریکایی دارد.
 

دیگر خبرها

  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • متکی: نباید در کمیسیون‌ها سرگرم رسیدن به ریاست باشیم
  • بازسازی سیو جاودانه امیلیانو مارتینز در فینال جام جهانی 2022 / عکس
  • توسعه زراعت چوب راه حل مناسب برای رسیدن به خودکفایی
  • حماس: اسراییل در رسیدن به اهدافش در جنگ غزه ناکام مانده است
  • دشمن در رسیدن به اهدافش در یمن شکست خورد/ همچنان به حمایت از فلسطین ادامه می‌دهیم
  • تمرین جالب برایان تریسی برای تعیین هدف و رسیدن به آن (فیلم)
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد
  • افزایش بهره وری، از مهمترین راهکار‌های رسیدن به خودکفایی در کشاورزی
  • بالابردن بهره وری، از مهمترین راهکار‌های رسیدن به خودکفایی در کشاورزی