Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، «دیه گو آرماندو مارادونا» شامگاه چهارشنبه پنجم آذرماه به دلیل ایست قبلی در سن ۶۰ سالگی چشم از جهان فروبست. «عمر مؤمنی» کاریکاتوریست با کشیدن تصویر دیه گو به شکل خورشید نوشت: «خورشید فوتبال آرژانتین خاموش شد.»

مارادونا که متولد ۱۹۶۰ میلادی بود، یکی از فوتبالیست‌های تکرار نشدنی تاریخ فوتبال جهان محسوب می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی سابقه بازی در تیم‌هایی چون بوکاجونیورز آرژانتین، بارسلونا و سویا اسپانیا و ناپولی ایتالیا را داشت و در عرصه مربیگری، علاوه بر تیم ملی آرژانتین در تیم‌هایی مثل الوصل و الفجیره امارات کار کرده بود.

پس از انتشار این خبر بسیاری از چهره‌های سرشناس و بزرگ فوتبال دنیا به مرگ وی واکنش نشان دادند.

پله: امروز یکی از دوستانم را از دست دادم. مطمئنم روزی من و دیگو در جایی بالاتر از آسمان‌ها فوتبال بازی خواهیم کرد.

کریستیانو رونالدو: امروز من با یک دوست خداحافظی می‌کنم و دنیا با یک نبوغ ابدی وداع می‌کند. یکی از بهترین‌ها، یک شعبده‌باز بی‌نظیر. او خیلی زود رفت اما میراثی بدون محدودیت و یک جای خالی را برجای گذاشت که هرگز پر نخواهد شد. در آرامش باشی. تو هیچ‌وقت فراموش نمی‌شوی.

گابریل باتیستوتا: ممنون ازت جاودانه، در کنار خانواده ات هستم و اشک می ریزم، در آرامش باشی.

لیونل مسی: یک روز بسیار ناراحت کننده برای تمام آرژانتینی‌ها و دنیای فوتبال. او ما را ترک می‌کند اما نمی‌رود زیرا ابدی است. من تمام لحظات زیبایی را که با دیگو زندگی کرده‌ام را حفظ می‌کنم و به خانواده و دوستان وی تسلیت می‌گویم. در آرامش بخواب دیگو

خوان‌مارتین دل‌پوترو تنیسور آرژانتینی: احساس می‌کنم به جایی که تعلق داشتی برگشتی؛ بهشت. برای من تو هرگز نخواهی مرد. آرام بخواب.

گری لینکر: بهترین بازیکن تاریخ فوتبال سرانجام در دستان خدا آرامش گرفت. با فاصله بهترین بازیکن نسل من و مسلماً بهترین بازیکن تمام ادوار بود. پس از یک زندگی پربار اما پر از مشکل، امیدوارم که سرانجام در دستان خدا آرامش پیدا کند. روحت قرین آرامش دیگو.

پائولو مالدینی: خداحافظ دیگو بزرگ، تو همیشه برای من یک قهرمان خواهی بود. در آرامش باشی دوست من.

پربیننده ترین مراسم عروسی مهدوی‌کیا با حضور پرسپولیسی‌ها +عکس خبر خوش برای استقلالی‌ها پنجره نقل و انتقالات استقلال کی باز می‌شود؟ ستاره پرسپولیس کرونا گرفت +عکس خبر خوش مدیرعامل پرسپولیس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: مارادونا تیم ملی آرژانتین آرژانتین فوتبالیست تیم ملی آرژانتین دیگو آرماندو مارادونا اسطوره فوتبال سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم

پاکو خمز در گفتگو با نشریه مارکا صحبت‌های جدیدی در خصوص حضورش در تیم تراکتورسازی تبریز مطرح کرده که جالب توجه است. وی در بخشی از صحبت‌هایش اعلام کرد «از زمان حمله ایران به اسرائیل تصمیم به خروج از ایران گرفتیم. آن روز و روز بعد حریم هوایی بسته بود، اما پس از آن با باشگاه صحبت کردیم تا با پروازی به استانبول ایران را ترک کنیم. انتظار طولانی و سختی بود، اما الان ما در خانه هستیم». 

وی در ادامه عنوان کرد «موضوع مورد بحث آرامش خاطر و روان است. دخترانم با گریه از من می‌خواستند که ایران را ترک کنیم و نمی‌توانستم هر روز آنها را آرام کنم.  ایران مانند کشور‌های دیگر نیست و قوانین سخت‌گیرانه‌ای دارد. آرامش و امنیت مقدم بر ورزش یا پول است.».  

منبع: طرفداری

tags # تراکتورسازی تبریز سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • گرم کردن جالب مارادونا پیش از بازی مقابل بایرن مونیخ (1989/4/19) / فیلم
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • عنایتی:از بزرگان تیم گله‌مند هستم/بازی برای من دوسر برد بود!
  • درخشان: واژه نمی خواهند قهرمان شویم، بچگانه است
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • پاکو خمز: دخترانم با گریه از من خواستند ایران را ترک کنم
  • واکنش جالب دیگو سیمئونه؛ باز هم اتلتیکو مادرید از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف شد / فیلم
  • یولین برنت بهترین بازیکن دورتموند-اتلتیکو مادرید
  • عثمان دمبله از آتش خشم هواداران بارسلونا علیه خودشان استفاده کرد! / عکس