Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی جلالی مدیرکل هواشناسی استان تهران در گفت‌وگو با فارس درباره جدیدترین پیش‌بینی هواشناسی،  اظهار کرد: براساس داده‌ها و نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی چندروز آینده، نیمه ابری در بعضی از ساعات ابری و در برخی مناطق به ویژه بخش‌های شمالی استان و ارتفاعات همراه با بارش برف خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اعلام هشدار نارنجی برای استان تهران در دو رروز آینده، گفت: با توجه به احتمال وزش باد نسبتاً شدید و وقوع کولاک در مناطق شمالی استان درخواست داریم تا مردم از صعود به ارتفاعات خودداری کنند و دستگاه‌های امدادرسان نیز آماده‌باش هستند.

مدیرکل هواشناسی استان تهران در ادامه افزود: پیش‌بینی می‌شود طی روزهای آینده کمینه دما در استان را آبعلی با دمای ۸- و ورامین با دمای ۱۴+ به خود اختصاص دهد.

جلالی افزود: طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد بارش ۱.۸ میلی‌متری در ایستگاه ژئو فیزیک تهران بودیم که بالاترین میزان در استان تهران بود.

وی درپایان نیز خاطرنشان کرد: دمای فعلی تهران ۷ درجه سانتی گراد، سرعت باد آرام و رطوبت نیز ۷۶ درصد است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: استان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان گفت: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان در صبح روزهای پنجشنبه و جمعه به طور میانگین تا پنج درجه سلسیوس افت داشته باشد که انتظار می‌رود دمای سطح خاک در نیمه شمالی استان به زیر صفر درجه و در نیمه‌جنوبی به محدوده یخبندان برسد.

علی پناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان اظهار کرد: طی امروز و فردا سرعت وزش باد در سطح استان گاهی اوقات شدید است اما وضعیت جوی نسبتاً پایدار خواهد بود.

وی افزود: از بعدازظهر فردا تا فردا شب شرایط برای وقوع بارش‌های پراکنده و رگباری وجود دارد اما طی روزهای جمعه و شنبه هوا نسبتاً پایدار است و به‌جز پوشش ابر پدیده قابل ملاحظه‌ای وجود ندارد.

معاون توسعه و پیش‌بینی اداره‌کل هواشناسی کردستان ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود دمای هوای استان در صبح روزهای پنجشنبه و جمعه به طور میانگین تا پنج درجه سلسیوس افت داشته باشد که انتظار می‌رود دمای سطح خاک در نیمه شمالی استان به زیر صفر درجه و در نیمه‌جنوبی به محدوده یخبندان برسد.

پناهی با اشاره به صدور هشدار سطح زرد هواشناسی برای کاهش دمای هوای استان، خاطرنشان کرد: بیشترین میزان کاهش دما در استان کردستان برای صبح روز جمعه پیش‌بینی شده است.

کد خبر 739726

دیگر خبرها

  • افزایش دمای هوا / روز طبیعت در کرمانشاه بارانی است
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • دمای هوای کردستان به محدوده یخبندان می‌رسد
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • این استان‌ها در سه روز آینده بارانی هستند
  • این استان‌ها در سه روز آینده بارانی هستند/ هشدار هواشناسی به مسافران
  • پیش‌بینی هوای تهران در چند روز آینده
  • پیش‌بینی هوای تهران در روز‌های آینده
  • بارش برف و باران در تمام ایران / هشدار قرمز و نارنجی هواشناسی برای این استان‌ ها
  • پیش‌بینی هواشناسی برای روزهای آینده؛ هوا تا کی بارانی می‌ماند؟