Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@16:51:10 GMT

ساخت سریال حضرت معصومه (س) حاجت سفر حج بود

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۱۶۲

ساخت سریال حضرت معصومه (س) حاجت سفر حج بود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد افشار چهارشنبه شب و در برنامه «همسایه» شبکه یک سیما با بیان این که ساخت سریال حضرت کریمه اهل بیت (س) را افتخاری برای خود می داند اظهار کرد: ساختن این سریال از همان روزهای اول ورود به کار سینما و تلویزیون، جزو آرزوهای قلبی من بود.

وی اظهار کرد: 12 سال است که با عشق و علاقه قلبی و در کنار برخی دوستان از جمله حمید رسول پور روی این موضوع مطالعه و تحقیق دارم و توفیق یافتم تا ساخت این مجموعه تلویزیونی به من پیشنهاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارگردان سریال های «گاندو» و «مادرانه» افزود: فیلمنامه این سریال در چند نوبت بازنویسی شده و در مراحل پایانی نگارش است.

 

آغاز پیش تولید سریال حضرت معصومه (س)، اوایل 1400

افشار با اشاره به اینکه پیش تولید این سریال با لطف و مرحمت الهی از اوایل سال 1400 آغاز خواهد شد اضافه کرد: مردم ما بویژه جوانان و دختران جوان این حق را دارند که این بانوی باکرامت را بیش از پیش بشناسند و با شخصیت بی نظیر ایشان آشنا شوند.

کارگردان سریال «برادر» با تأکید بر اینکه حضرت کریمه اهل بیت (س)، «ناموس اهل بیت (ع)» و «زینب ثانی (س)» شناخته می شوند ادامه داد: همین که حضرت موسی بن جعفر (ع) خود را با تعبیر «فداها ابوها» فداییِ فاطمه معصومه (س) می دانند، برای رفیع بودن شخصیت حضرت کریمه اهل بیت (س) کافی است.

این هنرمند قمی با اشاره به خفقان دوران حکومت بنی عباس و تلاش آن ها برای خاموش کردن نور اهل بیت (ع) یادآور شد: حضرت معصومه (س) با هجرت و بیان روایات سبب تداوم نور اهل بیت (ع) شدند، همچنان که حضرت زینب (س) هم پیام عاشورا را به جهانیان رساندند.

افشار توفیق یافتن برای ساخت این سریال را یکی از حاجات مقبول سفر حج خود دانست و گفت: من همه توفیقات خود را تا امروز مدیون حضرت معصومه (س) هستم.

این هنرمند سینما و تلویزیون اضافه کرد: از خداوند و اهل بیت (ع) و همچنین حضرت معصومه (س) خواسته ام تا شرایط را طوری برای بنده مهیّا کنند که بتوانم حق مطلب را در ساخت این مجموعه تلویزیونی ادا کنم.

وی تصریح کرد: شایسته است تا دختران ما، کرامات بانوی کرامت (س) را بیشتر بشناسند و بیشتر هم از نعمت وجودی ایشان بهره ببرند.

سریال حضرت فاطمه معصومه (س) به کارگردانی جواد افشار، تهیه کنندگی مجتبی امینی و نویسندگی مشترک جواد افشار و حمید رسول پور در 30 قسمت و به همت سیمافیلم به عنوان یک مجموعه تلویزیونی الف ویژه تولید خواهد شد.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: سریال حضرت معصومه س جواد افشار هنرمند قمی بازنویسی فیلمنامه پیش تولید شخصیت حضرت معصومه س دختران جوان حضرت معصومه سریال حضرت اهل بیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲

جواد فرحانی تهیه کننده سریال «افعی تهران» در گفتگو با محمدحسین امیدی مجری «استودیو هشت» در رادیو نمایش درباره سریالش که این روز‌ها در شبکه نمایش خانگی عرضه می‌شود، بیان کرد: این اولین سریال پیمان معادی در ایران است، چون او در خارج از کشور در سریالی بازی کرده بود که متعلق به اچ بی او بود.

به گزارش مهر، او با اشاره به ساخت فصل‌های بعدی این سریال با توجه به استقبال مخاطب بیان کرد: در پلتفرم کار کردن شرایط خود را می‌طلبد. آقای معادی هم فقط در ایران کار نمی‌کند و شاید تنها بازیگر بین المللی سینمای ایران است که همزمان که در کشور فعالیت می‌کند و تعهداتی هم در خارج از ایران دارد.

فرحانی اضافه کرد: باید شرایط را سنجید. قطعا سریال «افعی تهران» این ظرفیت را دارد تا به فصل دوم برسد، اما باید دید در شرایط کنونی چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. به هر حال سریال سازی در ایران بسیار سخت شده است و ساخت فصل‌های بعدی کار‌ها باید همراه با کیفیت باشد که خاطره خوبی که از فصل اول یک کار می‌سازد بماند. در واقع جاودانه ماندن اثر مهم‌تر است.

این تهیه کننده تصریح کرد: نوعی مهندسی در این سریال وجود دارد که بتواند در هر قسمت اوج و فرودی داشته باشد و مخاطب را جذب کند مثلا می‌توان گفت قسمت هشت یکی از بهترین قسمت‌های «افعی تهران» است.

او درباره لزوم تنوع در فضای پلتفرم‌ها عنوان کرد: «افعی تهران» به نظرم جریان سریال سازی را عوض خواهد کرد. پلتفرم می‌تواند مثل یک سوپرمارکت باشد و باید تنوع داشته باشد، به نوعی یک سبد کالایی باشد که کسی که اشتراک خریداری می‌کند بتواند پروژه‌های مختلف را ببیند.

وی که تهیه کنندگی سریال «غریبه» را هم بر عهده دارد در این باره گفت: من همزمان سریالی هم در تلویزیون می‌سازم که «غریبه» نام دارد و یک عاشقانه پلیسی است که تاکنون در تلویزیون عاشقانه پلیسی ساخته نشده است.

فرحانی درباره تولید این سریال بیان کرد: کارگردانی این سریال بر عهده سروش محمدزاده است که این روز‌ها در ترکیه در حال ادامه تصویربرداری سریال هستند. «غریبه» هم خیلی کار خوبی خواهد شد و تصمیم گیری برای زمان پخش و شبکه با سیمافیلم است.

دیگر خبرها

  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد
  • جشن‌های دهه کرامت از ۲۰ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • زائران دسترسی مناسبی به حرم حضرت معصومه (س) و اطراف آن ندارند
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • بازیگر «زیر آسمان شهر»، بعد از ۲۳ سال کنار همسرش/ عکس
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • ۵۶۰ هزار افطاری ساده و گرم در حرم حضرت معصومه (س) توزیع شد
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • جزییات درباره ساخت افعی تهران ۲
  • ساخت قبور جدید در آرامستان بهشت معصومه (س) قم