Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@09:44:29 GMT

کولاک و یخبندان شدید در محور پونل _ خلخال

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۱۶۵

کولاک و یخبندان شدید در محور پونل _ خلخال

 مهندس یونس هوشمندپور چهارشنبه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اکنون کولاک و یخبندان شدید در منطقه حاکم شده است و نیروهای راهداری با بکارگیری تمام توان و امکانات موجود در منطقه حضور دارند.

 وی بیان کرد: محدوده روستاهای زندانه و جهانگیریه تا گردنه الماس در این محور بصورت تمام وقت تحت نظارت نیروهای راهداری است و از انسداد مسیر جلوگیری می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای رضوانشهر گفت: محور پونل به خلخال از جاده های کوهستانی و سخت گذر استان گیلان محسوب می شود و هم اکنون امداد رسانی به خودرو های گرفتار در برف و در راه ماندگان در حال انجام است.

افزود: هم اکنون سراسر این محور برف روبی و نمک پاشی شده است و هر گونه تردد در این جاده، فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

 شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ روستا در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده و دارای ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی است و علاوه بر این ۸۰۰ کیلومتر از جاده های جنگلی این شهرستان که در گذشته تحت مراقبت شرکت سهامی جنگل شفارود بود هم اکنون تحت پوشش اداره راهداری منطقه می باشد.

برچسب‌ها رضوانشهر بارش برف گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضوانشهر بارش برف گیلان رضوانشهر بارش برف گیلان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از اجرای عملیات پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ خبر داد. - اخبار استانها -

کوروش روشن رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای هراز در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم از آمل با اشاره به ریزش سنگ در چند نقطه محور هراز گفت: این ریزش در پی بارندگی شدید در شب گذشته حدود شش عصر و روز سه شنبه در 30 کیلومتری آمل به تهران منطقه لهاش تا 90 کیلومتر امام‌زاده هاشم یعنی حدود 65 کیلومتر از محور اتفاق افتاد.

وی با اشاره به اینکه جمع‌آوری انباشت شن و ماسه و سنگ‌های کوهی از سطح جاده با حضور عوامل گشت راهداری هراز در محل ریزش سنگ، در حال انجام است، افزود: چهار اکیپ اعم از کامیون‌های تیغ دار، گریدر، لودر، خودروهای نیمه سنگین راهداری به همراه 30 نفر از نیروهای راهداری مشغول پاکسازی محور هستند.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای هراز از خسارت یک دستگاه خودروی سمند در پی ریزش سنگ خبر داد و گفت: این اتفاق در پی عدم توجه راننده خودرو به تذکرات پلیس راه و عوامل راهداری مبنی بر محدودیت تردد اقدام به حرکت در مسیر آمل به تهران رخ داد. 

روشن یادآور شد: خوشبختانه به سرنشینان این خودرو آسیبی وارد نشد.

وی با تاکید بر اینکه هم‌اکنون محور هراز در حال حاضر به صورت محدود برای تردد باز است، گفت: به طور معمول پس از هر بارندگی و هدایت آب از کوه به سمت پایین دست، شاهد شست وشوی شن و ماسه و رها شدن سنگ به سمت اطراف و جاده هستیم.

رئیس اداره راهداری حمل و نقل جاده‌ای هراز گفت: از رانندگان و مسافران درخواست می‌شود با توجه به شرایط آب و هوا و وضعیت احتمال ریزش سنگ، از انجام تردد و سفر‌های غیرضروری در این جاده خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • توقیف کامیون‌های مسیر خلخال - پونل
  • کامیون‌های حامل بار اضافه در مسیر خلخال - پونل توقیف شدند
  • کامیون های حامل بار اضافه در مسیر خلخال پونل توقیف شدند
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • محور هراز بازگشایی شد
  • پاکسازی محور هراز پس از ریزش سنگ
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲