Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@20:19:53 GMT

مارادونا: روی سنگ قبرم بنویسید ممنون از توپ

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۲۷۹

مارادونا: روی سنگ قبرم بنویسید ممنون از توپ

15 سال پیش دیه گو مارادونا در مصاحبه با خودش از مرگ و مراسم خاکسپاری اش صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یک سوی میز دیه گو مارادونا و در سوی دیگر هم دیه گو مارادونا. بله 15 سال پیش دیه گو با خودش در برنامه "La Noche del 10" مصاحبه کرد. دیه گویی که سئوال می پرسید با کت و شلوار و کراوات بود و دیه گویی که پاسخ می داد، تیشرتی خاکستری بر تن داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو دیه گو یکی از به یادماندنی ترین شب های تلویزیون آرژانتین را رقم زدند.

مدت ها گذشته و امشب پس از مرگ دیه گو، این ویدیو حالا معنایی دیگر پیدا کرده است. در این ویدیو دیه گو در مورد مرگش صحبت می کند، ویدیو را ببینید و گریه کنید:

 

دیه گوی پاسخ دهنده: پیر شدن در کنار نوه هایم می تواند مرگی راحت برای من باشد

 

دیه گوی پرسشگر: اگر قرار باشد یک کلمه در مراسم خاکسپاری خودت بگویی؟

 

دیه گوی پاسخ دهنده: از من می پرسی در روز خاکسپاری ام چه باید بگویم؟

 

دیه گوی پرسشگر: بله من در مورد مرگ حرف نمی زنم. خودت پاسخش را بده

 

دیه گوی پاسخ دهنده: ممنون از فوتبال چرا که این ورزش، حداکثر شادی ممکن و آزادی را به من بخشید. مثل دست زدن به آسمان بود. روی سنگ قبرم بنویسید؛ ممنون از توپ.

 

تشکر از توپ؛ بله این جمله ای است که دیه گو گفته بود روی سنگ قبرم بنویسید. و در نهایت این خداحافظی غمبار از راه رسید هرچند دیه گو آرماندو مارادونا ابدی است.

 

مارادونا آرژانتین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مارادونا آرژانتین دیه گو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار نفر در زاهدان به تب کریمه کنگو مبتلا شدند

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان گفت: نتیجه آزمایش چهار نفر از بیمارانی که دچار علائم بودند نسبت به ابتلاء به تب کریمه کنگو مثبت اعلام شد.

حبیب غزنوی امروز سه شنبه ۷ فروردین در این باره اظهار کرد: در حال حاضر سه بیمار تحت درمان هستند و متاسفانه یک بیمار بدلیل مراجعه دیر هنگام فوت شده است.

وی در خصوص بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو افزود: تب خونریزی دهنده کریمه کنگو (CCHF ) بیماری خونریزی دهنده تب دار حادی است که می‌تواند از طریق گزش کنه آلوده یا تماس مستقیم با خون، ترشحات یا لاشه گوشت دام آلوده یا خون، بزاق، ادرار، مدفوع و استفراغ فرد مبتلا به بیماری انتقال یابد، این بیماری در دام هیچ گونه علایم مشخصی ندارد و خطر انتقال آن به انسان در زمان ذبح حیوان آلوده و یا یک دوره کوتاه پس از ذبح حیوان آلوده وجود دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: این بیماری کشندگی بالایی داشته و متاسفانه در صورت تاخیر در شروع درمان می تواند منجر به مرگ ۴۰ درصد از بیماران شود.

وی بیان کرد: علائم بیماری شبیه به سرماخوردگی بوده و می توان به مواردی مانند شروع ناگهانی تب، سردرد شدید، درد شدید در ناحیه پشت و کمر، تهوع و استفراغ، اسهال و درد شکم و در برخی از مواقع خونریزی از تمام نقاط بدن بویژه بصورت زیرپوستی اشاره کرد که در صورت تاخیر فرد بیمار در مراجعه به بیمارستان می تواند منجر به مرگ وی شود.

غزنوی با توصیه به مردم سیستان و بلوچستان در راستای کنترل و پیشگیری از بیماری تب خونریزی دهنده کریمه کنگو افزود: گوشت مصرفی خود را تنها از مراکز و قصابی های معتبر و زیر نظر اداره دامپزشکی تهیه کرده و از خرید لاشه های بدون مهر اداره دامپزشکی ( کشتار غیر مجاز ) خودداری کنید و قبل از خرد کردن، دستکاری و مصرف گوشت تازه دام ذبح شده می بایست حداقل به مدت ۲۴ ساعت و امعاء و احشای آن مانند دل، جگر و قلوه به مدت ۴۸ در یخچال و در دمای چهار تا هشت درجه نگهداری شود.

وی بیان کرد: در صورت مشاهده فردی دارای علایم شبیه به سرماخوردگی و یا خونریزی از نقاط مختلف بدن فورا به بیمارستان بوعلی زاهدان و در سایر شهرستان ها به نزدیکترین بیمارستان یا مرکز خدمات جامع سلامت مراجعه شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه زبان نشان دهنده واقعیت شماست؟
  • مردم و مسولین ادامه دهنده راه شهدا باشیم/خدمت به مردم اولویت باشد
  • رابطه شگفت‌ انگیز استراحت ضربان قلب با طول عمر
  • اعتراف تکان‌دهنده ریچارلیسون: به خودکشی فکر می‌کردم!
  • آیا رنگ ادرار نشان‌دهنده سلامتی است؟
  • رنگ ادرار نشان‌دهنده بیماری است؟
  • جمعیت صدهزار نفری‌ امروز آزادی نشان دهنده هویت مردم ایران است
  • زنگ خطر ابتلا به تب کریمه کنگو در زاهدان به صدا درآمد
  • چهار نفر در زاهدان به تب کریمه کنگو مبتلا شدند
  • ورزشکاران جهان در شبکه های اجتماعی؛ 25 مارس 2024