Web Analytics Made Easy - Statcounter

بایرن مونیخ به راحتی سالزبورگ را در آلیانز آرنا شکست داد و با 12 امتیاز، خیلی سریع صعودش به مرحله حذفی را مسجل کرد

بایرن مونیخ خیلی راحت تر از چیزی که خیلی ها فکر می کردند، توانست سالزبورگ را شکست دهد و به راحتی توانست به دور بعد صعود کند. پیش بینی عجیب و غریب هواسکورد در خصوص نتیجه این بازی هم کاملا اشتباه از آب در آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سالزبورگ هم به لطف لغزش دوباره اتلتیکو مادرید، با وجود یک امتیازی بودن همچنان شانس صعود دارد. 

اطلاعات بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 5 آذر 1399 (25 نوامبر 2020) ساعت برگزاری: 23:30 به وقت تهران مکان برگزاری: آلیانتس آرنا، مونیخ تورنمنت: هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا داور: اورل گرینفلد گلزنان بایرن مونیخ: روبرت لواندوفسکی 42'، گل به خودی ماکسیملیان ووبر 52' و لروی سانه 68' گلزن سالزبورگ: مرگیم بریشا 73' اخراج: مارک روکا 66' از بایرن مونیخ ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان بایرن مونیخ و سالزبورگ از هواسکورد

 

گل های بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ 

بایرن مونیخ 1-0 سالزبورگ؛ روبرت لواندوفسکی 42': لواندوفسکی با پاسی پشت پا، برای مولر موقعیت ساخت. مولر به سمت دروازه شوت زد اما دروازه بان توپ را برگشت داد. در ریباند، لواندوفسکی دروازه خالی را باز کرد.

بایرن مونیخ 2-0 سالزبورگ؛ گل به خودی ماکسیملیان ووبر 52': کینگزلی کومان پس از فریب یک مدافع حریف، از پشت محوطه جریمه شوتی زمینی زد که ضربه اش پس از برخورد به ووبر، وارد دروازه سالزبورگ شد.

بایرن مونیخ 3-0 سالزبورگ؛ لروی سانه 68': سانتر کومان درون محوطه جریمه سالزبورگ با پرش خوب و ضربه سر لروی سانه همراه شد تا گل سوم بایرن مونیخ به ثمر برسد.

بایرن مونیخ 3-1 سالزبورگ؛ مرگیم بریشا 73': روی سانتر کریستنسن، مرگیم بریشا به خوبی از تله آفساید عبور کرد و توانست با عبور دادن توپ از بین پاهای نویر، دروازه بایرن مونیخ را باز کند/

جدول گروه A رده تیم برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتیاز 1 بایرن مونیخ 3 0 0 15 4 11 12 2 اتلتیکو مادرید 1 1 1 4 7 3- 5 3 لوکوموتیو مسکو 0 2 1 4 5 1- 3 4 سالزبورگ 0 1 2 7 14 7- 1 ویدیوی خلاصه بازی بایرن مونیخ و سالزبورگ

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد

به گزارش "ورزش سه"، نتایج ضعیف کسب شده توسط بایرن مونیخ در طول این فصل باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم به قطع همکاری با توخل بگیرند و این مربی آلمانی در پایان فصل جاری و با اتمام مسابقات از هدایت این تیم کنار خواهد رفت. 

جست‌وجو و همچنین گمانه‌زنی درباره سرمربی بعدی بایرن مونیخ از همان زمان آغاز شد و همچنان ادامه دارد. در طول این مدت نام مربیان بزرگی از سوی رسانه‌ها مطرح شد و حتی گفته شده بود که شاید یولیان ناگلزمان پس از یورو 2024 به تیم برگردد که این بحث با تمدید قرارداد او با فدراسیون فوتبال آلمان تا جام جهانی 2026 منتفی شد. 

دو روز پیش روزنامه ورزشی بیلد مدعی شد که اونای امری که این فصل عملکرد درخشانی روی نیمکت استون ویلا داشته و حتی در مقطعی این تیم را در کمال ناباوری به صدر جدول رقابت‌های لیگ برتر انگلیس هم رساند به گزینه اصلی بایرن مونیخ برای فصل آینده تبدیل شده است. 

پاسخ استون ویلا به بایرن ولی قاطع بود، اینکه امری با باشگاه تمدید خواهد کرد. طبق گزارش دیوید اورنشتاین از سایت اتلتیک، سرمربی اسپانیایی قرارداد خود را با ویلا تا سال 2027 تمدید خواهد کرد و استون ویلا کاملا از داشتن این مربی اسپانیایی رضایت دارد.

ویلا با 66 امتیاز و دو بازی بیشتر از تاتنهام 62 امتیازی در رده چهارم قرار دارد و از شانس های مسلک کسب سهمیه لیگ قهرمانان است.

دیگر خبرها

  • کری توییتر بایرن مونیخ برای رئال مادرید: حدس بزنید بعدش چی شد؟ + عکس
  • مس رفسنجان ۱ (۵)-(۴) ۱ پیکان؛ صعودی سخت اما شیرین، دم عنایتی گرم!
  • ماریو گومز: به خاطر بازی در فیورنتینا، پیشنهاد رئال مادرید را رد کردم!
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • ژوزه مورینیو: شکست رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ، بدترین شب دوران حرفه‌ای من بود
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • موسیالا: بی‌صبرانه منتظر بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در برنابئوی افسانه‌ای هستم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد