Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@23:20:40 GMT

۳ ماه حبس برای مخفی کردن جسد غزاله توسط آرمان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۱۰۸۳۴۵

۳ ماه حبس برای مخفی کردن جسد غزاله توسط آرمان

پسر جوان که به جرم قتل دختر مورد علاقه‌اش به قصاص محکوم شده بود این بار به اتهام مخفی کردن جسد مقتول نیز به ۳ ماه و یک روز حبس محکوم شد.

به‌ گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از اسفند سال ۹۲ آغاز شد و خانواده دختر ۱۹ ساله‌ای به‌نام غزاله خبر ناپدید شدن دخترشان را اعلام کردند، اما خیلی زود مشخص شد وی آخرین بار به خانه دوستش که پسری ۱۸ ساله به‌نام آرمان بوده رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با دستگیری آرمان، وی پس از چند روز به قتل غزاله اعتراف کرد و بازداشت شد. اما مدتی بعد منکر قتل شد و گفت آن روز از غزاله خواستم برای صحبت و خداحافظی به خانه ما بیاید، چون می‌خواست برای ادامه تحصیل به خارج از کشور برود. چون او را دوست داشتم و نمی‌خواستم برود سر این موضوع با هم بحث کردیم، اما او از پله‌ها پرت شد و سرش به لبه پله خورد، من هم ترسیدم و جسدش را در یک چمدان گذاشتم و در سطل زباله خیابان انداختم.

پس از اظهارات متهم با توجه به اینکه پلیس نتوانست جسد را پیدا کند، خانواده غزاله درباره اخفای جسد از سوی متهم نیز شکایتی در شعبه ۱۱۵۴ دادگاه بعثت مطرح کردند.

از سوی دیگر آرمان در دادگاه کیفری محاکمه و به قصاص محکوم شد و یک بار هم پای چوبه دار رفت، اما پدر و مادر مقتول به او مهلت دادند، در این مدت وکیل متهم درخواست اعاده دادرسی داد که پذیرفته شد و بار دیگر آرمان در شعبه پنجم دادگاه کیفری محاکمه و برای دومین بار به قصاص محکوم شد.

از سوی دیگر بخشی از پرونده که مربوط به اخفای جسد بود به شعبه ۱۱۵۴ دادگاه بعثت فرستاده شد و قاضی دادگاه آرمان را به سه ماه و یک روز حبس محکوم کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: کرونا قیمت دلار آرمان غزاله قتل محکوم شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  امام جمعه سلماس در این مراسم گفت: به هر حرکت رژیم صهیونیستی  علیه جمهوری اسلامی از سوی نیروهای مسلح پاسخ دندان شکن داده خواهد شد.

حجت الاسلام طبا طبایی گفت: وعده صادق سپاه تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

فرمانده تیپ ۲۶۴ارتش هم گفت: امروز  ارتش جمهوری اسلامی امادگی  کامل را برای  مقابله با تهدیدات  دشمن دارد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) یک آپارتمان مخفی نوک برج ایفل
  • یک آپارتمان مخفی نوک برج ایفل + فیلم
  • ملوان از سپاهان مخفی شد
  • تجدید میثاق با آرمان های شهدادر سلماس
  • ایران حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی را محکوم کرد
  • کنعانی حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • شانس مخفی طلای ایران در المپیک
  • از الزام به "مرده‌شویی" تا "ساخت آهنگ"/ مجازات تکمیلی و جایگزین حبس هم باید باضابطه باشد
  • نمایش سلاح مخفی و خاص ارتش