Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا مهرجو عصر چهارشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه و تودیع و معارفه رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان اظهار داشت: همراهی و کمک و زحمات و تلاش کادر درمانی و حوزه سلامت، دستگاه‌های همکار عضو ستاد مقابله با کرونا و همکاری مردم و خیران و گروه‌های جهادی این شهرستان از ابتدای شیوع ویروس کرونا قابل تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار گناوه با اشاره به اعمال محدودیت‌های جدید در حال اجرا افزود: ادامه یافتن یا برداشتن محدودیت‌ها به همکاری و مشارکت مردم و میزان ابتلاء و ورودی به بیمارستان بستگی دارد و اگر این موارد کاهش نیابد محدودیت‌ها ادامه خواهد یافت.

وی گفت: قطعاً محدودیت‌ها سختی‌ها و گرفتاری‌ها و هزینه‌های را برای همه اقشار به همراه خواهد داشت لذا از همه اقشار مردم انتظار داریم برای قطع زنجیره انتقال و پیشگیری از شیوع این ویروس همکاری لازم را داشته باشند.

مهرجو ادامه داد: با توجه به اینکه ۵۰ درصد نمونه‌گیری‌های کرونا تا هفته گذشته در این شهرستان مثبت اعلام شد، نشان می‌دهد که تا رسیدن به وضعیت مناسب فاصله داریم.

وی بیان کرد: این شهرستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا و وضعیت شهرستان محدودیت‌ها اعمال شده‌است و اگر وضعیت جدید اعلام شود محدودیت‌ها تغییر خواهد کرد.

فرماندار گناوه با تاکید بر اینکه در اعمال مقررات محدودیت‌های جدید از رفتارهای تبعیض آمیز به شدت پرهیز شود اضافه کرد: دستگاه‌های مرتبط ستاد مقابله با کرونا در اعمال قانون و مقررات مربوط به محدودیت‌های در برخورد با متخلفان رعایت اصل برابری همه در برابر قانون را مدنظر قرار دهند و از رفتار تبعیض آمیز پرهیز شود.

وی گفت: اعمال مقررات تبعیض آمیز و نابرابر به اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی آسیبی وارد می‌کند و باعث گلایه مندی مردم است.

وی ضمن تقدیر از کمیته تشدید نظارت‌های جدید افزود: با توجه به اینکه در روزهای آخر هفته تعداد زیادی مسافر از سایر استان‌ها و شهرهای به گناوه سفر می‌کنند ورودی‌ها با شدت بیشتری کنترل و از ورود افراد غیر بومی به گناوه جلوگیری شود.

وی گفت: برای اعمال قانون و پلمب موارد متخلف یک مرجع واحد تصمیم گیرنده باشد و همان مرجع که دستور پلمب اماکن متخلف را صادر می‌کند همان مرجع دستور رفع پلمب را صادر کند تا دوگانگی و ناهماهنگی در این موارد وجود نداشته باشد.

مهرجو اضافه کرد: آرامستان های شهر گناوه و بندر ریگ تعطیل باشد و شهرداری‌های این دو شهر نظارت لازم را در اجرای محدودیت‌ها در این زمینه داشته باشند و با جدیت این محدودیت‌ها اجرا شود.

فرماندار گناوه از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان تقدیر کرد و افزود: مرد مداری، ارتباط خوب با رسانه‌ها، تعامل با مجموعه درمانی شهرستان، پیگیری تقویت زیرساخت‌ها و افزایش سرانه فضاهای درمانی و بهداشتی بویژه در شرایط کرونایی و ایجاد فضای تعاملی در داخل و خارج شبکه درمان شهرستان از جمله تلاش‌های قابل تقدیر رئیس سابق شبکه بهداشت و درمان این شهرستان است.

وی اضافه کرد: از رئیس جدید این شبکه نیز انتظار می‌رود که تلاش و همت مضاعفی در این زمینه‌ها داشته باشد و ارتباط و پاسخگویی به مشکلات و ابهامات مردم را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

در پایان این نشست از زحمات محمد باز یاری رئیس پیشین شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه تجلیل و تقدیر و عصمت حیدری به عنوان سرپرست جدید این شبکه معرفی شد

کد خبر 5080956

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه شبکه بهداشت و درمان ویروس کرونا محدودیت های کرونایی هفته بسیج شیوع کرونا شیراز آمار کرونا کرمانشاه بارش باران گرگان کمک مومنانه بوشهر بسیج ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج شبکه بهداشت و درمان محدودیت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان گناوه اسکان داده شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ضرغام مردانی عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن نوروز ۱۴۰۳ با ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با بررسی آمار اسکان مسافران نوروزی، تا پایان روز یکشنبه پنجم فروردین ۱۴۰۳ بیش از ۵۷ هزار مسافر نوروزی در قالب ۹ هزار خانوار در مدارس شهرستان گناوه اسکان شبانه روزی داشته‌اند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه با اشاره به افزایش ۱۵ درصدی ورود مسافران نوروزی به شهرستان گناوه گفت: ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان با تمهیدات لازم و برنامه ریزی های انجام شده از طریق ۲ پایگاه شماره ۱ و ۲ به صورت شبانه روزی تمامی کلاس‌ها و فضاهای مدارس که قابلیت برپایی چادر را دارند در اختیار مهمانان نوروزی قرار می‌دهد.

مردانی با بیان اسکان اضطراری مسافران در شرایط بحرانی، گفت: با توجه به برودت هوا و بارندگی‌های روزهای اخیر و حجم بالای مسافران و پیشگیری از بروز تلفات احتمالی ناشی از سرما و.... ستاد اسکان فرهنگیان شهرستان با همکاری فرمانداری، شهرداری، نیروی انتظامی، بسیج، اداره گردشگری و سایر ادارات این شهرستان اقدام به فراهم کردن شرایط اسکان اضطراری مسافران نوروزی در سالن‌های ورزشی مدارس، سالن‌های امتحانات، نمازخانه‌های مدارس و همچنین برخی از مساجد و حسینیه‌ها در سطح شهرستان کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه نوروز هر سال آموزش و پرورش شهرستان با تمام امکانات و ظرفیت‌های خود وارد میدان می‌شود تا بخشی از بار اسکان مسافران نوروزی به ویژه مسافران فرهنگی را عهده دار شود، ولی با به دلیل استقبال بالای گردشگران و مسافران نوروزی بویژه فرهنگیان سراسر کشور از این شهرستان، قطعاً امکانات موجود در آموزش و پرورش گناوه جوابگوی این حجم از مسافران نخواهد بود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از مهمترین شهرستان‌های گردشگر پذیر در کشور و استان بوشهر است که سالانه میزبان میلیون‌ها مسافر از سراسر کشور به خصوص در تعطیلات نوروزی است.

آموزش و پرورش شهرستان گناوه با استقرار ۲ پایگاه اسکان نوروزی در سطح شهرستان، ۱۵۶ واحد آموزشی و ۵۰۰ کلاس درس را برای پذیرایی از مهمانان نوروز ۱۴۰۳ مهیا کرده است.

کد خبر 6062338

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی برای زیر ۱۴ سال
  • ممنوعیت استفاده از شبکه‌های مجازی حتی با اجازه والدین!
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • ۵۷ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان گناوه اسکان داده شدند
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز