Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ساعت ۲۳ و ۴۱ دقیقه و ۳۸ ثانیه شامگاه چهارشنبه پنجم آذرماه جاری زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۸ در مقیاس ریشتر، بخشی از استان گلستان را لرزاند.

به گزارش مرکز ژئوفیزیک دانشگاه تهران، این زمین لرزه به مرکزیت مراوه‌تپه استان گلستان در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بوده است.

این زمین لرزه در استان گلستان، استان خراسان‌شمالی و در کشور ترکمنستان نیز احساس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری خبرنگار خبرگزاری فارس از مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان و فرماندار مراوه تپه، تا این لحظه خوشبختانه گزارشی از خسارت و یا تخریب منازل مسکونی در شهر و یا روستاهای منطقه گزارش نشده است.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان اظهار کرد: تاکنون تنها یک نفر بر اثر فرار هنگام زلزله و ترس از وقوع این اتفاق دچار مصدومیت شده است.

محمد جواد مقسمی بیان کرد: در حال حاضر تمامی تیم‌های اورژانس در آماده‌باش کامل هستند و در منطقه حضور دارند.

گفتنی است، بر اساس اعلام مدیرکل مدیریت بحران استان گلستان تمامی تیم‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان در حالت آماده‌باش کامل هستند.

انتهای پیام/83004

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله استان گلستان مصدومیت مراوه تپه استان گلستان مراوه تپه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۱۰۸۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که مایک تایسون و جیک پل برای نبرد بعدی آماده می‌شوند تمام توجهات به این دو نفر معطوف شده است و منتقدان از آنها خواستند که از آنچه که جنگ «خارج از مسابقه» توصیف شده است بپرهیزند.

مایک تایسون آهنی در حال آماده شدن است تا در تاریخ بیستم جولای و در سن ۵۸ سالگی بار دیگر برای رویارویی با جیک پل که شخصیت مطرح و شناخته شده در شبکه اجتماعی یوتیوب است به رینگ برگردد.

اختلاف سنی قابل توجه ۳۱ ساله بین این دو مبارز نگرانی بسیاری را به دنبال داشته و گفته شده است که هشدارهای پزشکی درباره این اختلاف فاحش در سن و تجربه به هر دوی آنها داده شده است.

تمرینات تایسون که به صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده هواداران را به دو بخش تقسیم کرده است. بعضی از آنها از تماشای قدرت مشت زنی که توسط تایسون به اجرا درآمده به شکل خوشایندی غافلگیر شدند و به توانایی او برای غلبه بر پل اطمینان دارند. با این حال، بعضی دیگر هم تردیدهای جدی و نگرانی خودشان را درباره نتیجه احتمالی این نبرد ابراز کرده‌اند.

تصاویری که اخیرا از تمرینات تایسون با رافائل کوردیرو، مربی او، منتشر شده باعث شده است تا بعضی از هواداران از پل بخواهند که در تصمیمش برای حضور در این مبارزه تجدید نظر کند.

یکی از آنها در صفحه‌اش در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) نوشت:« جیک، تو هنوز هم فرصت نه گفتن داری. ایرادی ندارد.»

دیگری نوشت:« وای، اگر فقط یکی از آن مشت‌ها درست فرود بیاید، پل باید در آی سی یو بستری شود.»

جدیت و شدت تمرینات تایسون تاثیر بسیاری روی هواداران گذاشته و باعث شده است که آنها نگران جان پل باشند که پیش از این هرگز با فردی به تجربه و موفقیت تایسون روبرو نشده است.

یکی از هواداران به شوخی اظهار داشت:« به صورت مربی او نگاه کنید، او نگران جانش است.»

بسیاری معتقد هستند که رویارویی تایسون و پل در واقع نبرد سن بالا در برابر جوانی است. توانایی‌های قابل توجه تایسون در سن ۵۸ سالگی هنوز هم به خوبی قابل مشاهده است اما تردیدهایی درباره قدرت بدنی او در طول مبارزه وجود دارد.

از سوی دیگر پل که تنها ۲۶ سال دارد از امتیاز جوانی و سرزندگی برخوردار است اما تجربه حضورش در بوکس حرفه‌ای نسبت به تایسون بسیار کمتر است.

در حالی که اختلاف نظر بسیار زیادی در بین هواداران و علاقمندان به وجود آمده است، پیش بینی برای این نبرد خاص همچنان ادامه دارد. عوامل متضاد سن و تجربه و اقبال عمومی باعث شده است که این نبرد بسیار متفاوت با نبردهای سابق هر دو نفر باشد. هرچه به زمان برگزاری این مبارزه نزدیک‌تر می‌شویم، هر دو نفر تمرینات و آماده سازی‌هایشان را شدت می‌بخشند و همین هواداران را برای تماشای این مبارزه و نتیجه آن مشتاق‌تر می‌کند.

دیگر خبرها

  • زمین لرزه در شهمیرزاد
  • خواهش از رقیب تایسون: جانت را بردار و فرار کن!
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) غافلگیری زندانیان هنگام فرار از تونل حفر شده در زندان
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • رفع تصرف ۷۰ هکتار از زمین‌های ملی در استهبان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • وقوع زمین لرزه در مرزن آباد/ خسارتی ثبت نشد
  • مرزن آباد لرزید
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند